При AAZ мотор-гориво нагнетателна помпа.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пон 23 юли 2007 19:28


passat_td написа:.....http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?

The topic or post you requested does not exist




Потребителски аватар
Радо Пеев
Мнения: 651
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
Автомобил: Vw Golf MK3
Двигател: ABF 2.0 16v GTI
Местоположение: Варна

Мнениеот Радо Пеев » Сря 06 фев 2008 10:59


здравейте колеги,бях направил тема за това нещо ЕГР видях на един голф 3 ааз че го има а моя го няма,но не знаех как се казва за това сложих снмков матерял в последствие разбрах че това е тъй нареченото.ЕГР и се отпивам да разбера защо моята го няма така я докарах от германия.И се чудя да търся ли от някаде да слагам или да го осатвя така ? Имам нешо подобно да не кажа същото под Турбото !?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 06 фев 2008 14:59


Ако след толкова разправии все пак става дума за ЕГР - мисля , че темата " как да прецакам моя ЕГР " дава ясно да се разбере за какво иде реч.... моя дойде с затапено вакуумче на ЕГР а аз за по сигурно му забих медна гарнитура - тапа на прохода.... не че не беше почти запушен от сажди и от самосебеси.... :wink:


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Пет 15 фев 2008 15:59


Ако става въпрос за вакуум маркучето от изхода на турбината до помпата е бял кахър-просто ти ограничава горивото при високи обороти.
juve написа:Ако след толкова разправии все пак става дума за ЕГР - мисля , че темата " как да прецакам моя ЕГР " дава ясно да се разбере за какво иде реч.... моя дойде с затапено вакуумче на ЕГР а аз за по сигурно му забих медна гарнитура - тапа на прохода.... не че не беше почти запушен от сажди и от самосебеси.... :wink:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 16 фев 2008 22:29


Ако става въпрос за вакуум маркучето от изхода на турбината до помпата е бял кахър-просто ти ограничава горивото при високи обороти.

С гаранция не става дума за него ( ако го имам въобще ) ... а ако е за него , тогава не става дума за ЕГР ра и тогава моето е бръщолевене не баш по темата ;)


Richo_8000
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 26 май 2007 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот Richo_8000 » Вто 22 апр 2008 20:59


Аз също нямам такава джаджа на помпата.


Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Съб 10 май 2008 0:03


Колеги, имам много лош проблем. Понеже колата е не майстор, и след всички интервенции погледнахме ангренажният ремак (беше сменен преди месец) и интересното беше, че отново се е изял и почти е свършил работата си. Когато колата пренущува при майстора, на другия ден ми звани и вика "Ела", отидох аз и той каза, че проблема е в горивната ми помпа. На нея имало втулки които създавали проблема и от там ремак(ангренажен) и ролка. Помпата работи добре.
Обаче запитването ми е друго: Каде мога да отида на сервиз за да оправят помпата, и доколкото знам има центровка някаква, разбира се очаквам да е качествено. Ако можете и примерна цена че представа си нямам :(
колата е Vento 1.9TDI 1z 1994г.
П.С. Пиша в тази тема за да не отварям нова.
Който с каквото може да помага.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Съб 10 май 2008 7:01


Колега, не е нужно да правиш абсолютно нищо по помпата, а вместо оптегач на ремъка от ТДИ и сложете обикновен, опънете ремъка както трябва и си готов...


Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Съб 10 май 2008 10:18


На помпата има забчатка която има луфт заради тези фтулки. Ремакът излиза на вън и се яде от зъбците. Проблема е един според мен и той е смяна на втулките :wink:
:arrow:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта