andon_ написа:Става
В грешка си колега....освен че номера е различен, буксата също е различна
andon_ написа:Става
ka4o_pi4a написа:Ако е запекла, най-вероятно ще пренадува. Опитай да намериш друг н75 за проба и измери и вакуума как е. Щом пада налягането и играе значи неможе да се задържи затворена геометрията - лош н75, спукана мембрана на актуатор (или ръждясал) или загуба на вакуум. Как е педала на спирачките като го напомпаш няколко пъти бързо на място ?
didopoli написа:Направи лог на 11-ти канал да се види исканото и достиганото налягане на турбото
Cve7omiRCho написа:Проблема ти е електронния блок на помпата, отиваш при някой майстор ама МАЙСТОР и ти я ревизират ..
milmar написа:Само да допълня: актуаторът и цялото управление на този модел турбо работят с налягане, а не с подналягане. Налягането по червения маркуч се управлява от компа посредством ел. магн клапан и се подава към актуатора (по синия маркуч). Колкото по-голямо налягане се подава на актуатора, толкова турбото се разтоварва, в този смисъл опасен е режима на работа с откачен примерно син маркуч, тогава търбото надува колкото може.
ka4o_pi4a написа:Откачи вакуума към актуатора от към н75 и с уста засмучи колкото можеш, след това запуши с език - целта е да установиш дали мембраната на актуатора е здрава, ако е така няма да изпуска вакуума който си направил с уста.
Къде се намира тази помпа?ka4o_pi4a написа:Съмнявам се 1Z да се управлява с налягане, от къде ще дойде ? За вакуум си има вакуум помпа. Колкото до проверката, мисля че няма значение - тя мембраната няма да държи нито вакуум нито налягане.
Dare_16V_9A написа:Вакум помпата на 1з е долу дето е принципно делкото на бензиновите!