трудно палене на Б5 ATJ-МОЛБА

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Сря 10 сеп 2008 7:43


В Autodata 4ета за някаква подка4ваща помпа на автомобилите 4х4 и тъй каъо моя е такъв има ли такова 4удо в резервоара или нещо бъркам, щото казват 4е може и тя да се е сдухала.




dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Сря 10 сеп 2008 8:21


На повечето Голф/ Бора сондата в резервоара не е електрическа, т.е горивото отива до дюзите посредством вакуума от тандем помпата. Погледни буксата на сондата - ако е с две жици не е с помпа. Можеш да изолираш филтъра, както ти написах само за проба, а не да се возиш.


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Сря 10 сеп 2008 12:29


С пове4е жила е.
За филтъра те разбрах, за клапана за излишната нафта да го оставя ли на филтъра когато го шунтирам или да го махна.
Но мисля 4е все пак при4ината е във вакуум помпата щото от скоро замелязах накакво омокряне на двигателя под нея, може някое уплътнение да е заминало, не е от болтовете щото са затегнати доре пробвах ги.
За байпаса на филтъра как да разбера 4е съм го оправил като само сутрин ги прави тия мизерии.
А и сега когато се прибирах от пловдив ми изгасна на няколко пъти в движение на празни обороти все едно 4е нямаше нафта, след това Vag coma ми даде грешка "Misfire in cilinder 1" за тази грешка пишеха 4е може да е виновен и някакъв датчик в резервоара. Абе факана работа ама ще те послушам за филтъра и клапана.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Сря 10 сеп 2008 12:40


Като ти е с повече жици сондата в резервоара, значи е електрическа (подкачваща). Чуваш ли я да работи като дадеш на контакт? Можеш да я пробваш като откачиш маркуча, дето влиза във филтъра и накараш някой да даде на контакт, ако потече нафта - нямаш проблем с нея. Разбира се пъхни края на маркуча в някакъв съд, за да не олееш двигателя, а и себе си :) Ако е от уплътнението на тандем помпата ще е мокър блокът на двигателя под нея точно.


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Сря 10 сеп 2008 15:56


Сега съм на работа като се прибера почвам с експериментите и ще пиша по-късно да ли съм успял да си строша колата, ако е от уплътнението на помпата мога ли сам да се оправя или е доста сложно гледам 4е е с няколо болта.


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Съб 13 сеп 2008 12:31


Абе май не е от това, ходих на майстор закачи колата на VAG и ми каза че първи и втори цилиндър не работят както трябва първия много нафта връща в резервоара а втория се опитва да компенсира, съмнява се в някакви о-пръстени, или в главата на двигателя имало някакви каналчета за високо и ниско налягане на нфтата и може да се смесват двата потока и те така.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Съб 13 сеп 2008 19:25


Самите помпи-дюзи се настройват, възможно е да са почнали да дават различно количество нафта и това се усеща особенно при студен старт. Щом е видял на два цилиндъра повече като стойност на порцията, най-вероятно на другите два е по-малко и се получава бедна смес в двата цилиндъра. Какви стойности отчете? Аз съм закачал перфектно работещ ARL - 150 коня и показваше и на 4 -те цилиндъра по 1.8 на празен ход.


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Нед 14 сеп 2008 11:00


0.71 на първи цилиндър, -0.42 на втори, -0.19 трети и 0.00 на четвърти
това е на 13ти канал на VAG


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Нед 14 сеп 2008 12:15


hq написа:0.71 на първи цилиндър, -0.42 на втори, -0.19 трети и 0.00 на четвърти
това е на 13ти канал на VAG
Това нищо не е... Не ти е това проблема, дори и на 3 цилиндъра трябва да пали без проблем.


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Нед 21 сеп 2008 15:27


Проблема е решен, няккъв с4упен палец на дюзата на първи цилиндър и пар4етата от него са запушвали дюзата или поне така каза майстора, но сега пали от половин оборот. Притесняваме само мириса на сурова нафта, който си остана, а в на4алото като я взех имаше сладникав мирис изгорелите газове не знам какво да правя майстора не каза нищо по въпроса, каза да си я карам така. Поне из4езна и забиването между 2500 и 3000 оборота. Ако някой има идея за мириса на сурова нафта нека каже.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Нед 21 сеп 2008 17:22


Като си я взел сигурно е била с катализатор, а сега не е.


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Пон 22 сеп 2008 21:24


И къде се е изпарил катализатора, освен това няма ли само на бензиновите коли катализатори.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], paagrio, tdi fen, vanesto и 45 госта