Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Мисля, че ще стане.. но трябва да имаш лиценз
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Голф 5 от 2006та, BKD двигател дали поддържа такава процедура или е прекалено стар?
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Vasseto написа:Намери си пак VCDS. В секция 61-Battery regul и смени номера на акумулатора. Така колата ще работи с нов акумулатор и ще оправи този за няколко дни. Аз си сменям номерата на акумулаторите 2 пъти в годината затова че колата ги убива состуерно. При мен номера на акумулатора е вече 068 VAO 1111111129.
https://www.youtube.com/watch?v=IJAScg6JrYI
Малко сложно ми изглежда за мен...
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
След опит да прекодирам попаднах на това...
Не мога да въвеждам данни и оставам с впечатление, че и предния път не са кодирали новия акумулатор
Не мога да въвеждам данни и оставам с впечатление, че и предния път не са кодирали новия акумулатор

- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Така...днес намерих време да посетя център за акумулатори и след замерване и натоварване с вилка, консултантът ми каза, че батерията е добре. С вилката не падна под 9.5, а стартовият ток беше над 700
Купих си зарядно и мултицет. Ще пробвам да го заредя и ще замеря за утечка пък да видим. Ако няма промяна отиваме в сервиза

Купих си зарядно и мултицет. Ще пробвам да го заредя и ще замеря за утечка пък да видим. Ако няма промяна отиваме в сервиза

- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Така...след посещение в сервиза, диагнозата е тръгнала/и дюза/и. Майстора ми сподели, че след запалване при подаване на газ се чувало леко тракане/чукане и за него проблема е в дюза.
Посъветва ме, че ако са всичките за коша (в което се съмнявам) да не си играем с рециклиране, а да сложим нови, а ако са 1 или 2 бр. да се рециклират.
Тук е момента да попитам по-запознатите какво мислят за рециклирането? Надеждно ли е или след година/две пак същото?
Посъветва ме, че ако са всичките за коша (в което се съмнявам) да не си играем с рециклиране, а да сложим нови, а ако са 1 или 2 бр. да се рециклират.
Тук е момента да попитам по-запознатите какво мислят за рециклирането? Надеждно ли е или след година/две пак същото?
- tdi fen
- Мнения: 4699
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
моето мнение че рециклирането е добре ако се извърши с отригинални части, същото направено с китайски ментета ще кара 20-30 к км ,аз му казвам закърпване при него нямаш гаранция за части и труд или ако има е минимална ,по-добре заложи на нова, защо и четрите да сменяш ?
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Благодаря!
Ако за ремонт са и четирите е по-добре да вземем нови. Това имаше впредвид майстора.
Ако за ремонт са и четирите е по-добре да вземем нови. Това имаше впредвид майстора.
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Аз съм със същия мотор и на мен ми казаха че нашите дюзи не се рециклират. За сега съм с 2 нови.
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Мислех, че не се рециклират на 1.6
.
Макар, че и той загатна за нещо такова, но не бе сигурен.

Макар, че и той загатна за нещо такова, но не бе сигурен.
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Пон 02 яну 2023 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Важно и полезно за всички би било да се сподели на какви км . излизат тези проблеми с дюзи.
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Sonny_89 написа:Колата е на 279 хил. км ...
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Пон 02 яну 2023 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
И това е пределно ясно и доказуемо или се предполага? Питам защото ми се струва прекалено малко.
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0TDI 2013 г. 140 коня - тресе при първо палене
Пробега е реален. Автомобилът е внесен по програмата Das Welt Auto, като е обслужван в представителство на марката от предния собственик.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 22 госта