pasat b5 1998г AFN мотор спира да върви и започва да пуши сив дим

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
GreyGreen
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 28 яну 2015 10:48
Автомобил: A4
Двигател:

Re: pasat b5 1998г AFN мотор спира да върви и започва да пуши сив дим

Мнениеот GreyGreen » Чет 28 фев 2019 18:25


Така, днес направихме центровка на ГНП-то, точката е на 65 някъде между зелената и синята линия на графиката. Паленето се подобри и пушеците намаляха.
Сега неприятното. Колата продължава да прави номерата с изключване на цилиндри и претрисане при РЯЗКО подаване на газ. Примерно карам на трета и на 2200 газ до пода, към 2600-700 “припатква” и сякаш изключва един цилиндър. Четох всички теми, които намерих, за свръхналягане на масло и проблеми с повдигачи. От тук нататък освен да меря налягането на маслото и доколкото разбрах, не трябва да превишава 7 бара. Огледахме двигателя днес, и имаше нови омаслявания около капака на клапаните, конзолата на масления филтър, както и гарнитурата на картера. Турбопътищата са чисти, но предполагам от високо налягане може да избие масло през оста. Ако е наред маслената помпа (което ме съмнява)- отварям главата.




mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: pasat b5 1998г AFN мотор спира да върви и започва да пуши сив дим

Мнениеот mshbul » Пет 01 мар 2019 19:46


Ако остават отворени клапаните си мисля, че и със спрей нямаше да запали.

Ако ти се пробва другия път пробвай след 1 час дали ще запали.


Потребителски аватар
GreyGreen
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 28 яну 2015 10:48
Автомобил: A4
Двигател:

Re: pasat b5 1998г AFN мотор спира да върви и започва да пуши сив дим

Мнениеот GreyGreen » Пет 01 мар 2019 20:55


mshbul написа:Ако остават отворени клапаните си мисля, че и със спрей нямаше да запали.

Ами като почнах да въртя и сякаш наистина една идея по-леко въртеше, но палене няма. После докато идат до авточасти, там пък нямаше нещо старт спрей, та с обезмаслител за спирачки също става, хахах... и горе долу 30 мин се събраха, но тогава си запали. Мен ми е интересно, ако пропада клапан от налягането как не се удря в буталото?? Виждал съм такъв двигател отворен и те се движат на милиметри бутала и клапани! Иначе другата седмица я карам да я разглобяват и ще пиша дали проблемът е решен.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 57 госта