Колега интересно ми е днеска как запали?При нас температурите бяха поне 6-7 над нулата и моята запали като кибрит,въпреки,че четирите свещи са ми изгорели,дори и бях им изкарал "буксите"
Иначе днес проверих в магазините и офертите ми са "Резисто" италиански 7.50 бройката или едни чешки "супердизел" 10 лв бройката и май по-добре тези,че в Италия за какво ли им е подгряване :)
Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!) РЕШЕНА
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 20:30
- Автомобил: Vento 1.9TDI Smart 600cc 1999
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Asenovgrad,Plovdiv
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Много трудно палене голф 1.9 ТДИ (с видео!!!)
къде ги намери тези цени!!!Аз карам с "супердизел" мисля обаче че са италиански и ми излезнаха на 14лв с отстъпката !
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 20:30
- Автомобил: Vento 1.9TDI Smart 600cc 1999
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Asenovgrad,Plovdiv
Re: Много трудно палене голф 1.9 ТДИ (с видео!!!)
Евтините в косер без отстъпки,другите в друг магазин в Асеновград.Имаше и денсо 19 лв. В трети магазин почваха от 11-12 лв бройката,но бяха им свършили наличностите и тия дни щели да заредят.
- Rat Fink
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
- Автомобил:
- Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
- Местоположение: София
Re: Много трудно палене голф 1.9 ТДИ (с видео!!!)
Днес при температура към 3-4 градуса запали с 4-5 врътвания на стартера.... т.е. твърде вероятно са заминали свещите, но може и да има друго. Другата седмица ще си покаже.
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 20:30
- Автомобил: Vento 1.9TDI Smart 600cc 1999
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Asenovgrad,Plovdiv
Re: Много трудно палене голф 1.9 ТДИ (с видео!!!)
Защо не ги провериш с кабелче от акумулатора или пробна лампа.Става за секунди.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Много трудно палене голф 1.9 ТДИ (с видео!!!)
Аз за подгревни свещи бих заложил на Беру на едно поло 1.9 AEF ги смених преди сигурно 7 години и още бачкат всичките а на полото греят свещите дори лятото ...
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Много трудно палене голф 1.9 ТДИ (с видео!!!)
Тази проверка с кабелчето е мижем да те лажем,повярвайте.Свещите се вадят една по една и директно на акумулатора.Преди време колата ми се ослушваше при палене ,и аз с едно кабелче уж проверих ,уж изкряха всичките ,ама маисторчето като ги смъкна и на акуто.И познаите;едната само се затопляше,другата се зачервяваше някъде в основата,и с една дума уж работят ,ама не работят,така че без смъкване не можеш да си 100 процента сигурен
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 20:30
- Автомобил: Vento 1.9TDI Smart 600cc 1999
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Asenovgrad,Plovdiv
Re: Много трудно палене голф 1.9 ТДИ (с видео!!!)
Така е,но при мен няма и на 4те никаква искра и мога да съм сигурен,че не работят.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Много трудно палене голф 1.9 ТДИ (с видео!!!)
Ако работи свещта като се закачи директно на акумулатора връхчето трябва да стане бяло, ако е червено - за смяна.
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 03 яну 2007 12:48
- Автомобил: Vw Passat 1.9TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: ....
Re: Много трудно палене голф 1.9 ТДИ (с видео!!!)
Здравейте .
Хич няма да ви чета коментарите (защото 3-4 прочетох и ми се видяха на хора , които хал-хабер си нямат от автомобили.)
Ако си замерил акумулатора и зарежда 13-14+ волта и всичко е наред , когато автомобила е бил цяла вечер на -10 градуса и сутринта без да я палиш си го премерил и си ги държи тези 13+волта....
(ако имаш проблем с акумулатора слаб ток то ще ти се включи алармата при опит за палене - недостиг на ток , ще ти премига циферблата на километрите , часовника и т.н ....
1во - Автомобила ти пали трудно защото нямаш подгревни свещи (мерят се толкова лесно и толкова бързо , че просто нз какво правиш още във форума ами не си ги премерил , ако не можеш иди до сервиз даже и пари няма да ти искат за това)
2ро - Дори да са само свещите ти , автомобила няма да пуши като стара печка на въглища ....
3то - тези добавки които слагаш зимата (ако си слагал в резервоара за нафтата) от там ти идва проблема с балончетата , преди карах венто 1Z и когато слагах добавка винаги преди зимата да не ми замръзва нафтата , точно това правеше тази добавка изкарва ти всичката вода във филтъра (и ти слагаш евтиничък филтър от 10-15лв) и тои не може да се справи с водата и леда , събира ги и след това идва трудното палене + гаснене след няма и секунда след като е запалила , следва 2ра проба докато не изтощиш акумулатора или колата не запали и започне ДА ПРЕМИНАВАТ МЕХУРЧЕТА ПО МАРКУЧИТЕ ЗА НАФТА .
4то -моя съвет е следния (чакаш -10 ти градуса ) не палиш - сваляш филтъра и се пробваш да го излееш на земята , ако не текне - еи ти проблема (единия , 2рия е със свещите )
Има едно малко място от което може да се получават тези балончета (една пластмасова част на филтъра през която минават 2та маркуча за нафтата , държи я един щифт,шплент -както искаш го наречи , смени го (прави се профилактично - от личен опит ти го казвам )
Хич няма да ви чета коментарите (защото 3-4 прочетох и ми се видяха на хора , които хал-хабер си нямат от автомобили.)
Ако си замерил акумулатора и зарежда 13-14+ волта и всичко е наред , когато автомобила е бил цяла вечер на -10 градуса и сутринта без да я палиш си го премерил и си ги държи тези 13+волта....
(ако имаш проблем с акумулатора слаб ток то ще ти се включи алармата при опит за палене - недостиг на ток , ще ти премига циферблата на километрите , часовника и т.н ....
1во - Автомобила ти пали трудно защото нямаш подгревни свещи (мерят се толкова лесно и толкова бързо , че просто нз какво правиш още във форума ами не си ги премерил , ако не можеш иди до сервиз даже и пари няма да ти искат за това)
2ро - Дори да са само свещите ти , автомобила няма да пуши като стара печка на въглища ....
3то - тези добавки които слагаш зимата (ако си слагал в резервоара за нафтата) от там ти идва проблема с балончетата , преди карах венто 1Z и когато слагах добавка винаги преди зимата да не ми замръзва нафтата , точно това правеше тази добавка изкарва ти всичката вода във филтъра (и ти слагаш евтиничък филтър от 10-15лв) и тои не може да се справи с водата и леда , събира ги и след това идва трудното палене + гаснене след няма и секунда след като е запалила , следва 2ра проба докато не изтощиш акумулатора или колата не запали и започне ДА ПРЕМИНАВАТ МЕХУРЧЕТА ПО МАРКУЧИТЕ ЗА НАФТА .
4то -моя съвет е следния (чакаш -10 ти градуса ) не палиш - сваляш филтъра и се пробваш да го излееш на земята , ако не текне - еи ти проблема (единия , 2рия е със свещите )
Има едно малко място от което може да се получават тези балончета (една пластмасова част на филтъра през която минават 2та маркуча за нафтата , държи я един щифт,шплент -както искаш го наречи , смени го (прави се профилактично - от личен опит ти го казвам )
- Rat Fink
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
- Автомобил:
- Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
- Местоположение: София
Re: -Решена- Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!
РЕШЕНА!
Свещите и всичко си работи като пушка! Проблема беше в изгърмял бушон, без който те не се активирали. Цял месец до минус 15 градуса Голфо си пали без подгревни свещи
.... нямам коментар
Днес на минус 9 градуса след две подгрявания по лампичката запали от четвърт оборот! Няма грам пушек, освен нормалния си бял за студеното време!
Благодаря ви за активността по темата, надявам се да е полезна и на други колеги с възможни причини. И благодаря на °niksi°, че откри проблема!
Успешна и безаварийна година!
Свещите и всичко си работи като пушка! Проблема беше в изгърмял бушон, без който те не се активирали. Цял месец до минус 15 градуса Голфо си пали без подгревни свещи


Днес на минус 9 градуса след две подгрявания по лампичката запали от четвърт оборот! Няма грам пушек, освен нормалния си бял за студеното време!
Благодаря ви за активността по темата, надявам се да е полезна и на други колеги с възможни причини. И благодаря на °niksi°, че откри проблема!
Успешна и безаварийна година!

- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: -Решена- Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!
Founder написа:3то - тези добавки които слагаш зимата (ако си слагал в резервоара за нафтата) от там ти идва проблема с балончетата , преди карах венто 1Z и когато слагах добавка винаги преди зимата да не ми замръзва нафтата , точно това правеше тази добавка изкарва ти всичката вода във филтъра (и ти слагаш евтиничък филтър от 10-15лв) и тои не може да се справи с водата и леда , събира ги и след това идва трудното палене + гаснене след няма и секунда след като е запалила , следва 2ра проба докато не изтощиш акумулатора или колата не запали и започне ДА ПРЕМИНАВАТ МЕХУРЧЕТА ПО МАРКУЧИТЕ ЗА НАФТА .
Сигурен ли си в коментара си колега ? Каква е точно добавката ползвана от теб ? Не съм чувал за антигел добавка за дизел , да "изкарва" водата от нафтата и да е причина конкретно за мехурчета/балончета....А и друго , точно евтините филтри пропускат кофти боклучета ( по-порести са )и по-трудно се задръстват съответно .
Founder написа:Здравейте .
Хич няма да ви чета коментарите (защото 3-4 прочетох и ми се видяха на хора , които хал-хабер си нямат от автомобили.)

Re: -Решена- Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!
[quote="90hp"]РЕШЕНА!
Колега ако е удобно дай малко информация , кой бушон , под какъв номер е и тк.н
Поздрави
Колега ако е удобно дай малко информация , кой бушон , под какъв номер е и тк.н
Поздрави

- Rat Fink
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
- Автомобил:
- Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
- Местоположение: София
Re: -Решена- Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!
50A; 32V; 29mm
Подобен, но на друг производител.Червен на цвят. Точното място в подредбата не мога да кажа.

Подобен, но на друг производител.Червен на цвят. Точното място в подредбата не мога да кажа.

- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: -Решена- Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!
Аз едно не мога да разбера защо се филмирате да ги подгрявате тези дизели по 200 пъти.... Колкото по - студено е толкова по - дълго време подгрява и обратното. Няма никаква полза да подгрявате повече от един път. Или ще запали или няма.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 69 госта