Пасат б5 афн за и против премахването на дебитомера?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1018
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: За и против премахването на дебитомера?

Мнениеот megatronS » Чет 02 фев 2017 11:00


Да, цитирания закон е такъв за сега. Има държави, в които се позволяват все още да се карат всякакви измислени автомобили, но и това е само за сега. Всеки изминал ден нали виждате, какво се налага в Европейските държави, като борба със замърсяването от транспорта и в частност дизела. Евро комисията ще наложи съвсем скоро минимална норма Евро 3, както вече се налага в половината държави от съюза. Една Велика Македония от няколко години има закон за Евро 3 на дизела, ако няма автомобила тази норма е забранен вноса и регистрацията, а тя дори не е в съюза. Други държави налагат тази норма само за определени големи градове, трети за сега изискват огромни такси за каране със стари автомобили. От няколко дни Белгия, Холандия, Норвегия, Франция, Испания, Гърция също приеха поправките в закона за поетапно спиране на дизеловите автомобили. То никой не спори за нищо, съвсем скоро ще се проличи. Нормата за Европейския съюза за димност е 3.0, а дали някой си е направил труда да види в техническите документации на собствените си автомобили колко е / за пример VW4 1.9 TDI PD AJM - димност 2.0 с всичките им накачени за това от завода неща, да не говорим и с колко процента е манипулирана системата, Опел 1.7 CDTI - 2.5 и т.н/, е сега като си махнете катализатора, или вдигнете налягането на горивото или премахнете системата за рециркулация или намалите въздуха, двигателя няма компресия, дали някои няма да минат 3.0? Накрая, за да приключим тази тема искам само да вметна, че фирмата VW официално започва постепенно спиране на производството на дизели до 2025 година, към тях се числят и Toyota, BMW и много други компании, защото нямат никакъв шанс да се включат в нормите. До сега, това се правеше със скрит софтуер, изработен от една много известна компания за много производители на автомобили, не само за VW и не само за новите модели.




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: За и против премахването на дебитомера?

Мнениеот hvp800 » Чет 02 фев 2017 12:58


Тенденцията сега е такава и бавно, и полека дизела отмира. Преди години потребителите бяха насърчавани да купуват дизели, сега на същите потребители казват колко лошо е това...
За да не съм съвсем оф ще кажа, ако можех бих карал с дебитомер


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1018
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: За и против премахването на дебитомера?

Мнениеот megatronS » Чет 02 фев 2017 14:53


hvp800 написа:Тенденцията сега е такава и бавно, и полека дизела отмира. Преди години потребителите бяха насърчавани да купуват дизели, сега на същите потребители казват колко лошо е това...
За да не съм съвсем оф ще кажа, ако можех бих карал с дебитомер


:th_up


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: Пасат б5 афн за и против премахването на дебитомера?

Мнениеот svere » Пет 03 фев 2017 13:34


привет!
гледам,че една моя стара тема се е пораздвижила. ")
Да споделя собствени впечатления:
Без дебитомер колата тръгваше рязко в ниските. Вървежа е приличен. разхода е малко завишен, повече пуши!
ПС: ако някой има интерес чиповете без дебитомер се продават.... гледам има голеги изказали се "за" и "против" дебитомера



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], pe6o__ и 68 госта