Golf Mk4 AHF турбината пренадува
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
Това е една от тайните. Когато Н75 не прави пълния си ход, актуатора също не прави пълен ход, от там и геометрията не ходи от край до край. Това дава шанс на мазните сажди да започнат да се задържат и след това е лесно. На доста коли сме го играли тоя филм.
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
Дали някой би разяснил малко повече и относно тези две грешки:
18024 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Short to Plus
P1616 - 35-10 - - - Intermittent
01193 - Relay for Low-Output Coolant Preheat (J359)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
Включително и позициите на елементи К29 и J359
Знам, че не е съгласно заглавието на темата, но зада не пускам нова.
18024 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Short to Plus
P1616 - 35-10 - - - Intermittent
01193 - Relay for Low-Output Coolant Preheat (J359)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
Включително и позициите на елементи К29 и J359
Знам, че не е съгласно заглавието на темата, но зада не пускам нова.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта