направи ли проверката на маркучите? долния студен ли е при 70 градуса? ама не малко по-студен от горния, а направо леденortiz написа:някой мойе ли да ми каже ,дали ако сменя термостата парното ми ще се оправи?То и сега си го има,ама бавно започва да духа топло и топлото не е много топло.

1Z бавно загряване
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Айде и аз да кажа нещичко. АФН-а ми също грее бавно, но си мисля да проверя подгряващите свещи на антифриза. Иначе си вдига 90 града, ама требе да го карам поне 3-4 км и то на ниски обороти, страх ме е да го троша кат е студен. Както и да е. На старата Астра (1.7 ТДИ) имах същия проблем, но доста по-явно изразен. От Силистра до Велико Търново и назад, по онея големите баири Бяла - Русе, стрелката едвам мърдаше от синята зона! Ходих при тоя и при оня и всеки ми казва, че било нормално. Да ама не. Купих си един термостат за 18 кинта, проверих го в тенджерата дали ще отвори и го смених (на Астра това става за 10мин). Запалих я както си беше студена и след не повече от 10 мин си вдигна 90 градуса! Но въпреки това, в случая залагам на подгряващите свещи!
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
сменяй термостата, нещо не е ти е като хората. за толкова време трябва не да си загрял, ами и прегрял. сменяй.nikeR написа:колега TRUNNER тези вапросни свещи до колко градуса греят и да каква температура требе да вдигнат???Щото моя неще да вдигне 90гр. а систои не повече от 70гр.
а за свещите - само да намеря кое реле отговаря за тях, после по релето ще му намерим характеристиките...
но ако някой има инфо, нека каже!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Отдясно на мотора откъм купето.Едни като таралеж са.Иначе и аз днеска като идвах от Карлово към София колата не можа да вдигне повече от 80 градуса
Миналата зима не го правеше.Това което съм правил е че запуших ЕГР-а.Другото е че май половината кора ми остана в един гйол/замалко да изям ено дърво или воден удар/ 


-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Днес и 70 гр. не можа да вдигне.Такива свещи нямам монтирани.Странно ми се вижда че водата минава през горната алуминиева част на масления филтър?!?!И така проблем стоя на студено а термостата не дава чатлак че си е заминал поне по топленето и изстиването на маркучите.Давайте акъл.Че ша взема една газова бутилка с пита да се топля.
Може и да гръмна ама поне ще съм на топло.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
mladeja написа:Ще трябва да те повозя да усетиш колко е толото при 70 а аз бях писал по нагоре че не достигам вече тая стойност.Майтапа на страна мръзна бе хора.Имам както казах купен термостат и варен 10-15 пъти за проба.Но мисля че не ми е там проблема.Още повече последните мнения на колеги по горе.
Може да ти прозвучат тъпо вапросети ,но -проверявал ли си парното,затапвал ли си ЕГР-а и имаш ли кора под мотора.Мойта и преди 60 градуса да направи вече си духа топличко.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
ЕГР връща отраБотили газове обратно в смукателния колектор и така подгрява мотора-ефекта зимно време по-стабилна работа и по-бързо загряване.Тва на теория.На практика незнам дали има толкова съществено значение на температурата.
P.S.В момента съм купил маркучи да правя дренаж ,ама си търся коркова тапа ,или от шампанско.Като направя дренажа ще пустна пак ЕГР-а да видя дали от него ще се подобри работата на студено и загряването.
P.S.В момента съм купил маркучи да правя дренаж ,ама си търся коркова тапа ,или от шампанско.Като направя дренажа ще пустна пак ЕГР-а да видя дали от него ще се подобри работата на студено и загряването.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: CECOTO111 1 и 51 госта