Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕШЕН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот thewolf » Пон 24 фев 2014 13:07


Довечера ще кача снимки и на 2 та. Колега правя разлика междупистов и ангренажен ремък.




Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот lz2aii » Пон 24 фев 2014 13:09


О.К. Може и аз да съм в грешка. Важното е, че си открил проблема и най-вече, че си го отстранил. :drunk


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот ti6ogb » Вто 25 фев 2014 18:28


Да не са тези:
Прикачени файлове
09dc37a70d95d08511e28e6b459efca9_5.jpg
ContiTech_V55495.jpg
3B9827566B.jpg
Това е копчето за багажника


Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот thewolf » Вто 25 фев 2014 21:48


Точно колега, просто нямах време снощи да ги кача. 2-рата снимка е обтегача на ангренажния ремък, а 3-тата снимка е амортесьорчето на пистовия ремък. Ся ще трябва май да си купувам копчето на багажника, нещо неще да се отваря. Мн ме е яд.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот dlug » Сря 26 фев 2014 9:11


Макар че не видях предположих че пасата ти е комби. Пробвал ли си като не се отваря багажника да удариш капака в областта между копчето за отваряне и емблемата? Има вероятност да е клеясал механизма за отваряне. И аз имах подобен проблем, отварях известно време с лек удар (при удара се освобождава механизма). Когато ми писна свалихме кората, почистихме и смазахме механизма и от тогава нямам проблем. Имаше и тема, в която се описваше точно този проблем, ако не те мързи я потърси


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот lz2aii » Сря 26 фев 2014 9:20


И аз имам същия проблем в по-студено време. Забелязах, че микроключето, което е скрито под гумения предпазител на дръжката, не се връща след отпускането му. Като удариш лекичко в тази област се освобождава и действа. Затова като затварям вратата на багажника я пускам по-силно и от удара, ключето се освобождава само.


Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот thewolf » Сря 26 фев 2014 12:21


Благодаря за отговорите колеги и за споделеният опит. Ще пробвам този удар между емблемата и ключето. Като се стопли ще отворя кората да видя какво става там :). Днес и вчера ми се случи нещо необичайно. При скорост 100 км в часс почна да святка лампата за ASC а пътяе обсолютно сух. Понякога светва лампата за накладките. Гася колата паля оотново и не свети.

Имам още един въпрос. При каране като натиснасъвсем леко съединителя чувствам бутане на педала. Същото като при рязко ннатискане на спирачката с ABS. Нормално ли е това? Първият ми дизел е и не ми е ясно :). Благодаря


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот DaDiablo » Сря 26 фев 2014 13:52


Ако чувстваш ритане на педала на съединителя, то маховика се обажда нещо.


Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот thewolf » Сря 26 фев 2014 16:07


При каква ситуация маховика се прецаква? Двг ми изглежда в мн Добро състояние. Какво може да се направи по въпроса? Диагностика или?


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот plamikcho » Сря 26 фев 2014 16:14


Маховика се прецаква при ситуация "каране" след определен брой километри :biggrin. Сменя се с нов, но ако не го чуваш, сигурно ще изкара още.


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот ti6ogb » Сря 26 фев 2014 18:56


Колега,механизма за багажника е метална пластина ,която има в края една съчма.Но там се износва и затяга.Та тая пластина е с краче,което натиска едно микро ключе.Аз я отворих и сложих част от пружинка (2-3 намотки само ) и засега нямам грижи.Просто не си заслужава ново. :love.vwclub


Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот thewolf » Чет 27 фев 2014 0:00


ti6ogb написа:Колега,механизма за багажника е метална пластина ,която има в края една съчма.Но там се износва и затяга.Та тая пластина е с краче,което натиска едно микро ключе.Аз я отворих и сложих част от пружинка (2-3 намотки само ) и засега нямам грижи.Просто не си заслужава ново. :love.vwclub


Благодаря за решението колега, ще го сваля и ще пробвам да видя къде точно етова. Аз също мисля, че не се връща тази ръчка и за това неще да се отваря. Ще махна кората като имам повечко време и времето се стопли, че тук само дъжд сняг пак дъжд и пак сняг. За сега рядко става, но е неприятно.

Сега колегата, дето вика че маховика бил проблема ме притесни. Другото нещо са спирачките. Днес дисковете ми бяха загряли. ЩЕ ги сваля да раздвижа спирачните апарати, но може и да не е от това. Като я оставя за 15-20 минути, педала на спирачките става твърд, това означава че взима въздух от някъде и за това така става, може това да притиска апаратите и да става тоя гаф. Предният собственик каза, че са сменявани и апарати, и дискове, и накладки по едно и също време, но продължавало да има проблем. Брат ми ми каза, че имало някакъв централен цилиндър, който управлява подаването на течност към всичките 4 спирачни апарата, та да не би от него да е бил проблема. Не знам обаче къде се намира и дали има такава възможност.

За проблемите, дето пиша във форума, все има по някой колега, който да е запознат и за сега всичките са решени по един или друг начин. Сега останаха дребни проблеми, като 2-та най-основни са спирачките, това светване на лампата за АСЦ-то в движение при сух път, то сигурно идва от този механизъм и другото нещо е това почукване по съединителя, дори когато само се опитам да обера луфта, без още да е натиснат съединителя, пак чувствам тези вибрации, това ме притеснява. Като си дойда в БГ ще се сменят доста неща по колата, трябва да се въведе в приличен вид, всичко нужно.

Благодаря на отзовалите се колеги за мненията :)

Някой нещо да каже по въпроса със спирачките, имал ли е друг такъв проблем някой от колегите? Днес насмалко щях да се блъсна в една кола на кръговото. Тръгвам аз да спирам, обаче натискам, бря, няма сила колата продължава да върви на пред, буквално с 2-та крака натиснах, иначе нямаше да спра. Просто не съм очаквал, че може да стане така, за това си карах спокойно и имах добра дистанция за спиране, само дето не го очаквах тоя проблем. До сега не ми се е случвало, въпреки че всеки ден минавам по един и същи маршрут, по един и същи начин с едно и също каране.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот dispatch » Чет 27 фев 2014 11:04


Това че ти се втвърдява педала на спирачките означава, че се губи вакуума от серво-усилвателя (ония големия тъпан вдясно от акумулатора... в случай, че не знаеш за какво говоря :smile )


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот lz2aii » Чет 27 фев 2014 11:12


Провери си маркучите, които отиват към сервото. Точно пред акумулатора има една снадка. При мен веднъж се беше извадил. Само го щракнах и готово. Дано и при теб проблема да е така лесно отстраним.


Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот thewolf » Чет 27 фев 2014 12:11


Това със спирачките ще го проверя както казахте и ще пиша. Някой нещо да каже за това почукване на съединителя и маховика? Как така са направили толкова слаб маховик фолксваген?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта