Резултата днес след поредното разглобяване
Замерих челата на ролките е с дълга права линия и успях да докарам равнините на зъбните колела на разпределителния вал и на помпата с подлагане на шайба пред предния болт на помпата. Получи се бих казал повече от идеално.
Направих сериозен оглед на вала за вакуум помпата. Оказа се, че има аксиален луфт около 2 мм. Не знам дали и колко е допустимо да го има тоя луфт. Радиален нямаше никакъв.
Направих и сериозен оглед на демпферната шайба. Там отново нищо не намерих нередно.
Последва сглобяване и проба.
Резултата беше почти минимален. Отново ремъка не може да върви по средата на помпата, с една идея се премести по навътре по зъбното колело, но има още какво да се желае, и сериозно почвам да се замислям че нещо наистина не е в ред с тая помпа.

От колегата по горе, където е дал номерата на помпите, които са за моя мотор не съответсват с моя номер на помпата. Моя е 028 130 109H. Не знам, дали точно от тук не идва проблема, че тая помпа просто не е за моя мотор. А и от тук да ми идва и проблема, който съм описал в една друга тема със това, че колата след 2500 оборота, набира на тласъци. Ще търся друга помпа за проба.
