samo_pechka написа:Повишено картерно налягане, оттам затруднено оттичане на маслото от главата в картера . В резултат тиквата се пренапълва с масло повече отколкото трябва да има . На работещ мотор като се развие капачката духа ли яко с пръски?
Отделно гумичките на клапаните са дали фира/опечени /скъсани, предполагам също и водачите .
Прави ли промивка по начина описан в линка?
Въобще промивка, дали по този начин или с препарат на база детергенти правил ли си ?
Другият вариант отива на отваряне на мотор.
Това какво ще рече сегментите ли са за смяна или гумички или и двете иначе колата пали от четвърт и в топло и студено време върви доволно само маслото където избива е проблема от турбото не е кулера вече не се пълни с масло не забива така че го изключвам като вариант просто съм в невидение потърсих помощ от няколко майстори обаче на никой не му се захваща