Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
Имаш проблем в окабеляеането.
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
Доколкото разбрах,има при пасат и Сеат Толедо 96г еку с букви на края " BK"
При тези коли има датчици на катализатора и пета дюза която пръска в изпускателна система нафта.....поне така разбрах от чуждите форуми...не твърдя,че е 100%истина...,а пръв път чувам такова нещо.
Ще сменя еку-то и ще видя дали ще остане тази грешка..
При тези коли има датчици на катализатора и пета дюза която пръска в изпускателна система нафта.....поне така разбрах от чуждите форуми...не твърдя,че е 100%истина...,а пръв път чувам такова нещо.
Ще сменя еку-то и ще видя дали ще остане тази грешка..
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
Това на 1Z ли?- абсурт
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
Passat от 1996 г. има допълнителен пети инжектор за гориво, който добавя гориво към каталитичния конвертор за подобряване на емисиите. Те също могат да пушат повече поради лошата функция на този пети инжектор. Поправката за това е превръщането в ECU Passat от 1997 г., което компенсира загубения инжектор (за емисиите) и инжекторите за гориво.
Различни ECU между 1996, 1997 passat и jetta. 1996 използва BK ecu с пластмасова обвивка, 1996 за изтегляне на ecu използва металния GQ ecu, за 1996 passat използва металния корпус FA ecu.
1996 passat е OBD-I. 1997 passat е OBD-II. 1996 г. с предварително изтегляне на BK ecu има функция, при която можете да получите някои кодове за проверка на двигателя, като завъртите ключа на "включено" и натиснете педала на газта до пода до 5 пъти за по-малко от 5 секунди. Пребройте броя на миганията на светлината на контролния двигател (CEL). Четирицифреният код ще бъде показан като четири броя мигания, които ще се повторят (**, **, **, * .... **, **, **, * ...). В този пример кодът е 2221, Контрол на абсолютното налягане на колектора. Обърнете внимание, че мигащият код е различен от vag-com кода (00575).
Код на мига 4444 показва BK ECU без грешки на поддържаните.
Различни ECU между 1996, 1997 passat и jetta. 1996 използва BK ecu с пластмасова обвивка, 1996 за изтегляне на ecu използва металния GQ ecu, за 1996 passat използва металния корпус FA ecu.
1996 passat е OBD-I. 1997 passat е OBD-II. 1996 г. с предварително изтегляне на BK ecu има функция, при която можете да получите някои кодове за проверка на двигателя, като завъртите ключа на "включено" и натиснете педала на газта до пода до 5 пъти за по-малко от 5 секунди. Пребройте броя на миганията на светлината на контролния двигател (CEL). Четирицифреният код ще бъде показан като четири броя мигания, които ще се повторят (**, **, **, * .... **, **, **, * ...). В този пример кодът е 2221, Контрол на абсолютното налягане на колектора. Обърнете внимание, че мигащият код е различен от vag-com кода (00575).
Код на мига 4444 показва BK ECU без грешки на поддържаните.
-
- VW експерт
- Мнения: 2004
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
Това в Европа едва ли го има.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
Тая петата дюза кой и подава гориво? И как ще пръска нафта в изх.тръби- как ще се запали тая нафта?- там няма налягане/компресия/бутало. Нещо не мога да схвана... 

- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
N18 за егр-а , самия клапан сложен ли е? По-точно подвързан ли е? Ако има начин само за пробата го сложи и виж дали пак излиза грешката.
П.п. какво точно се случва с колата , като излезе тая грешка?
Това с пета дюза, сефте го научавам , но никога не съм го срещал, явно си е за определени пазари. Идеята ми е ясна за какво се слага , но изпълнението е доста куцо в случая.
П.п. какво точно се случва с колата , като излезе тая грешка?
Това с пета дюза, сефте го научавам , но никога не съм го срещал, явно си е за определени пазари. Идеята ми е ясна за какво се слага , но изпълнението е доста куцо в случая.
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
Колата още не е в движение....педала на газта не монтиран.... егр клапана още не е сложен,N75 също не е монтиран....
Като ги сложа ще докладвам
Като ги сложа ще докладвам
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 54 госта