Може и на:
dani_94@abv.bg
danayl@abv.bg
За слабото място на TD /демпферна шайба/
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Мдаа!!! Малкото зъбно колело е било проблема! Всичко около шайбата е било ОК!Когато е сменяно в Германия тази ролка или зъбно колело не е била зачистен добре там където се захваща с колян.вал.От там почва да се износва и се пренася биенето на шайбата и да разхлабва болта който ги държи.От там идва биенето на шайбата.Ако не се хване на време разбива тотално зъбното колело,от там шайбата и след това центровката и следва мазалото!!! При мен съм го хванал още в началото и спестих 150лв за ремонт на шайбата и всико останало.Но общо взето тъп проблем който никога няма да ти мине през главата че това е възможно да доведе до фатални последици за една кола!!! Така че ако ви бие шайбата вземайте мерки!Иначе като кола не е лоша ТД.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Приятелю H2O, проблема не идва от зъбното колело, проблема идва точно от демпферната шайба - тя натоварва зъбното колело, и оттам идва бедата.Вярно е, че това зъбно колело и шибана работа с тази шпонка но бедата не идва толкова от него колкото от лошата шайба.
Или как ще ми обясните, че и при ТДИ с другия вид зъбно колело пак има доста случаи на прецакан вал, преди два дни бях свидетел на такъв.
Защо ли?
Щото шайбата е същата!
Затова трябва да се проверява, имало начини ама аз не вярвам.Който ше си кара ТДИ-то още дълго време - нова такава шайба но от новия модел така да се каже.Май в Юнитрейд са такива.Ама струва свят пара щото сме в БГ.
Нова такава по Щатите е 100-на долара.

Или как ще ми обясните, че и при ТДИ с другия вид зъбно колело пак има доста случаи на прецакан вал, преди два дни бях свидетел на такъв.
Защо ли?
Щото шайбата е същата!
Затова трябва да се проверява, имало начини ама аз не вярвам.Който ше си кара ТДИ-то още дълго време - нова такава шайба но от новия модел така да се каже.Май в Юнитрейд са такива.Ама струва свят пара щото сме в БГ.
Нова такава по Щатите е 100-на долара.

-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
letajanta мисля продава демпферни шайби на добра цена мисля 120 ли беше 160лв(италиянска каза че е) ли не помня.Човека ми прати снимки нооо за съжаление са като на оригинала т.е със стария дизайн.Въпреки, че като е нова какво толкова - просто ще се развали по-бързо - но дотогова много време ще мине.
Така че и това не е лош вариянт
Така че и това не е лош вариянт
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Нали се сещаш защо се казва Демпферна шайба ?:) Защото точно тази гума я прави такава,и идеята на гумата е да омекотява резки натоварвания и и ускорения.Същото нещо го има при мотоциклетите на задната гума,малко по различно като дизайн но със същата функция.Така че отпада идеята да ти го правят "къстъм"
По-добре не рискувай 


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
dani_94 написа:Не се прави центровка. При мен този ремък задвижва климатика и алтернатора, а на тях не им беше избягала центровката когато беше превъртяла шайбата
Ако на ТДИ демпферната е само на климатик и алтернатор що си и мерил белезите с маркер-ква поразия може да направи в този случей че превърта

- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Не си ме разбрал правилно. Демпферната шайба е завита с 4 болта на забчатката на коленовият вал, а на нея се завива шайбата на хидравликата и водната помпа. Аз сложих белези на двете шайби по една точка една до друга. Като запалих външната част на демпферната шайба превъртя на по гумата на шайбата и белезите се разминаха. А центровка ще трябва да се прави ако на си видял навреме разбитата шайба и тя е метала доста време та е разбила чак основата на зъбното колело на коленовият вал и ремъка е прескочил с 1 зъб в най добрия случай...
Мисля че съм го обяснил както трябва, но ако някой не го е разбрал ще го обясня пак и то по някой друг начин...

Мисля че съм го обяснил както трябва, но ако някой не го е разбрал ще го обясня пак и то по някой друг начин...

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта