Привет,
Включвам се в темата с въпрос, на колко сменяте горивните филтри?
Карам "Мултиван" от скоро и така или иначе смених филтъра. Кога да следващата смяна, защото има съвети от 10 до 50к. км.
Всеки казва, че нафтата в БГ е гадна, което не е далеч от истината.
Поздрави.
Passat B7 TDI - Помпа и смяна на горивен филтър?
- tdi fen
- Мнения: 4664
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B7 TDI - Помпа и смяна на горивен филтър?
на 20к сменям не съм имал проблем
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20223
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 TDI - Помпа и смяна на горивен филтър?
На всяка втора смяна на маслото сменям, а маслото го сменям на около 10 000 км, което означава на 20 000.
- fur1ous
- Мнения: 1667
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Passat B7 TDI - Помпа и смяна на горивен филтър?
И аз го сменям на всяка втора смяна на масло на дизелите, а на бензинките го сменям на всяка четвърта т.е около 40к км.
Само гледай да е качествен, че тия евтините никва работа не вършат.
Само гледай да е качествен, че тия евтините никва работа не вършат.
- PzKpfW
- Мнения: 236
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 TDI - Помпа и смяна на горивен филтър?
Най-важно е да се изсипва редовно съдържанието на чашката, в която стои филтъра. Аз го правя поне веднъж годишно. Ако горивото е съдържало вода или други тежки примеси те са останали в чашката. Филтъра се задръства най-вече от парафини, които образуват лепкав слой по повърхността и горивото преминава трудно. Филтър, задръстен от механични примеси досега съм виждал веднъж или два пъти на стари камиони, дето не се знае какво гориво им се сипва и от кога не са обслужвани.
Противно на общоприетото мнение ще кажа, че горивото по нормалните българските бензиностанции като цяло отговаря на стандартите. Карам моята кола вече повече от 11 години и 275000км. Никога до сега не съм намирал нито механични примеси, нито налепи по повърхността на филтъра. Винаги старите филтри са били почти като нови, с мъничко по-тъмен цвят. Проблеми по горивната система също не съм имал.
Баща ми има Пежо 307HDI, купено ново през 2006г, сега е на почти 200000км, също никога не е имало горивни проблеми.
Ако не зареждате нафта от нелегални обекти или от тираджийски туби, то един филтър без проблеми може да изкара над 50000км. Аз винаги си имам филтър и когато отворя и видя стария преценявам дали да го сменя. В повечето случаи карам над две години и над 40 хиляди км с един елемент.
Противно на общоприетото мнение ще кажа, че горивото по нормалните българските бензиностанции като цяло отговаря на стандартите. Карам моята кола вече повече от 11 години и 275000км. Никога до сега не съм намирал нито механични примеси, нито налепи по повърхността на филтъра. Винаги старите филтри са били почти като нови, с мъничко по-тъмен цвят. Проблеми по горивната система също не съм имал.
Баща ми има Пежо 307HDI, купено ново през 2006г, сега е на почти 200000км, също никога не е имало горивни проблеми.
Ако не зареждате нафта от нелегални обекти или от тираджийски туби, то един филтър без проблеми може да изкара над 50000км. Аз винаги си имам филтър и когато отворя и видя стария преценявам дали да го сменя. В повечето случаи карам над две години и над 40 хиляди км с един елемент.
- samo_pechka
- Мнения: 8948
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B7 TDI - Помпа и смяна на горивен филтър?
+1 и аз така. Под 40к.км е безсмислено.
Не е ли много къс интервала за дизела? Че чета дори и още по-къси .
fur1ous написа:И аз го сменям на всяка втора смяна на масло на дизелите, а на бензинките го сменям на всяка четвърта т.е около 40к км.
Само гледай да е качествен, че тия евтините никва работа не вършат.
Не е ли много къс интервала за дизела? Че чета дори и още по-къси .
- fur1ous
- Мнения: 1667
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Passat B7 TDI - Помпа и смяна на горивен филтър?
Къс е, но нарочно го сменях така докато карах дизели, предвид че могат да мешат дизела с почти каквото решат, просто се презастраховаш.
Бензина може да го разредиш с доста по малко неща, да не кажа почти с нищо адекватно което да е евтино, за това може да си позволя да го сменям по рядко.
Бензина може да го разредиш с доста по малко неща, да не кажа почти с нищо адекватно което да е евтино, за това може да си позволя да го сменям по рядко.
Re: Passat B7 TDI - Помпа и смяна на горивен филтър?
Здравейте :)
Ако може и аз да се включа с въпрос.Днес видях ,че едното маркуче на горивния филтър е леко нацепено ,и от там капе нафта.Смяната изглежда елементарна ,но ще трябва ли да правя някакви обезвъздушавания?Става въпрос за маркуча който е от ляво по към казанчето за антифриз.
Ако може и аз да се включа с въпрос.Днес видях ,че едното маркуче на горивния филтър е леко нацепено ,и от там капе нафта.Смяната изглежда елементарна ,но ще трябва ли да правя някакви обезвъздушавания?Става въпрос за маркуча който е от ляво по към казанчето за антифриз.
Re: Passat B7 TDI - Помпа и смяна на горивен филтър?
При всички случаи ще трябва да обезвъздушиш. С диагностиката подкачваш два пъти до помпата и си готов.
- samo_pechka
- Мнения: 8948
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B7 TDI - Помпа и смяна на горивен филтър?
Пусни си с вагкома помпата да изкара въздуха, че да ти е мирна главата.
Може и да има вариант да не е с програма, но като знам колко е лесно с нея, не виждам що трябва се зоря .
Но за да питаш, предполагам нямаш кабел за диагностика.
Няма ли някой край теб в близост? Да го помолиш?
Може и да има вариант да не е с програма, но като знам колко е лесно с нея, не виждам що трябва се зоря .
Но за да питаш, предполагам нямаш кабел за диагностика.
Няма ли някой край теб в близост? Да го помолиш?
Re: Passat B7 TDI - Помпа и смяна на горивен филтър?
За съжаление нямам познати с вагком...ще взема да си поръчам.Този номер с даването 5 пъти на контакт (гледах в ютуб един го прави) дали ще свърши работа?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта