Черен пушек от VW CADDY 1,9 TDI C20 104,2006 г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Сря 27 фев 2008 21:23


Само диагностика през компютъра на колата вече правиха 2 пъти и според резултатите колата е в перфектно състояние.Сега от този сервиз ,който е препоръчван като един от най-добрите за VW TDI двигатели заявиха че е неоходимо да се провери състоянието на турбокомпресора,налягането на цилиндрите ,състоянието на катализатора и още 2 други които не запомних за да ми дадат отговор защо нивата на пушек при този автомобил са по-високи от друг на същите километри и години.А иначе сервиза e "AW Diesel Services",Milton Keynes.




Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Сря 27 фев 2008 23:02


Пратих ти друга лична, потърси инфо за датчика на охлаждащата течност. Ако е с свят, различен от зелен, смени го, струва стотинки, дет се вика :) Но по принцип трябва да изкарва код, дори и без да свети CEL.


Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Чет 28 фев 2008 22:18


Имам развитие по проблема.С помоща на колега от този форум :beer се свързах със собственик на CADDY C20 1.9TDI 104,от съседен на моя град и със същите проблеми като мен.По негов съвет заредих нафта от бензиностанция на TOTAL а не както обикновенно от SHELL,BP или TEXACO.Черния дим намаля значително.Все още го има и аз все така ще отида за тотален чек в сряда но такъв спад на нивата му направо не е за вярване.Не знам как така се получи че след като аз наистина не подбирам от къде сипвам гориво ,да не сипя поне веднъж от TOTAL до сега.Само да добавя че колегата е имал проблем с една от дюзите си.Проблема му е открит и решен от същия сервиз кедето и аз ще ходя. :bowdown


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Пет 29 фев 2008 8:46


При мен се реши въпросът,две пикаещи дюзи и смяна на единият разпръсквач на едната.Сега е ОК.Това е всичко.Не мисли че като сложиш по хубава и скъпа нафта,ще си оправиш проблема.Карал съм с корабен дизел Джетата около 10 год.и както ви писах имаше димност само 1,0 при над 2000об.и бях без проблеми,но дюзите ги проверявах на година,две.На Пасата сложих Алпин дизел,от ОМV-то-същият пушек.Така че,проблема ти не е толкова в нафтата,колкото в автомобила.
pdols написа:Имам развитие по проблема.С помоща на колега от този форум :beer се свързах със собственик на CADDY C20 1.9TDI 104,от съседен на моя град и със същите проблеми като мен.По негов съвет заредих нафта от бензиностанция на TOTAL а не както обикновенно от SHELL,BP или TEXACO.Черния дим намаля значително.Все още го има и аз все така ще отида за тотален чек в сряда но такъв спад на нивата му направо не е за вярване.Не знам как така се получи че след като аз наистина не подбирам от къде сипвам гориво ,да не сипя поне веднъж от TOTAL до сега.Само да добавя че колегата е имал проблем с една от дюзите си.Проблема му е открит и решен от същия сервиз кедето и аз ще ходя. :bowdown


Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Пет 29 фев 2008 19:37


Напълно съм съгласен че проблема не е в нафтата само и затова-на сервиз в сряда :dance: .А иначе тази нафта от TOTAL не е от скъпите.Те продават 2 вида нафта като аз заредих от евтината по съвета на колегата.


Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Сря 05 мар 2008 22:04


Ето и резултатите от теста:

1.Компресия на цилиндрите:27.5/29.5/27.5/29 bar. при норма между 19-31 bar.
2.Диагностик тест накомп-OK
3.Димен тест - 2.01
4.Налягане на маслото при 2000 об/мин. -2.0
Като причина за черния дим :замърсяване на клапаните на 1-ви или 3-ти цилиндри .С оглед на нивата на дима обаче не считат че са нужни ремонти или каквото и да е друго освен ползване на добавки за към горивото на STP и качествена нафта.

Извода е :Карай и се не бой!


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Сря 05 мар 2008 22:13


ползване на добавки за към горивото на STP и качествена нафта

Е аз какво казах :) Понякога причините за проблемите ни могат да бъдат наистина елементарни :)
И да, карай и се не бой :lol:


Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Сря 05 мар 2008 22:16


Пропуснах да кажа че ми препоръчаха да ползвам добавка на LIQUID MOLY.Да го правя ли?


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Сря 05 мар 2008 22:18


pdols написа:Пропуснах да кажа че ми препоръчаха да ползвам добавка на LIQUID MOLY.Да го правя ли?

Добавка за кое? За маслото - категорично не, за горивото - да, макар лично да не знам нищо за тази фирма, не съм имал допир до продуктите й, виж какво пише по разните форуми за нея :)
Името е LIQUI MOLY, без д-то на края на ликуи.


Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Сря 05 мар 2008 22:28


Sorry за Д-то.Ето това е което ми препоръчаха.Казаха че те го ползват на личните си автомобили а аз не видях по-стар от края на 2006 г.


http://www.tommymotorsport.com/liquimol ... eaners.htm
цена в UK 12 паунда.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 06 мар 2008 9:59


да ви го таковам и на специалистите;ако има откъде за проба да сложиш друг дебитометър от друго тди ще видиш 4е пушека или из4езва или се увели4ава :!:
стоиностите се гледат в движение и се хваща веднага като не е в 4ас


Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Пон 31 мар 2008 20:54


Открих теч на масло( черно двигателно ) около съединението на въздуховода преди датчик на EGR (червената стрелка).Някои има ли идея каква повреда може да докара това масло там.
Ето снимката:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=233062


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 31 мар 2008 23:18


това е 4е турбината изтърва по малко маслени пари,а там е и отдушника на мотора(но го има на вси4ки дизели с турбина)


Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Вто 01 апр 2008 20:35


Niks 76 ,много благодаря за отговора.Според теб мога ли да предявя претенции към VW UK заради този теч от турбото,тей като все още колата е под гаранция ?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 01 апр 2008 22:36


ами ако вдигнеш врява както трябва ,може и да ти сменят турбината(но не ми се вярва)опитаи пък каквото стане :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта