
Пасат б5 афн - засилване мнения !
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Пасат б5 афн - засилване мнения !
Имаш 3 варианта:
1) Слагаш комплект от ACE с твърд маховик, но не съм сигурен дали ще държи.
2) Взимаш твърд маховик и го даваш на стругар да ти го разпробие за комплект от S2 220 коня (скъпо)
3) Заваряваш демпфера и слагаш Закс Performance притискател с някакво яко феродо (много скъпо). (На мен ми излезе около 900 лв със слагането). Но пък държи спокойно над 550 нм, с две думи доста повече от биелите, така че за съединител забравяш като грижа.
1) Слагаш комплект от ACE с твърд маховик, но не съм сигурен дали ще държи.
2) Взимаш твърд маховик и го даваш на стругар да ти го разпробие за комплект от S2 220 коня (скъпо)
3) Заваряваш демпфера и слагаш Закс Performance притискател с някакво яко феродо (много скъпо). (На мен ми излезе около 900 лв със слагането). Но пък държи спокойно над 550 нм, с две думи доста повече от биелите, така че за съединител забравяш като грижа.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Пасат б5 афн - засилване мнения !
Ясно , сигурно повече първия или третия (иначе съм стругар ,но ..) , благодария ви много колеги , вие ми помогнахте по кой път да си тръгна ! Ако имам въпроси пак ще пиша
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат б5 афн - засилване мнения !
Закс перформънс има по-къс живот (по спомен) и съединителят става доста по-твърд. Достатъчно, за да ме мотивира да се нагърбя с монтаж на 6 скоростна кутия. А не беше проста задача. Още помня първото натискане на педала след като разкарах Закс Перформънса и минах на фабричен съединител - бях сигурен, че нещо не сме закачили...
Re: Пасат б5 афн - засилване мнения !
Малко по-твърд е Performance-a, не е абсолютно никаква драма. Щом 43-килограмова жена може да кара моята кола градско, значи всеки от вас може да кара с такъв съединител. Това, че не бил издръжлив, не ти го разбрах, ако си караш нормално ще изкара двойно повече на обикновен.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Пасат б5 афн - засилване мнения !
Иначе сега отделя горе и е бая твърд понякога ми писва даже ....
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат б5 афн - засилване мнения !
Износен е. Трябва да имаш и проблем с включване на задна, но не първоначално на студена кола , а след това , карана поне 20-30км. Също и леко тегаво включване на първа.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Пасат б5 афн - засилване мнения !
Има малко затруднение на задна и на първа , но първо включвам на втора и няма проблеми, иначе може ли и да е от маслото на кутия ,защото някъде кутия отдолу омаслена и вътре да останала малко масло ?
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат б5 афн - засилване мнения !
Много може да са причините. Също и от грешно налято масло. Но ако е там причината , ще имаш проблеми при студена кола и не само на първа скорост , а и на втора, след 15 км , каране трябва буквално да изчезне като проблем.
Заради намалено ниво, трябва да е спаднало над сант под нивото на пробката. Теч от скоростната ако е, ще омаже съединителя яко. Ще приплъзва лесно, ще има специфична миризма от самото масло, като го разтъркаш м/у пръстите си, би трябвало да я усетиш.
Може да е и от семерингите зад фланците на полуоските, но това личи яко ако е оттам, отделно ще имаш и други проблеми ( разбити лагери, шум и т.н. ) .
По-вероятно е омазняването да се дължи на семеринга зад маховика. Ако е оттам, няма да приплъзва съединителя, но отдолу скоростната се омазнява доста, усеща се и по миризмата какво е маслото.
Ти сам потвърди , че имаш тежък съединител, къде отделя, аз ти посочих какви са съпъстващите проблеми в такъв случай. Виждам съвпадат .
П.п. знам , че темата е за засилване на кола, но човек имащ намерение да постигне сериозни к.с. , би трябвало малко от малко, да е наясно над средното ниво на компетентност по ДВГ, автомобили и техника въобще. С поставянето на въпроси от типа над моя пост и несигурност при определяне на диагноза , се съмнявам да се справиш с такъв сериозен проект.
Нищо лично колега. Както казах карай си колата и не се вкарвай в излишни филми
Заради намалено ниво, трябва да е спаднало над сант под нивото на пробката. Теч от скоростната ако е, ще омаже съединителя яко. Ще приплъзва лесно, ще има специфична миризма от самото масло, като го разтъркаш м/у пръстите си, би трябвало да я усетиш.
Може да е и от семерингите зад фланците на полуоските, но това личи яко ако е оттам, отделно ще имаш и други проблеми ( разбити лагери, шум и т.н. ) .
По-вероятно е омазняването да се дължи на семеринга зад маховика. Ако е оттам, няма да приплъзва съединителя, но отдолу скоростната се омазнява доста, усеща се и по миризмата какво е маслото.
Ти сам потвърди , че имаш тежък съединител, къде отделя, аз ти посочих какви са съпъстващите проблеми в такъв случай. Виждам съвпадат .
П.п. знам , че темата е за засилване на кола, но човек имащ намерение да постигне сериозни к.с. , би трябвало малко от малко, да е наясно над средното ниво на компетентност по ДВГ, автомобили и техника въобще. С поставянето на въпроси от типа над моя пост и несигурност при определяне на диагноза , се съмнявам да се справиш с такъв сериозен проект.
Нищо лично колега. Както казах карай си колата и не се вкарвай в излишни филми

-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Пасат б5 афн - засилване мнения !
Имам още едно питане колега - вал от сди , какви ще са плюсовете ако сложа вал от сди ? Мисля че повече въздух ще вкарва в цилиндъра и повече смес, и турбото да настроена на 1.4бар, ?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат б5 афн - засилване мнения !
Налягането няма да ти даде повече мощност. Налягането е за да потдържаш приемлив AFR и EGT, иначе ще пушиш като Стара татра и турбото прегрява. 1.4 бара е абсурдно много за това малко турбо, че дори да не се пръсне ще потдържаш високи нива на IAT(температура на входящия въздух) от там имаш пад на мощност и прегряваш термично мотора.
Дори да набиеш някакъв огромен интеркулер за да може да охлади в което се съмнявам, при толкова затворена геометрия за да потдържаш 1.4 бара, получаваш голямо обратно налягане EMP, защото газовете не могат да излезат и съответно студения въздух не може да влезе в двигатела. Получава се ефекта на хибридното турбо, газовете натискат турбината перка а компресора избутва повече отколкото може да поеме мотора и турбото почва да сърджва
Дори да набиеш някакъв огромен интеркулер за да може да охлади в което се съмнявам, при толкова затворена геометрия за да потдържаш 1.4 бара, получаваш голямо обратно налягане EMP, защото газовете не могат да излезат и съответно студения въздух не може да влезе в двигатела. Получава се ефекта на хибридното турбо, газовете натискат турбината перка а компресора избутва повече отколкото може да поеме мотора и турбото почва да сърджва
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Пасат б5 афн - засилване мнения !
Сега карам 1749В на 1.2бара , според мен ВА 1.3 поне трябва да държи , но другото което мисля че вала от сди ще помогна в високите обороти и няма да натовари толкова турбината толкова ? Но ще гори повече
Re: Пасат б5 афн - засилване мнения !
С вал от SDI ще се развърта по-рано турбината и ще имаш по-голям диапазон на въртящ момент и съответно коне... но за твоя сетъп, инвестицията е безсмислена. Смени си повдигачите да не ги предървя и не се занимавай с валове.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат б5 афн - засилване мнения !
ВА стоково върви на 1.35 бара до 1.45 може на 4000 оборота без да превишаваш потока на компресора , но нямаш гориво за толкова
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Пасат б5 афн - засилване мнения !
GreyGreen написа:С вал от SDI ще се развърта по-рано турбината и ще имаш по-голям диапазон на въртящ момент и съответно коне... но за твоя сетъп, инвестицията е безсмислена. Смени си повдигачите да не ги предървя и не се занимавай с валове.
Точно за това мислех да сменя повдигачите ,това положение да сменя вала , една на добра цена намерих от поло 1.9сди
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 48 госта