Само на контакт като дадеш, няма как да ти се задвижи актуатора... нали нещо трябва да създаде вакуум.
Това, че след като запалиш пак не забелязваш помръдване на актуатора вече е проблем! Това означава, че ти е блокирала геометрията и трябва да се чисти. След като стопли мотора има вероятност да се раздвижва малко... при условие, че имаш достатъчно силен вакуум... и за това колегата Zinoto те кара да видиш как е при студен мотор за да се увериш 100%, че проблема ти е в зацапана геометрия.



Seat Leon ASV турбото заработва късно
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 01 авг 2011 10:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
Благодаря ви за информацията.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 01 авг 2011 10:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
Размърдах лоста на актуатора ръчно.След това направих няколко по-здрави ускорения последвани от извънградски преход.Почти си реших проблема.Казвам почти, защото само сутрин(абсолютно студена) усещам, че първите няколко метра не надува и след това се оправя( за много по-малко каране от преди).По-рано дори при престой от 30 минути пак имаше проблем в началото.Сега това изчзна.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта