Passat B5 1.9 TDI AFN Syncro проблем с дюзи
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Syncro проблем с дюзи
Да не би да е притрисало че ти е свършвала нафтата от въздух в системата Колко време го оставяш да работи като запали пасата остави го повечко поне минута две три даи му газ да не би де не е прекарал въздуха затова да тресе и претриса,тя тая дюза трябва да е много зле че да тресе от нея,видя ли и номера да не са ти дали за друг мотор макар,че не е от голямо значение,но все пак,друго не е пипано по колата странна работа колега
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Syncro проблем с дюзи
Тя че е от друг мотор е ясно. Макар, че като я купувах за като мойта ми я дадоха.
Моя е 5-цил. АЕЛ и е с .216
Тази е от 1з или AHU и е .184. Затова смених разпръсквача.
Чувал съм, че са заменяеми. Но може и да има разлики.
Аз даже покарах да загрее и не мисля, че е от въздух. И преди да сменя разпръсквача имаше това претрисане, но по-рядко.
С мойта си дюза също съм го забелязвал, но съвсем рядко.
Чукане нямаше с ниякоя от двете.
Моя е 5-цил. АЕЛ и е с .216
Тази е от 1з или AHU и е .184. Затова смених разпръсквача.
Чувал съм, че са заменяеми. Но може и да има разлики.
Аз даже покарах да загрее и не мисля, че е от въздух. И преди да сменя разпръсквача имаше това претрисане, но по-рядко.
С мойта си дюза също съм го забелязвал, но съвсем рядко.
Чукане нямаше с ниякоя от двете.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Syncro проблем с дюзи
Силно се обзалагам ,че двете пръскания са се доближи ли след като си сложил твоя разпръсквач . Пилотното е скочило малко ,а роботното е паднало . Обзалагм се . Те са замерели само пилотното . Поне казаха ли ти колко е ?На дюза с малък разпръсквач сложи ли се по - голям често пилотното впръскване остава същото и рядко се променя но работното пада . Доближат ли се двете впръсквания започва чукане все едно е хидравличен повдигач . Два случая имам такива в сервиза вече. Като намериш проблема сподели ,че ми стана интересно.
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
- Двигател: AFN 1998
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Syncro проблем с дюзи
Относно темата ми, имам следния въпрос: Когато развия тръбичките отгоре за да обезвъздуша, знам че трябва да започне да хвърчи нафта докато изкара въздуха. На някои от дюзите обаче сякаш "изплюва" нафтата. Дали това е в следствие на разпръсквачите, или целите дюзи са прецакани?
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Syncro проблем с дюзи
tedoto написа:Относно темата ми, имам следния въпрос: Когато развия тръбичките отгоре за да обезвъздуша, знам че трябва да започне да хвърчи нафта докато изкара въздуха. На някои от дюзите обаче сякаш "изплюва" нафтата. Дали това е в следствие на разпръсквачите, или целите дюзи са прецакани?
Щом си развил тръбичката дюзата вече не участва. И да не е нещо наред при развита тръбичка не е проблема в дюзата. А и мисля, че това, което гледаш няма значение - може би е така докато има въздух.
По моя въпрос
185 бара било ниското налягане. Високото не знам дали някъде могат да го измерят.
Чета, че често слагат разпръсквачи .216 на 1,9 за повече мощност. И там ли започва да чука?
Значи смяташ, че има разлика в дюзите и като се сложи голям разпръсквач не успява да мине достатъчно гориво? И защо да чука от това?
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Syncro проблем с дюзи
Ето в този сервиз могат да замерят двете налягания на дюзата
http://sofia-diesel-center.com/
Стенда е Bosch EPS 200. Като се обаждах ми казаха цена - 30лв на бройка.
Това дето замерват на старите стендове тези двустъпални дюзи е едно нищо според мен.
Просто вземат парите и никаква работа не свършват.Много често работното налягане не е това което трябва да бъде. Пълно е с примери, и в tdiclub има много инфо.
http://sofia-diesel-center.com/
Стенда е Bosch EPS 200. Като се обаждах ми казаха цена - 30лв на бройка.
Това дето замерват на старите стендове тези двустъпални дюзи е едно нищо според мен.
Просто вземат парите и никаква работа не свършват.Много често работното налягане не е това което трябва да бъде. Пълно е с примери, и в tdiclub има много инфо.
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
- Двигател: AFN 1998
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Syncro проблем с дюзи
Аз май изкарах късмет.
Реших да импровизирам със двете дюзи които имах. Размених разпръсквачите: тъй като старата дюза се беше запекла тотално, с изключение на разпръсквача, реших на тази която купих да й сменя само разпръсквача, с моя. И явно от многобройните пъти почиствания взе че стана. Завъртях няколко пъти докато обезвъздуши след което като запали имаше много по-малко дим от преди това, покарах 1-2 мин и почти изчезна. Оборотите са си нормални вече... Абе, с една дума късмет 


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi82 и 84 госта