1.9d кофти проблем с обтегача на пистовия ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
daniel_falin
Мнения: 222
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.9d кофти проблем с обтегача на пистовия ремък

Мнениеот daniel_falin » Пет 20 мар 2009 11:56


дам, явно е така, 2-те втулки и двата гумени маншона 26лв
г-образния лост 70 лв (изкривено парче желязо) :shock
тва голф било много ефтино за поддръжка death

ако вентоман не ми каже нещо хубаво ще я запаля, скапана каруца :не:




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8367
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: 1.9d кофти проблем с обтегача на пистовия ремък

Мнениеот Stivi » Съб 21 мар 2009 0:46


Ами на този двигател това си му е фабричен дефект но пак си е евтинко ремонтирането-я си помисли ако трябва да сменяш демпферен маховик или турбо което е често явление при TDI-та които идват тук на 200-300 000км /90-120 000 по километраж :lol: / ! Така че не се коси много :wink:


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: 1.9d кофти проблем с обтегача на пистовия ремък

Мнениеот kiko946 » Пон 23 мар 2009 10:39


колеги, трябва да се слага нормална ширина и с 5 6 мм по късремък ремък, защото след време пружината ослабва и почвада тропа и вибрира.


daniel_falin
Мнения: 222
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.9d кофти проблем с обтегача на пистовия ремък

Мнениеот daniel_falin » Пон 23 мар 2009 10:45


ами тогава не се ли сменя пружината ?

аз искам да попитам в тази тема, сменях вчера втулки на този обтегач, на пружината отзад има болтче което минава през пружината и се завива на г образното лостче, това болтче стяга ли се? защото по пътя на логиката ако е стегнато би трябвало да обездвижи вилката ??

поздрави


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: 1.9d кофти проблем с обтегача на пистовия ремък

Мнениеот kiko946 » Пон 23 мар 2009 11:00


daniel_falin написа:ами тогава не се ли сменя пружината ?

аз искам да попитам в тази тема, сменях вчера втулки на този обтегач, на пружината отзад има болтче което минава през пружината и се завива на г образното лостче, това болтче стяга ли се? защото по пътя на логиката ако е стегнато би трябвало да обездвижи вилката ??

поздрави


разбира се , че се стега.средната част на пружината се захваща с болтчето към бастуна а края на пружината е застопорен в корпуса на пружината. болтчето служи единствено да не позволи бастуна да не тръгне да се измъква.


kismet
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 15 май 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1.9d кофти проблем с обтегача на пистовия ремък

Мнениеот kismet » Пет 05 мар 2010 9:26


От доста време следя по форумите какво пишат колегите за този Проблем. Аз също карам АЕФ '98 и трака като за световно на свободна. Надявам се че няма допълнително да объркам интересуващите се, защото до сега не разбрах да е намерено Трайно решение на проблема и така аз съм на следния етап:
Карам табуретката от около година, септември вече не издържах ще я правя. Разбити втулки на алуминиевия блок. Първо набиване на нови защото категорично реших че няма да купувам нов. Не стана! Наваряване на разпробитите отвори и разпробиване на нови, отново втулки и смяна на оптегача и г-образния държач + 3-ти за една година пистов ремък.Щастие колата звучи супер на свободна. От септември до сега обаче пак започвам да чувам тракане постепенно.Началото на миналия месец пак на лекар. Смяна на водна помпа-знаех за нея от порано но нямах възможност и нея да сменя.При смяната отново пистов ремък- 4-ти за годината. В момента пак трака яко на свободна, пружината на новата оптяжна се е разхлабила. Явно проблема е в този климатик който не е изчислен като допълнително натоварване за ролката и тя се скапва както и г-образния се криви от допълнителната ролка и напрежение на климатика. Оставам с впечетление че трябва да се внимава какъв е ремъка въпреки че колегите карат с различни .Майстора който ми я прави иска да опитаме с по-къс ремък за да не се налага да оптяга ролката по-дългия ще пробвам и това. Ще опитам и с ремък с р-р 5кх1545 за него писа наша колежка която е запитала директно в Италия където ги прават тези 'коли'.
Сега обаче не мога да ви кажа с какъв съм в момента и какви точно са ми били предишните но ще проверя защото ги пазя!
Надявам се, че ще се реши този проблем и ще пиша как точно се е получило!
За сега съм решил да не пипам нищо освен споменатите ремъци, че ми писна да плащам.
Успех и поздрави на всички който ги интересува решението на този Проблем !


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: 1.9d кофти проблем с обтегача на пистовия ремък

Мнениеот stivenj » Пет 05 мар 2010 15:11


Колеги,изчетох темата внимателно,аз съм със същото Поло 1.9Д -99г от италия ,но климатика ми е оригинално сложен при производството на колата ,сменях ремъка като я купих и мога да споделя че беше дълъг 76 см.номера не се сещам,но го имам.нямал съм проблеми с ролката досега.Но видях в морга целия алуминиев механизъм ,втора употреба за 70 лв ,не знам колко е сигурно да се смени със стар ,но ще следя как се развива случая ,че може и на мен да се случи.


ilian iliev
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: 1.9d кофти проблем с обтегача на пистовия ремък

Мнениеот ilian iliev » Съб 06 мар 2010 10:15


Изчетох темата,и ще продължа да я следя защото и аз имам същотото Поло 1.9 D ,AEF ,96.Вярно че няма климатик но предполагам че проблема може да се появи и при мен.Искам да споделя едно мнение.Дали част от проблема за вибрациите в обтягащия механизъм,респективно късане на ремъци и т.н ,не е разбита демпферна шайба на коляновия вал( всъщност не съм сигурен дали шайбата на нашите коли е демпферна).На един колега с Пассат В.4 1.9 ТДИ ,точно това се оказа проблема.Оплакваше се от присвирване на ремъка ,а обтяжния механизъм ,,играеше"като луд.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта