


проблем при смяна на горивен филтър
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Здравей приятелю Nicks,.Извинявай,но се страхувам че се исказа малко неподготвен-относно компетентноста на колегите от този форум=мога само да твърдя ,че в който и оторизиран сервиз с необходимата техника и персонал да отидеш:никъде няма да получиш по компетентно и квалифицирано мнение за разлика,която ще получиш от колегите тук в този форум и то безплатно,дори и на помощ някой от тях ще се отзоват,за разлика от някой сервиз,където само да те изслушат си 20кинта назад.Извинявам се че се отклоних от темата-и така относно горивните филтри-не ми е попадало до сега автомобил от ваг групата да има използвани части произведени MANN,всичко вътре е VW/AUDI---,или---BOSCH--сега сам можеш да си извадиш някакъв извод.Не разбирам защо ти е този MANN,ако е заради цената???,или ако цената му е алтернативно същата с бошовския вземи бощ и не му мисли-мачкай педала...Успех
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Колега salama, всички VW/Audi филтри са произведени от MANN или Mahle. Това се нарича OEM - original equipment manufacturer. When referring to automotive parts, OEM designates a replacement part made by the manufacturer of the original part.
Същото е например с маслото VW, това е масло Кастрол, но брандирано за VW, нищо повече.
Същото е например с маслото VW, това е масло Кастрол, но брандирано за VW, нищо повече.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Ето и моето скромно наблюдение върху горивния дизелов филтър:
Това ,което свалих от колата е MAHLE,това което сложих е BOSCH."Махлето" го резнах с ножовката и видях структурата-ами..по филтър си е-хармоника обливана от към външната страна,през центъра излиза чистото.
Бош-а,ами нещо като ролка тоалетна хартия и нафтата минава успоредно на слоевете.Сега ,хартията е ясно ,че не е "тоалетна",и начина на навиване и филтрацията са на принципа на "мембранните" филтри(това ми е ясно от естеството на работата ми).
По отношение на монтажа:ами слагам новия,засмуквам от изхода-докато се напълни(чрез допълнително маркуче) и паля..няма проблем.На служебните само "изпържвам" Акуто за 10-15 секунди и..воала.Не е имало ядове никога.Е,допускам да има някой "частен" случай и да се наложи обезвъздушаване чрез отвиване на гайките на дюзите,но това е еднократно и едва ли е необходимо при всеки старт.Може би има и други причини:все пак те зачестяват през зимата
,ами нали през лятото всички палихме "перфектно".
Мда,на дизела ей туй му е яда-да палне първия път сутрин(баш кога ти трябва)
,после-охо..ела да видите само..На мен за сега не се случват проблеми с Вентото,но не ме питайте за Японеца
(със спукана глава,изгоряла свещ,ставаш по 4-ри пъти нощем за подгряване-за да отида на работа сутрин)
Ако имате интерес,ще снимам "разреза" на MAHLE-филтър
Това ,което свалих от колата е MAHLE,това което сложих е BOSCH."Махлето" го резнах с ножовката и видях структурата-ами..по филтър си е-хармоника обливана от към външната страна,през центъра излиза чистото.
Бош-а,ами нещо като ролка тоалетна хартия и нафтата минава успоредно на слоевете.Сега ,хартията е ясно ,че не е "тоалетна",и начина на навиване и филтрацията са на принципа на "мембранните" филтри(това ми е ясно от естеството на работата ми).
По отношение на монтажа:ами слагам новия,засмуквам от изхода-докато се напълни(чрез допълнително маркуче) и паля..няма проблем.На служебните само "изпържвам" Акуто за 10-15 секунди и..воала.Не е имало ядове никога.Е,допускам да има някой "частен" случай и да се наложи обезвъздушаване чрез отвиване на гайките на дюзите,но това е еднократно и едва ли е необходимо при всеки старт.Може би има и други причини:все пак те зачестяват през зимата

Мда,на дизела ей туй му е яда-да палне първия път сутрин(баш кога ти трябва)


Ако имате интерес,ще снимам "разреза" на MAHLE-филтър
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Човек се учи докато е жив
.Мерси за инфото.Поздрави

Re: проблем при смяна на горивен филтър
За колегата "Salama" аз няма какво да коментирам то се вижда : човек се учи докато е жив (ама аз не искам да се уча на моита кола нито пък някои друг, поне трябва да е 90% сигорно)
Мога само да потвардя мнението на Kalin72
Не съм искал да обиждам никой на тема компетентност но в този форум дали има 1/10 да разбират, другите си пишат там колкото да си качват реитинга с мненията - нищо лично бил съм и в други форуми сащата работа
Sorry на модератора не беше тук мястото за спорове
Мога само да потвардя мнението на Kalin72
Не съм искал да обиждам никой на тема компетентност но в този форум дали има 1/10 да разбират, другите си пишат там колкото да си качват реитинга с мненията - нищо лично бил съм и в други форуми сащата работа
Sorry на модератора не беше тук мястото за спорове
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Nicks ,що се държите като деца бре?Ами то от самолет се вижда,че даваме мнения -всеки за двигателя возещ задника му,едни за обикновени дизели,други за ПД.Ами има разлика в управлението им,ами за това почваш поста с.."1.9,PD..и т.н.",съответно четеш за същия мотор.Ами общото между всички ни накрая ще се окаже ,че ползваме нафта като гориво 

Re: проблем при смяна на горивен филтър
Прав си emo-gar няма смисал да се драчим по добре да си помагаме
аз си купих филтър остана да го сменя ама гадния немец и на скобата за филтара е сложил болт-звезда
аз си купих филтър остана да го сменя ама гадния немец и на скобата за филтара е сложил болт-звезда

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Аз съшто имам тоя проблем , значи филтърат е обезваздушен т.е от резервоара до помпата всичко е на ред гориво има вартя за да запаля като луд ефект никакав, проверих дали отива гориво до дюзите идва гориво но не достатъчно какаво друго може да е? Понякога пали но все едно че е засмъкало ваздух след продалжително въртене а това вече сам го проверил някои да даде някаква идея?
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Zvqra написа:Аз съшто имам тоя проблем , значи филтърат е обезваздушен т.е от резервоара до помпата всичко е на ред гориво има вартя за да запаля като луд ефект никакав, проверих дали отива гориво до дюзите идва гориво но не достатъчно какаво друго може да е? Понякога пали но все едно че е засмъкало ваздух след продалжително въртене а това вече сам го проверил някои да даде някаква идея?
Колега имах същия проблем преди седмица и го излекувах по следния начин,свещите развий задължително и ги провери дали грият,моите с мултицет показват че са ок но на товар 2-те ги нямаше,филтъра ако е с клапана/датчик/ го изхвърли и сложи от голф 3 без дачтик,сложих и възврътни клапани на пътя преди филтъра и на обратната нафта,жалко че не живееш близо да ти покажа няма въздух няма чудене от раз пали.А ме беше докарала до лудост .
- passatfan2780
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател: aaz 1992
- Местоположение: Плевен
Re: проблем при смяна на горивен филтър
колега стивенч(или както се чете),това че си сложил вазвратни клапани преди филтара не значи че си спрял въздуха.той просто няма спиране само че сега не го виждаш.помисли и ще се сагласиш с мен.ако няма ваздух нали се сещаш какво ще стане с резервоара.помислете преди да си ровите колите за да не иска да пали не е само един виновник няколко са.номера е да разбереш кои е.ако си познавате колите ше ви стане ясно каква е причината да не пали или поне ще се сведат причините ако са няколко до минимум.
давам пример:31 януари тази година сутринта паля колата която спи в гараж обаче вапреки температурата от +15 в гаража,усетих леко забавяне в паленето,оставих я до обяд на студа и се оказа ,че кам обяд няма палене,обмислих нещата и парво заредих акумулатора(в който беше причината)и после си запали.обикновено това ни мъчи нас дизелите,може да ти се струва,че варти като луд ама да не му стига за да достигне необходимото налягане за да се самозапали нафтата,ако греша някой по запознат може да ме поправи,но аз смея да твардя че за 4 зими и 5 лета съм си опознал колата мноо добре.поздрави и успехи на всички

давам пример:31 януари тази година сутринта паля колата която спи в гараж обаче вапреки температурата от +15 в гаража,усетих леко забавяне в паленето,оставих я до обяд на студа и се оказа ,че кам обяд няма палене,обмислих нещата и парво заредих акумулатора(в който беше причината)и после си запали.обикновено това ни мъчи нас дизелите,може да ти се струва,че варти като луд ама да не му стига за да достигне необходимото налягане за да се самозапали нафтата,ако греша някой по запознат може да ме поправи,но аз смея да твардя че за 4 зими и 5 лета съм си опознал колата мноо добре.поздрави и успехи на всички






- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: проблем при смяна на горивен филтър
моят филтър не е капсулован а се състои от две части...долната която я купувам предварително я напълвам с нафта след това завивам към горната на която са захванати маркучите и въпросния клапан и пали от раз, все едно не съм го сменявал
пс: мога да го снимам ако има интерс кво представлява
пс: мога да го снимам ако има интерс кво представлява
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем при смяна на горивен филтър
kiko946 написа:моят филтър не е капсулован а се състои от две части...долната която я купувам предварително я напълвам с нафта след това завивам към горната на която са захванати маркучите и въпросния клапан и пали от раз, все едно не съм го сменявал
пс: мога да го снимам ако има интерс кво представлява
Твоя е от рода на маслените филтри като идея май е по добър от капсулованите поради това че можеш по всяко време да погледнеш вътре.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: проблем при смяна на горивен филтър
fox_vt написа:kiko946 написа:моят филтър не е капсулован а се състои от две части...долната която я купувам предварително я напълвам с нафта след това завивам към горната на която са захванати маркучите и въпросния клапан и пали от раз, все едно не съм го сменявал
пс: мога да го снимам ако има интерс кво представлява
Твоя е от рода на маслените филтри като идея май е по добър от капсулованите поради това че можеш по всяко време да погледнеш вътре.
ето как изглежда:

завия ли веднъж към горната част чак когато го сменям го отвивам
Re: проблем при смяна на горивен филтър
имам пасат б5,5 смених горивния филтър след смяната забелязах 4е самия нагревател на които се завива филтъра се се мокри с нафта.преди даго сменя се си беше сух.можели някои да ми обясни защо е така.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: проблем при смяна на горивен филтър
Защото най вероятно не са го стегнали
Не е хич добре да караш така

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта