



Иначе ,да,стойностите на дюзите ти са много добри,почти като на нова кола,показателен за успешния реглаж и състоянието на дюзите бил и моментния разход на празен ход с изключени консуматори,който трябва да е 0,6л/ч.
yochcov написа:Колега със същия проблем съм и съм сменил абсолютно всичко по горивната система и разлика никаква пали мн странно и непостоянно +7 -7 все такова мудно и трудно, а топла и температура вън над 15-20 градуса винаги си пали идялно http://youtu.be/_o0IaWkICDY ; http://youtu.be/mpR1BlhsbeU и в момента и аз съм точно за о пръстени на дюзите, но като изчетах темата направо ме е страх при кой да ида, някой ако знае читав майстор в бургаския район, може да ми препоръча.
xxx_man написа:yochcov написа:Колега със същия проблем съм и съм сменил абсолютно всичко по горивната система и разлика никаква пали мн странно и непостоянно +7 -7 все такова мудно и трудно, а топла и температура вън над 15-20 градуса винаги си пали идялно http://youtu.be/_o0IaWkICDY ; http://youtu.be/mpR1BlhsbeU и в момента и аз съм точно за о пръстени на дюзите, но като изчетах темата направо ме е страх при кой да ида, някой ако знае читав майстор в бургаския район, може да ми препоръча.
вземи от някой познат чисто нов акумулатор и пробвай с него,ако не се подобри старта рециклирай си стартера!!!от клипа е видно че стартера ти върти адски слабо!!!
hq написа:Това е комплекта, металнито рингче не е за нашите дюзи, а това над знака на Bosh е медна дифтунга, която се нанизва най-отдолу на тазпръсквачите. Старата съгурно ти е станала с цвета на дюзата и е залепнала здраво за това ако си извадил дюзите не си я видял. Трябва с клещи да я стиснеш и да завъртиш дюзата внимателно на ляво и на дясно за да се отлепи, внимавай при обратното поставяне сложи много малко гресчица за да задържи дифтунгата на мястото и върху дюзата че иначе изпада. Реглажните болтове се сменят също но се продават отделно, Смени също и болтовете на държачите на дюзите че иначе се късат при обратното поставяне. Купи си задължително динамометричен ключ всички болтове се затягат с определено усилие има по нагоре схема с усилията.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта