За AAZ мотора
- Радо Пеев
- Мнения: 651
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
- Автомобил: Vw Golf MK3
- Двигател: ABF 2.0 16v GTI
- Местоположение: Варна
здравейте колеги като гледам спора ви в началото на темата се чудя едни го плуят др можем да кажем че го хвалят естествено е че никой няма да си пуе двигателя ами ще го хвали моето голфче е родено 93-та в момента е на 300 000км ходих с него в полша и се върнах тази зима не мие глътнал кой знае колко масло 200 гр на 4000 км някаде от които 3600 км прибезително говоря са дълаг и мачителен път пълен с багаж и 3ма човека. така да обобщя казаното до тука при добра поддръжка кажи речи този двигател е вечен вярно има доста недостатъци турбото е слабо и помпата не е кои знае какво дава разход да отивал ми е до 12 на 100 но иначе сега като го засичам 6 извън градско 7 7,5 градско си ги знае ноо и моя крак е тежък
:)
1,9TD , ААЗ-елемнтарен за експлоатация и поддръжка поради липсата на електроника.На 220000км.не харчи масло до смяната/7-8000км/Не духа от щеки и капачки.Пали само като види контактният ключ,независимо колко е температурата навън.Изтрелва се като куршум,и набира бързо,за разлика от някои бензинки.
Недостатъците са./за мен/
Увеличеният шум в купето,над 160-170км.
Разхода 7 л./градско и извънградско/със стъпка-над 120км./
IZ-мотор:Електронно задвижване на ГНП.Трета дюза електронна и т.н.
Недостатъците са./за мен/
Увеличеният шум в купето,над 160-170км.
Разхода 7 л./градско и извънградско/със стъпка-над 120км./
IZ-мотор:Електронно задвижване на ГНП.Трета дюза електронна и т.н.
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: :)
Vargal написа:Увеличеният шум в купето,над 160-170км.
.
Няма проблеми-след 200км/ч вече утихва и може да го настъпваш спокойно

:)
Казвам самата истина,и се подписвам.По принцип не уважавам коли който дават елементарни недостатъци.С такива автомобили се разделям веднага.Предната/ Джета 2/ 1.6Д/се разделих...от старост-беше на 24год.но количката си беше куршум.
juve написа:.Изтрелва се като куршум,и набира бързо,за разлика от някои бензинки.
![]()
То и твоето чувство за хумор доста го бива с това уточнение за ААЗ
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
И моят пасат е с такъв мотор и мога да кажа само че е на над 1 000 000км и аз миналата седмица за първи път му отворих мотора за ремонт.Това желязо се кара яката силната и мъжката и съм убеден че ако е друг мотор KR или разни там винтилки надъхани никога няма да изкарат толкова километри,ако искаш и на обороти ги карай.Не съм виждал толкова издръжлив мотор като се сетя за факта че се кара с газта в ламарината,и при предния му собственик колицата направо беше забравила какво е това нафта и се караше само с трансформаторно масло,хидравлично масло и изгоряло масло.Момчето караше един трактор и като му смени маслото го наливаше в резервоара на пасата.Трябваше да ходи до италия,мина през всички сервизи и им събра отработените масла след смяна натряска му резервоара с 90 кила масло и отиде до там.Общо взето само със вода не може да върви(де да можеше)
Каквото и да си говорим мотора е много корав,и турбината ми е надута на 2 атмосвери,нафтата на помпата отпусната докрай, прави 6000 оборота и не умира,за това правете му сметка!

Каквото и да си говорим мотора е много корав,и турбината ми е надута на 2 атмосвери,нафтата на помпата отпусната докрай, прави 6000 оборота и не умира,за това правете му сметка!
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Каквото и да си говорим мотора е много корав,и турбината ми е надута на 2 атмосвери,нафтата на помпата отпусната докрай, прави 6000 оборота и не умира,за това правете му сметка!
Колега , ти нямаш ААЗ а истинско чудовище ! Ужасно е - от 75 коня ти на 2 атмосфери + 6000 оборота + това на 1000000 километра = 175 коня ..... слава на бога , че моята не е такава резачка - щях да се претрепя на 2 рия завой ...... не е зле да се пробваш да я върнеш в завода производител - там чух , че за пасат със същите параметри като твоите давали 1 туарег + 5 тона нафта ..... не си захвърляй късмета .....

-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
juve написа:Каквото и да си говорим мотора е много корав,и турбината ми е надута на 2 атмосвери,нафтата на помпата отпусната докрай, прави 6000 оборота и не умира,за това правете му сметка!
Колега , ти нямаш ААЗ а истинско чудовище ! Ужасно е - от 75 коня ти на 2 атмосфери + 6000 оборота + това на 1000000 километра = 175 коня ..... слава на бога , че моята не е такава резачка - щях да се претрепя на 2 рия завой ...... не е зле да се пробваш да я върнеш в завода производител - там чух , че за пасат със същите параметри като твоите давали 1 туарег + 5 тона нафта ..... не си захвърляй късмета .....
Ай да не се бъзикаме,за неща дет нито си виждал нито си чувал а?
http://www.vbox7.com/play:48068a6d
- lakarimas
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 21 юли 2007 0:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
здравейте и от мен
впечатленията ми от АА3 са-ПЕРФЕКТЕН МОТОР
обосновавам се
за 20 000км минати за 10 месеца
смяна лагер на главина(така си го купих)
шарнир
каре(тампона беше скъсан и ме мързея да го сменя)
радиатора на парното ми гръмна миналото лято(лично моя вина пустиняка вдигна почти 200)
и тва е
сменям масло и карам
обикновеното обслужване си праи6 на колата и фрачиш
незнам за какво сте заревали че ТДИ било кой знае какво
се едно приказваме за 1 клас автомобили,които нито са нови нито са много стари въргалят ни да стигнеме до някаде и тва е
осъзнайте се
впечатленията ми от АА3 са-ПЕРФЕКТЕН МОТОР
обосновавам се
за 20 000км минати за 10 месеца
смяна лагер на главина(така си го купих)
шарнир
каре(тампона беше скъсан и ме мързея да го сменя)
радиатора на парното ми гръмна миналото лято(лично моя вина пустиняка вдигна почти 200)
и тва е
сменям масло и карам
обикновеното обслужване си праи6 на колата и фрачиш
незнам за какво сте заревали че ТДИ било кой знае какво
се едно приказваме за 1 клас автомобили,които нито са нови нито са много стари въргалят ни да стигнеме до някаде и тва е
осъзнайте се
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
lakarimas написа:здравейте и от мен
впечатленията ми от АА3 са-ПЕРФЕКТЕН МОТОР
обосновавам се
за 20 000км минати за 10 месеца
смяна лагер на главина(така си го купих)
шарнир
каре(тампона беше скъсан и ме мързея да го сменя)
радиатора на парното ми гръмна миналото лято(лично моя вина пустиняка вдигна почти 200)
и тва е
сменям масло и карам
обикновеното обслужване си праи6 на колата и фрачиш
незнам за какво сте заревали че ТДИ било кой знае какво
се едно приказваме за 1 клас автомобили,които нито са нови нито са много стари въргалят ни да стигнеме до някаде и тва е
осъзнайте се
НЯма нищо общо между двата мотора.

Единия е предкамерен а другия не е, а от там нататък разлики колкото щеш.

-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
sick_fuck написа:Иииии мнооо въри бре тцт тц напрао не разбрах къв е смисъла на тва клипче деа
Еми нямам друго клипче в което съм правил тези обототи и на скорост,правил съм ги на четвърта ама се гонех с един Мерцедес 190 1.8 бензинка,и нямаше много много време да снимам.Малко се поуплаших когато усетих че мотора почва да заглъхва и като погледнах оборотомера беше свършил а километража на 140км/ч,ама нищо му няма да не е ставал кола

Сега обаче след основния ремонт няма такива мъки,полека лека направо едвам се стискам да не го намачкам яко

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта