Passat b4 1.9 TDI /1z/ на 5-та не може повече от 3500 об.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 12 дек 2007 13:28


angel71 написа:Аз имам същия проблем и ВАГ показа N75 но тук под 110лв не мога да го намеря .Моля помогнете :( :( :( :cry:

Кажи и мотора къв ти е.Ако е 1З Н75 е 60-70 лв. отделно и мога да ти услужа за 5 мин. с моя за проба да видиш дали е от него.




Потребителски аватар
angel71
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот angel71 » Сря 12 дек 2007 17:20


Rabbit_TDI написа:
angel71 написа:Аз имам същия проблем и ВАГ показа N75 но тук под 110лв не мога да го намеря .Моля помогнете :( :( :( :cry:

Кажи и мотора къв ти е.Ако е 1З Н75 е 60-70 лв. отделно и мога да ти услужа за 5 мин. с моя за проба да видиш дали е от него.
Мотора е 1.9TDI 90к- 1Z


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Чет 13 дек 2007 11:53


Малко встрани може би, но един тъп въпрос:Как разкопчавате гадните скобички на маркучетата на Н75?
После пак тях ли поставяте или други?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 13 дек 2007 12:53


Не ги разкопчаваме.Аз направо ги вадя със скобичките.


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Чет 13 дек 2007 13:19


Rabbit_TDI написа:Не ги разкопчаваме.Аз направо ги вадя със скобичките.

То голям майсторлък се иска така, страх ме е да не счупя някой мундщук, или да скъсам маркуча,че после не знам дали има такива малки български скоби с винт..

А сигурен ли си след такова насилствено вадене, че няма утечки от там?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 13 дек 2007 13:28


Ваденето не е насилствено - дърпаш лека полека назад и се вади.Нищо не може да се счупи.Дали обаче не изпуска така не мога да ти кажа :cry: - видимо няма проблеми.


Потребителски аватар
angel71
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот angel71 » Пон 17 дек 2007 22:20


]

Къде е това тук бе пич??? В Карлово ли??? Ти познаваш ли kombito-tdi
от Карлово??? Я ако не го познаваш му драсни едно лично да се запознаете и ще ти оправи колата без да даваш чак 110 кинта...
Успех :)[/quote] :handshake Благодаря ти за съвета!!!!!Свързах се снего и разбрах че пича е доста на ти с дизелите :да: Оправи ми клапана :applause: (който беше блокирал а не ИЗГОРЯЛ) обаче излезна и друга повреда за която не ми се пише :weep: Май ще ме напускат повечко парици:banghead:но ще е след празниците ........


perudji
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот perudji » Нед 27 яну 2008 11:41


Колеги моят проблем е следният при определени обороти 3000-3500,и при определена скорост110-120,колата ми забива.Става въпрос за GOLF TDI 1994г.-1Z мотор.Вече два месеца ходя по 'маистори',които не ми казват нищо смислено ,само ми взимат парите и ме гледат умно.Смених някакъв клапан в които влизат вакууми ,махнах катализатора,смених всички филтри,масло ремъци,правиха ми зацепване на ГНПто.На диагностиката компа показваше нещто от сорта inteik manifolt presure.много ви моля за съвет .Предварително ви благодаря.


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Нед 27 яну 2008 13:09


В една тема niks76 бе описал много добре последователността, но сега немога да я намеря пробвай с търсачката "проблеми с турбото" . Гледам от София си; твоят човек там е колегата ventoman свържи се с него и Успех.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта