1.6тд - интеркулер

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Вто 10 апр 2007 19:39


:stll think:




Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Чет 12 апр 2007 10:37


Колеги намерихме проблема защо е блокирала колата.По време на поставянето на кулера сме изпуснали 8-ца гаика и вси4ко е лом :( :(
Имаме бутало пробито, 4упена глава ,клапани и др. на 4-ти цилиндар.


КОЛЕГИ ВНИМАВАИТЕ!!!!!!!!!!!!! :!: :!: :!
Да не си :banghead: и после сумана си пари на 4овека му отидоха около 350 само за ремонт са потарсили маисторите в VW сервиз и оделно за 4асти


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 12 апр 2007 16:15


Ще внимаваме ние ..... ама 6000 оборота не са за един традиционен ТД пък и за ТДИ не мисля , че е нещо нормално...... отсега умната ей :wink:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Чет 12 апр 2007 22:19


Готов е голфа сега е супер,след няколко дни пак ще го зака4им интеркулер и 4е ви разправам какво е станало :lol:
А,и тоя пат 4е се стараем да не се форсираме 4ак толко и да внимаваме с гаиките :D


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Нед 15 апр 2007 21:02


Хуубуу де, я пусни едно видео да се порадваме и ние :)


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пон 16 апр 2007 0:04


:077: из4акаи те малко само да сме готови напално ще има и клип4е :wink:


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 16 апр 2007 9:58


сложи и някоя друга снимка да видиме монтажа как е :D


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пон 16 апр 2007 23:35


Колеги днеска направих сравнение в големината на охлиувите на ККК14 и ККК24 :!: И видимо се забелязва 4е ККК24 е по голямо на визия ,А знам 4е К14 надува с 0,1бар пове4е от К24. :roll:
А,моя въпрос е КОЯ ТУРБИНА Е ПО ИЗДРАЖЛИВА ПРИ НАТЕГАНЕ НА ТУРБОТО. :?: КОЛКО СПОРЕД ВАС Е НАИ-БЕЗОПАСНО ЗА ТУРБОТО ОТ ТЕЗИ 2-ТЕ к14 И к24 ДА СЕ НАДУВАТ :?: 0,9 БАР -1БАР,1,1БАР и така на татък.Аз мисля 4е според мен де К14 на 1 бар ще работи безотказано,защото има по голямо охлаждане (хем с масло,хем с вода)

О4аква с нетарпение вашите отговори и разсъждения :wink:


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Вто 17 апр 2007 16:29


'А знам 4е К14 надува с 0,1бар пове4е от К24' - туй си зависи от мн неща - най добре да си гледаш картите на турбините и ще разбереш коя на каква 'ефективност работи и т.н
всичко друго ще са си както каза само 'разсъждения' :)


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Сря 18 апр 2007 0:06


На един бар ако надуваш трябва да смениш гарнитурата на главата.
Каква е идеята за тоя голф. :?


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Сря 18 апр 2007 18:13


don hose написа:На един бар ако надуваш трябва да смениш гарнитурата на главата.
Каква е идеята за тоя голф. :?
Със друг размер ли ??? Или просто с нова ?


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Сря 18 апр 2007 20:08


със такава от 1,9 тд,че е метална :wink:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Сря 18 апр 2007 20:45


Ааааа защото и аз мисля да я напъна да 0,9-1 бар....и ония ден смених гарнитурата с нова че сълзеше по блока антифриз и ме дразнеше пък и да се направи една ревизиика преди по-големия надув.


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Сря 18 апр 2007 20:51


Как мога да разбера дали на моя голф SB motor ККК14 наистина надува все още 0,83бара :?: А защо ако се надуе 1бар трябва да сменям гарнитурата :?: добре де а на 0,9бар пак ли требва да я смена :?:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Сря 18 апр 2007 23:28


Ми ако ще се прави тунинг е добре да се смени гарнитурата.Комбини
рай го с тръби 55мм и спортен филтър и ше имаш доста добър ефект.
Тука се носеше слуха че има някакъкво подобрение ако се сложи вал от ГТИ но това остана в сферата на догатките.Аз лично мисля някой ако има някви даднни за тея валове е крайно време да сподели :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта