За AAZ мотора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
maveric
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 ное 2005 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maveric » Пон 21 яну 2008 22:21


Да конкретизирам малко въпроса ми за скоростна от 1з на ААЗ, та имам една кутия от Пасат 96та с 1з мотор, ще може ли да се прехвърли на Голф 3 GTD ААЗ мотора? Ако някой знае и какви са им разликите ако има такива. 10х




Потребителски аватар
Радо Пеев
Мнения: 651
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
Автомобил: Vw Golf MK3
Двигател: ABF 2.0 16v GTI
Местоположение: Варна

Мнениеот Радо Пеев » Чет 24 яну 2008 18:41


здравейте колеги като гледам спора ви в началото на темата се чудя едни го плуят др можем да кажем че го хвалят естествено е че никой няма да си пуе двигателя ами ще го хвали моето голфче е родено 93-та в момента е на 300 000км ходих с него в полша и се върнах тази зима не мие глътнал кой знае колко масло 200 гр на 4000 км някаде от които 3600 км прибезително говоря са дълаг и мачителен път пълен с багаж и 3ма човека. така да обобщя казаното до тука при добра поддръжка кажи речи този двигател е вечен вярно има доста недостатъци турбото е слабо и помпата не е кои знае какво дава разход да отивал ми е до 12 на 100 но иначе сега като го засичам 6 извън градско 7 7,5 градско си ги знае ноо и моя крак е тежък


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

:)

Мнениеот Vargal » Чет 31 яну 2008 11:08


1,9TD , ААЗ-елемнтарен за експлоатация и поддръжка поради липсата на електроника.На 220000км.не харчи масло до смяната/7-8000км/Не духа от щеки и капачки.Пали само като види контактният ключ,независимо колко е температурата навън.Изтрелва се като куршум,и набира бързо,за разлика от някои бензинки.
Недостатъците са./за мен/
Увеличеният шум в купето,над 160-170км.
Разхода 7 л./градско и извънградско/със стъпка-над 120км./
IZ-мотор:Електронно задвижване на ГНП.Трета дюза електронна и т.н.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: :)

Мнениеот Stivi » Чет 31 яну 2008 13:01


Vargal написа:Увеличеният шум в купето,над 160-170км.
.


Няма проблеми-след 200км/ч вече утихва и може да го настъпваш спокойно mhihi


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

:)

Мнениеот Vargal » Чет 31 яну 2008 14:29


Имаш чувство за хумор,но след 200,излитам.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 31 яну 2008 19:12


.Изтрелва се като куршум,и набира бързо,за разлика от някои бензинки.

:D :D То и твоето чувство за хумор доста го бива с това уточнение за ААЗ :wink:


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

:)

Мнениеот Vargal » Пет 01 фев 2008 11:22


Казвам самата истина,и се подписвам.По принцип не уважавам коли който дават елементарни недостатъци.С такива автомобили се разделям веднага.Предната/ Джета 2/ 1.6Д/се разделих...от старост-беше на 24год.но количката си беше куршум.
juve написа:
.Изтрелва се като куршум,и набира бързо,за разлика от някои бензинки.

:D :D То и твоето чувство за хумор доста го бива с това уточнение за ААЗ :wink:


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Мнениеот dj carul » Пон 26 май 2008 2:03


И моят пасат е с такъв мотор и мога да кажа само че е на над 1 000 000км и аз миналата седмица за първи път му отворих мотора за ремонт.Това желязо се кара яката силната и мъжката и съм убеден че ако е друг мотор KR или разни там винтилки надъхани никога няма да изкарат толкова километри,ако искаш и на обороти ги карай.Не съм виждал толкова издръжлив мотор като се сетя за факта че се кара с газта в ламарината,и при предния му собственик колицата направо беше забравила какво е това нафта и се караше само с трансформаторно масло,хидравлично масло и изгоряло масло.Момчето караше един трактор и като му смени маслото го наливаше в резервоара на пасата.Трябваше да ходи до италия,мина през всички сервизи и им събра отработените масла след смяна натряска му резервоара с 90 кила масло и отиде до там.Общо взето само със вода не може да върви(де да можеше) :twisted:
Каквото и да си говорим мотора е много корав,и турбината ми е надута на 2 атмосвери,нафтата на помпата отпусната докрай, прави 6000 оборота и не умира,за това правете му сметка!


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пон 26 май 2008 18:19


Яяя дай видео как прави 6к оборат че стана интересно :P


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 26 май 2008 19:04


Каквото и да си говорим мотора е много корав,и турбината ми е надута на 2 атмосвери,нафтата на помпата отпусната докрай, прави 6000 оборота и не умира,за това правете му сметка!

Колега , ти нямаш ААЗ а истинско чудовище ! Ужасно е - от 75 коня ти на 2 атмосфери + 6000 оборота + това на 1000000 километра = 175 коня ..... слава на бога , че моята не е такава резачка - щях да се претрепя на 2 рия завой ...... не е зле да се пробваш да я върнеш в завода производител - там чух , че за пасат със същите параметри като твоите давали 1 туарег + 5 тона нафта ..... не си захвърляй късмета ..... 8)


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Мнениеот dj carul » Пон 26 май 2008 19:56


juve написа:
Каквото и да си говорим мотора е много корав,и турбината ми е надута на 2 атмосвери,нафтата на помпата отпусната докрай, прави 6000 оборота и не умира,за това правете му сметка!

Колега , ти нямаш ААЗ а истинско чудовище ! Ужасно е - от 75 коня ти на 2 атмосфери + 6000 оборота + това на 1000000 километра = 175 коня ..... слава на бога , че моята не е такава резачка - щях да се претрепя на 2 рия завой ...... не е зле да се пробваш да я върнеш в завода производител - там чух , че за пасат със същите параметри като твоите давали 1 туарег + 5 тона нафта ..... не си захвърляй късмета ..... 8)



Ай да не се бъзикаме,за неща дет нито си виждал нито си чувал а?
http://www.vbox7.com/play:48068a6d


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Пон 26 май 2008 22:05


Иииии мнооо въри бре тцт тц напрао не разбрах къв е смисъла на тва клипче деа


Потребителски аватар
lakarimas
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 21 юли 2007 0:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот lakarimas » Пон 26 май 2008 22:09


здравейте и от мен
впечатленията ми от АА3 са-ПЕРФЕКТЕН МОТОР
обосновавам се
за 20 000км минати за 10 месеца
смяна лагер на главина(така си го купих)
шарнир
каре(тампона беше скъсан и ме мързея да го сменя)
радиатора на парното ми гръмна миналото лято(лично моя вина пустиняка вдигна почти 200)
и тва е
сменям масло и карам
обикновеното обслужване си праи6 на колата и фрачиш
незнам за какво сте заревали че ТДИ било кой знае какво
се едно приказваме за 1 клас автомобили,които нито са нови нито са много стари въргалят ни да стигнеме до някаде и тва е
осъзнайте се


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 27 май 2008 7:39


lakarimas написа:здравейте и от мен
впечатленията ми от АА3 са-ПЕРФЕКТЕН МОТОР
обосновавам се
за 20 000км минати за 10 месеца
смяна лагер на главина(така си го купих)
шарнир
каре(тампона беше скъсан и ме мързея да го сменя)
радиатора на парното ми гръмна миналото лято(лично моя вина пустиняка вдигна почти 200)
и тва е
сменям масло и карам
обикновеното обслужване си праи6 на колата и фрачиш
незнам за какво сте заревали че ТДИ било кой знае какво
се едно приказваме за 1 клас автомобили,които нито са нови нито са много стари въргалят ни да стигнеме до някаде и тва е
осъзнайте се

НЯма нищо общо между двата мотора. :wink:
Единия е предкамерен а другия не е, а от там нататък разлики колкото щеш. :wink:


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Мнениеот dj carul » Вто 27 май 2008 13:01


sick_fuck написа:Иииии мнооо въри бре тцт тц напрао не разбрах къв е смисъла на тва клипче деа


Еми нямам друго клипче в което съм правил тези обототи и на скорост,правил съм ги на четвърта ама се гонех с един Мерцедес 190 1.8 бензинка,и нямаше много много време да снимам.Малко се поуплаших когато усетих че мотора почва да заглъхва и като погледнах оборотомера беше свършил а километража на 140км/ч,ама нищо му няма да не е ставал кола :roll:
Сега обаче след основния ремонт няма такива мъки,полека лека направо едвам се стискам да не го намачкам яко :twisted:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта