Тогава следва въпроса защо атмосферните дизели са с такава степен на сгъстяване. От това което си написал разбирам че сттепен над 20:1 се в минус идва та затова не вдявам защо са правени с толкова висока степен на сгъстяване.
Също така не разбрах дали не си съгласен че при по високо сгъстен въздух (при сгъстяване 25:1) температурата му ще е по висока от при 20:1?
За по ефективни подгревателни свещи съм напълно съгласен!
Всички дизели на Фолксваген ли са с директно впръскване?
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Много добре написано и обяснено от Брезел.То е ясно че предкамерните дизели имат по малко КПД,наистина им трябва по-голям маховик,палят по лесно (поради причините написани от него) но при идеални мотори.Проблема за по трудното полене на предкамерните (както са извесни) идва и от стария стартер,защото при сгъстяване 24:1 той кляка и от там трудното палене.Мое лично мнени е при паленето на дизела оказва и скороста на сгъстяване на горвовъздушната смес.
Защо като се дръпне един не палещ дизел пали от раз а като се върти (дори и съсъ стартерна количка) не.

- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Брат,ще ти го обясним,като на свой човек пък ти на свой ред,като си купим скоро дърто ТДИ ше ми пратиш чип,на по тънка цена да му вдъхна нов животBrezel написа:Тогава следва въпроса защо атмосферните дизели са с такава степен на сгъстяване. От това което си написал разбирам че сттепен над 20:1 се в минус идва та затова не вдявам защо са правени с толкова висока степен на сгъстяване.
Също така не разбрах дали не си съгласен че при по високо сгъстен въздух (при сгъстяване 25:1) температурата му ще е по висока от при 20:1?
За по ефективни подгревателни свещи съм напълно съгласен!


- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Алее пич докЪт съм творил на компа кви бисери си изписал(А и не само ти) не е истина самоandonov написа:Много добре написано и обяснено от Брезел.То е ясно че предкамерните дизели имат по малко КПД,наистина им трябва по-голям маховик,палят по лесно (поради причините написани от него) но при идеални мотори.Проблема за по трудното полене на предкамерните (както са извесни) идва и от стария стартер,защото при сгъстяване 24:1 той кляка и от там трудното палене.Мое лично мнени е при паленето на дизела оказва и скороста на сгъстяване на горвовъздушната смес.Защо като се дръпне един не палещ дизел пали от раз а като се върти (дори и съсъ стартерна количка) не.




- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
itan75 написа: Има още много да кажа по-въпроса,но ако има интерес отсега казвам,че ще си копирам много мнения,които съм постнал във Форума на Ауди.Лека нощ засега.))
ами колега то от предните мнения се вижда че имам какво да кажеш ма май трудно е човек да те накара да пишеш. Така ми харесва активност и точни описания, както и дискусия. Нещата много ми хареса как са описани , и ще се радвам и занапред да има такива мнения за да не стане и този форум кат tuning.bg ("Pichove q mi kajete kade da si napravia fiestata 200 konq , prigotwil sam 300 lefa i tamno folio")
Доста неща си засегнал при минусовите температури за които изобщо с колегите не се бяхме замислили, дай боже и за напред така да е

Поздрави
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
ИТАН-е еьтра си го описал, само нема да ни се дразниш като нещо не сме го доосмислили или разбрали, нали затова е тоя форум.
доста ми харесва обяснението на зависимостта от температурата на предкамерния и директно впръскване. Само ще те помоля ако имаш време да опишеш защо аджаба въпреки по голямата степен на сгъстяване и всичко останало прекамерните така палят (примерно що стартера така кляка)
Между другото пак казвам предкамерките които са вкъщи палят по добре от редица ТДИта с които съм го сравнявал. (вентото е верно на 80 К)
Иначе хубава тема се получи и се надявам така да си остане , щото като гледам всеки говори за едно и също но го обяснява по различен начин и така кат почнат споровеее..

доста ми харесва обяснението на зависимостта от температурата на предкамерния и директно впръскване. Само ще те помоля ако имаш време да опишеш защо аджаба въпреки по голямата степен на сгъстяване и всичко останало прекамерните така палят (примерно що стартера така кляка)
Между другото пак казвам предкамерките които са вкъщи палят по добре от редица ТДИта с които съм го сравнявал. (вентото е верно на 80 К)
Иначе хубава тема се получи и се надявам така да си остане , щото като гледам всеки говори за едно и също но го обяснява по различен начин и така кат почнат споровеее..

Последна промяна от Brezel на Нед 20 яну 2008 19:53, променено общо 4 пъти.
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
rusty написа:Андонов, спомени някой ще е интересно да се знае.
На теория още от 70-те трябваше да има управляем термоядрен синтез, но на практика все още не...


При дизела степента на сгъстяване (ε) е компромис между условията на самозапалване, КПД, натоварването на частите на мотора и емитирането на шум.
Колкото по малка е горивната камера толкова по-голяма е площта в зависимост (или във функция) от обема. По този начин имаме повече температурни загуби. Поради тази причина трябва да се покачи степента на сгъстяване. При директното впръскване варира от ε=22 при малките мотори до ε=13 при големите мотори. При предкамерните мотори обема на горивната камера е още по-малък, затова работят с по-висока степен на сгъстяване.
Много от нещата на теория не могат да се приложат на практика, защото още не сме създали или открили необходимите материали за тях.
Разминаването между теория и практика при моторите е нищожно.
Колкото по малка е горивната камера толкова по-голяма е площта в зависимост (или във функция) от обема. По този начин имаме повече температурни загуби. Поради тази причина трябва да се покачи степента на сгъстяване. При директното впръскване варира от ε=22 при малките мотори до ε=13 при големите мотори. При предкамерните мотори обема на горивната камера е още по-малък, затова работят с по-висока степен на сгъстяване.
Много от нещата на теория не могат да се приложат на практика, защото още не сме създали или открили необходимите материали за тях.
Разминаването между теория и практика при моторите е нищожно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта