Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот hooligan_sk » Чет 24 мар 2016 19:24


Това е една от тайните. Когато Н75 не прави пълния си ход, актуатора също не прави пълен ход, от там и геометрията не ходи от край до край. Това дава шанс на мазните сажди да започнат да се задържат и след това е лесно. На доста коли сме го играли тоя филм.




Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот Stoyanov_Vw » Съб 26 мар 2016 15:03


Дали някой би разяснил малко повече и относно тези две грешки:
18024 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Short to Plus
P1616 - 35-10 - - - Intermittent
01193 - Relay for Low-Output Coolant Preheat (J359)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
Включително и позициите на елементи К29 и J359

Знам, че не е съгласно заглавието на темата, но зада не пускам нова.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта