:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот Freakylol » Сря 22 яну 2014 14:13


Приятел с отстъпка взе подсилен маховик за ARL мотора за близо 700лв.. къде ви лъжат с тия 1600лв не знам :rolleyes




Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот aliyatin.com » Сря 22 яну 2014 14:53




Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот Kalin72 » Сря 22 яну 2014 15:39


Ми ето и моя маховик, цена 960 лева, но без болтове, без това, без онова....дилъра ми взе 2К лева за всичко, материали и работа, и даде 2 години гаранция.
http://www.mister-auto.bg/bg/mahovik/luk-415-0491-09_g577_a006415!0491!09.html


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот IvailoOo » Сря 22 яну 2014 16:59


Някой изобщо пробвал ли е интервенцията с едномасов маховик? Колко турбини са ви минали през ръцете? Колко от вас имат VP и PD,за сравнение?Дотук виждам само един тоМ глупости!


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот samo_pechka » Сря 22 яну 2014 20:44


Малка , ако няма проблем с дюзи,тандем помпа и тиква при ПД-ето . Всичко останало е на кантар . И АФН може да ти развали кефа , ако му са скапани маховик ,турбо и ГНП :neutral . Еб@си комбинацията дето съм я написал :icon_lol Пази боже..


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот IRRITATING » Сря 22 яну 2014 22:47


Freakylol написа:Приятел с отстъпка взе подсилен маховик за ARL мотора за близо 700лв.. къде ви лъжат с тия 1600лв не знам :rolleyes

А твоя приятел хич не са го излъгали с този подсилен маховик


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот hip-hopotam » Чет 23 яну 2014 0:13


Другари аз поради тези дертове си взех прост 1Z .След качествено обслужване премахване на излишните неща (катализатор и EGR) и чипосване мисля,че е идеалния избор.Карам си,пея си "сома му" и знам че всичко е по 20/50 лева и е оригинално :) а турбината е гейтова,съединителя е 200 лева... кво повече?


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот Freakylol » Чет 23 яну 2014 0:17


IRRITATING написа:
Freakylol написа:Приятел с отстъпка взе подсилен маховик за ARL мотора за близо 700лв.. къде ви лъжат с тия 1600лв не знам :rolleyes

А твоя приятел хич не са го излъгали с този подсилен маховик


Ми вервай ми той е по навътре в нещата от тебе, не съм сигурен, че са го излъгали :rolleyes


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот IRRITATING » Чет 23 яну 2014 0:20


Веднага се съгласявам че е наясно щом дава 700лв за подсилен маховик :surrender


Потребителски аватар
10 Cent
Мнения: 116
Регистриран на: Съб 30 мар 2013 16:51
Автомобил: Polo 9N 1.4 TDI
Двигател: AMF 75hp
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот 10 Cent » Чет 23 яну 2014 23:47


Какви са тея цени какво е това чудо какви 5 лева. Колеги вие тези коли както сте тръгнали да ги стягате все едно цял живот ще ги карате.Има един момент в който ремонтите стават безмислени с оглед на тяхната цена.Ти правиш едно то друго се чупи .То ако човека си купи голф за 5к лева и даде 3к за ремонти то тогава излиза е*ати голфа.То за тея пари C класа дизел ще кара и няма да му се налага да прави всичките тези ремонти .Моите уважения към марката ама това вече са изгъзици.


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот Anonymous88 » Чет 23 яну 2014 23:53


Колега Недей да си мислиш че тея Цедки са по евтини за ремонт и поддръжка.
Едно приятелче кара Цедка 2003/2004 ЦДИ да ти споделя за неговия комплект Амбреаж му обявиха цена от 2400 каймета :horror
Па да ти Пик@м на Магарцедесите :mhihi


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот Kalin72 » Пет 24 яну 2014 10:50


То за тея пари C класа дизел ще кара и няма да му се налага да прави всичките тези ремонти

Хахаха, за 8-10К лева какво точно на C класата ще вземеш :)
По-добре купи Дачия за 15К лева. 5 години гаранция, после я продаваш за 2-3К лева, добавяш нови 12К и купуваш друга Дачия или там квото ново се продава за тия пари :)
Инак кола за 3-5К лева да се купува с надеждата да е здрава...забрави.


Потребителски аватар
10 Cent
Мнения: 116
Регистриран на: Съб 30 мар 2013 16:51
Автомобил: Polo 9N 1.4 TDI
Двигател: AMF 75hp
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот 10 Cent » Пет 24 яну 2014 19:42


Kalin72 написа:
То за тея пари C класа дизел ще кара и няма да му се налага да прави всичките тези ремонти

Хахаха, за 8-10К лева какво точно на C класата ще вземеш :)
По-добре купи Дачия за 15К лева. 5 години гаранция, после я продаваш за 2-3К лева, добавяш нови 12К и купуваш друга Дачия или там квото ново се продава за тия пари :)
Инак кола за 3-5К лева да се купува с надеждата да е здрава...забрави.


Ами доста Ц класи има до 10к лева колега.Разгледай малко карс.бг и ще видиш.
Anonymous88 написа:Колега Недей да си мислиш че тея Цедки са по евтини за ремонт и поддръжка.
Едно приятелче кара Цедка 2003/2004 ЦДИ да ти споделя за неговия комплект Амбреаж му обявиха цена от 2400 каймета :horror
Па да ти Пик@м на Магарцедесите :mhihi

ДЦИ не е ли с верига? При нормално каране ще караш доста повече с една верига отколкото с един ремък.
Поздрави


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот Anonymous88 » Пет 24 яну 2014 19:52


:Mr Green Fun Амбреаж/Съединител не Ангренаж/ремък :c020


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19319
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 4 афн и PD Разлика в обслужване

Мнениеот stefan4o » Пет 24 яну 2014 19:54


10 Cent написа:
Ами доста Ц класи има до 10к лева колега.Разгледай малко карс.бг и ще видиш.

Казваш Ц-класите не се чупят? :mhihi Оптимист...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта