трудно палене на Б5 ATJ-МОЛБА
С пове4е жила е.
За филтъра те разбрах, за клапана за излишната нафта да го оставя ли на филтъра когато го шунтирам или да го махна.
Но мисля 4е все пак при4ината е във вакуум помпата щото от скоро замелязах накакво омокряне на двигателя под нея, може някое уплътнение да е заминало, не е от болтовете щото са затегнати доре пробвах ги.
За байпаса на филтъра как да разбера 4е съм го оправил като само сутрин ги прави тия мизерии.
А и сега когато се прибирах от пловдив ми изгасна на няколко пъти в движение на празни обороти все едно 4е нямаше нафта, след това Vag coma ми даде грешка "Misfire in cilinder 1" за тази грешка пишеха 4е може да е виновен и някакъв датчик в резервоара. Абе факана работа ама ще те послушам за филтъра и клапана.
За филтъра те разбрах, за клапана за излишната нафта да го оставя ли на филтъра когато го шунтирам или да го махна.
Но мисля 4е все пак при4ината е във вакуум помпата щото от скоро замелязах накакво омокряне на двигателя под нея, може някое уплътнение да е заминало, не е от болтовете щото са затегнати доре пробвах ги.
За байпаса на филтъра как да разбера 4е съм го оправил като само сутрин ги прави тия мизерии.
А и сега когато се прибирах от пловдив ми изгасна на няколко пъти в движение на празни обороти все едно 4е нямаше нафта, след това Vag coma ми даде грешка "Misfire in cilinder 1" за тази грешка пишеха 4е може да е виновен и някакъв датчик в резервоара. Абе факана работа ама ще те послушам за филтъра и клапана.
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Като ти е с повече жици сондата в резервоара, значи е електрическа (подкачваща). Чуваш ли я да работи като дадеш на контакт? Можеш да я пробваш като откачиш маркуча, дето влиза във филтъра и накараш някой да даде на контакт, ако потече нафта - нямаш проблем с нея. Разбира се пъхни края на маркуча в някакъв съд, за да не олееш двигателя, а и себе си
Ако е от уплътнението на тандем помпата ще е мокър блокът на двигателя под нея точно.

Абе май не е от това, ходих на майстор закачи колата на VAG и ми каза че първи и втори цилиндър не работят както трябва първия много нафта връща в резервоара а втория се опитва да компенсира, съмнява се в някакви о-пръстени, или в главата на двигателя имало някакви каналчета за високо и ниско налягане на нфтата и може да се смесват двата потока и те така.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Самите помпи-дюзи се настройват, възможно е да са почнали да дават различно количество нафта и това се усеща особенно при студен старт. Щом е видял на два цилиндъра повече като стойност на порцията, най-вероятно на другите два е по-малко и се получава бедна смес в двата цилиндъра. Какви стойности отчете? Аз съм закачал перфектно работещ ARL - 150 коня и показваше и на 4 -те цилиндъра по 1.8 на празен ход.
Проблема е решен, няккъв с4упен палец на дюзата на първи цилиндър и пар4етата от него са запушвали дюзата или поне така каза майстора, но сега пали от половин оборот. Притесняваме само мириса на сурова нафта, който си остана, а в на4алото като я взех имаше сладникав мирис изгорелите газове не знам какво да правя майстора не каза нищо по въпроса, каза да си я карам така. Поне из4езна и забиването между 2500 и 3000 оборота. Ако някой има идея за мириса на сурова нафта нека каже.