
В5 1999 ТДИ Какво се случва?- Излекувани грижи
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Coolant Sensor Retaining Clip или "С" скоба
забравих да дам снимката на една част, поставянето на която изисква малко повече сръчност - "С" скобата:


- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
По въпроса за централното и аз го имах същият проблем на задна лява и се оказаха спойките на микоключетата вътре в самата машинка.
Дефекта се отсранява много лесно ама свалянето изисква малко повече сръчност.
Сваля се кората на вратата. След това се маха гумената капачка, която се намира почти най-долу по средата на носещата ламарина. Прикарва се прозореца в полузение да се визда държача на самото стъкло. Той е един ламаринен със дупка в която има 2 (по-малка и по-голяма) набити една в друга пластмасови втулки. С помоща на подходящо винтче се издърпва много внимателно втулките за да не паднат във вратата. След това стъклото се измъква от държача и се пуска почти да падне във врата (ПОЧТИ). Сваля се вертикалната гредичка между двата прозореца барабар с уплътнението на подвижното стъкло. вече сме готови да издърпаме стъклото с лек ъгъл на завъртане извън врата.
След това се сваля "патронника" на дръжката като се РАЗХЛАБВА а не отвива до край болта който го държи (намира се малка горе в ляво от самата брава. откача се жилцето за отварян на врата от дръжката. Отвива се бравата. отвиват се болтовете на носещата ламарина, откачат се кабелите и всичко в комплект се измъква навън
Нататък мисля че е вече лесно
Сглобяването е същото но в обратен ред.
П.С.: На някои коли не са болтове а нитове на носещата ламарина - разпробивайте смело - продават се
П.П.С.: От ТУК можете да дръпнете описанието по процедурата на разглобяване на Алглийски с картинки. На страница 16 е обяснен момента със свалянето на 2-те втулки от прозореца.
Дефекта се отсранява много лесно ама свалянето изисква малко повече сръчност.
Сваля се кората на вратата. След това се маха гумената капачка, която се намира почти най-долу по средата на носещата ламарина. Прикарва се прозореца в полузение да се визда държача на самото стъкло. Той е един ламаринен със дупка в която има 2 (по-малка и по-голяма) набити една в друга пластмасови втулки. С помоща на подходящо винтче се издърпва много внимателно втулките за да не паднат във вратата. След това стъклото се измъква от държача и се пуска почти да падне във врата (ПОЧТИ). Сваля се вертикалната гредичка между двата прозореца барабар с уплътнението на подвижното стъкло. вече сме готови да издърпаме стъклото с лек ъгъл на завъртане извън врата.
След това се сваля "патронника" на дръжката като се РАЗХЛАБВА а не отвива до край болта който го държи (намира се малка горе в ляво от самата брава. откача се жилцето за отварян на врата от дръжката. Отвива се бравата. отвиват се болтовете на носещата ламарина, откачат се кабелите и всичко в комплект се измъква навън

Нататък мисля че е вече лесно

П.С.: На някои коли не са болтове а нитове на носещата ламарина - разпробивайте смело - продават се

П.П.С.: От ТУК можете да дръпнете описанието по процедурата на разглобяване на Алглийски с картинки. На страница 16 е обяснен момента със свалянето на 2-те втулки от прозореца.
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 10:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: velingrad
Re: В5 1999 ТДИ Какво се случва?- Излекувани грижи ГОТОВО
Здравейте колеги, и аз имам проблем с този датчик, колата е голф4,90 коня,ALH мотор, та възможно ли е от въпросния датчик да не ми върви колата? Забравих да спонена, че стрелката на градусите си работи перфектно, закачих я на ваг-ком и ми отчете грешка точно на този датчик. Момчетата, които я гледаха ми казаха, че от там ми идва и проблема в невървежа. Моля ви помогнете! Поздрави 

- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: В5 1999 ТДИ Какво се случва?- Излекувани грижи ГОТОВО
Когато го имах проблема с датчика, двигателят си работеше съвсем нормално. Мисля че бяхме коментирали в други подобни теми - контролният блок за управление (ECU) разчита на собствени резервни стойности когато не му се подават реални. Отбележи си кога за последно си изчел грешката (предполагам си я изтрил), закачи я след известно време и виж дали я имаш пак. Дотогава следи дали поведението на стрелката на температурата ще се промени - например дали при загрял двигател ще пада до нула и ще се връща на 90.
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 10:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: velingrad
Re: В5 1999 ТДИ Какво се случва?- Излекувани грижи ГОТОВО
смених си сам въпросния датчик с нов някакъв италиански който струва към 30-тина лева, интересното което наблядавам е , че стрелката на температурата се покачва по бавно от преди когато бях със стария, а пведението на колата си е същото
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 18 окт 2011 11:38
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: TDI
- Местоположение: Silistra
Re: В5 1999 ТДИ Какво се случва?- Излекувани грижи
Колеги може ли инфо или снимки къде се намира точно тези контактни клеми които трябва да почистя, имам същото падане от 90 градуса на 0 и след загасяне и палене понякога се връща на 90 понякога не...
Мерси
Мерси
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 18 окт 2011 11:38
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: TDI
- Местоположение: Silistra
Re: В5 1999 ТДИ Какво се случва?- Излекувани грижи
никой ли не може да ми отговори ?
Мерси
Мерси
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: CekoBEN, georgi_1986 и 93 госта