Черен пушек от VW CADDY 1,9 TDI C20 104,2006 г.
Само диагностика през компютъра на колата вече правиха 2 пъти и според резултатите колата е в перфектно състояние.Сега от този сервиз ,който е препоръчван като един от най-добрите за VW TDI двигатели заявиха че е неоходимо да се провери състоянието на турбокомпресора,налягането на цилиндрите ,състоянието на катализатора и още 2 други които не запомних за да ми дадат отговор защо нивата на пушек при този автомобил са по-високи от друг на същите километри и години.А иначе сервиза e "AW Diesel Services",Milton Keynes.
Имам развитие по проблема.С помоща на колега от този форум
се свързах със собственик на CADDY C20 1.9TDI 104,от съседен на моя град и със същите проблеми като мен.По негов съвет заредих нафта от бензиностанция на TOTAL а не както обикновенно от SHELL,BP или TEXACO.Черния дим намаля значително.Все още го има и аз все така ще отида за тотален чек в сряда но такъв спад на нивата му направо не е за вярване.Не знам как така се получи че след като аз наистина не подбирам от къде сипвам гориво ,да не сипя поне веднъж от TOTAL до сега.Само да добавя че колегата е имал проблем с една от дюзите си.Проблема му е открит и решен от същия сервиз кедето и аз ще ходя. 


При мен се реши въпросът,две пикаещи дюзи и смяна на единият разпръсквач на едната.Сега е ОК.Това е всичко.Не мисли че като сложиш по хубава и скъпа нафта,ще си оправиш проблема.Карал съм с корабен дизел Джетата около 10 год.и както ви писах имаше димност само 1,0 при над 2000об.и бях без проблеми,но дюзите ги проверявах на година,две.На Пасата сложих Алпин дизел,от ОМV-то-същият пушек.Така че,проблема ти не е толкова в нафтата,колкото в автомобила.
pdols написа:Имам развитие по проблема.С помоща на колега от този форумсе свързах със собственик на CADDY C20 1.9TDI 104,от съседен на моя град и със същите проблеми като мен.По негов съвет заредих нафта от бензиностанция на TOTAL а не както обикновенно от SHELL,BP или TEXACO.Черния дим намаля значително.Все още го има и аз все така ще отида за тотален чек в сряда но такъв спад на нивата му направо не е за вярване.Не знам как така се получи че след като аз наистина не подбирам от къде сипвам гориво ,да не сипя поне веднъж от TOTAL до сега.Само да добавя че колегата е имал проблем с една от дюзите си.Проблема му е открит и решен от същия сервиз кедето и аз ще ходя.
Ето и резултатите от теста:
1.Компресия на цилиндрите:27.5/29.5/27.5/29 bar. при норма между 19-31 bar.
2.Диагностик тест накомп-OK
3.Димен тест - 2.01
4.Налягане на маслото при 2000 об/мин. -2.0
Като причина за черния дим :замърсяване на клапаните на 1-ви или 3-ти цилиндри .С оглед на нивата на дима обаче не считат че са нужни ремонти или каквото и да е друго освен ползване на добавки за към горивото на STP и качествена нафта.
Извода е :Карай и се не бой!
1.Компресия на цилиндрите:27.5/29.5/27.5/29 bar. при норма между 19-31 bar.
2.Диагностик тест накомп-OK
3.Димен тест - 2.01
4.Налягане на маслото при 2000 об/мин. -2.0
Като причина за черния дим :замърсяване на клапаните на 1-ви или 3-ти цилиндри .С оглед на нивата на дима обаче не считат че са нужни ремонти или каквото и да е друго освен ползване на добавки за към горивото на STP и качествена нафта.
Извода е :Карай и се не бой!
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
pdols написа:Пропуснах да кажа че ми препоръчаха да ползвам добавка на LIQUID MOLY.Да го правя ли?
Добавка за кое? За маслото - категорично не, за горивото - да, макар лично да не знам нищо за тази фирма, не съм имал допир до продуктите й, виж какво пише по разните форуми за нея

Името е LIQUI MOLY, без д-то на края на ликуи.
Sorry за Д-то.Ето това е което ми препоръчаха.Казаха че те го ползват на личните си автомобили а аз не видях по-стар от края на 2006 г.
http://www.tommymotorsport.com/liquimol ... eaners.htm
цена в UK 12 паунда.
http://www.tommymotorsport.com/liquimol ... eaners.htm
цена в UK 12 паунда.
Открих теч на масло( черно двигателно ) около съединението на въздуховода преди датчик на EGR (червената стрелка).Някои има ли идея каква повреда може да докара това масло там.
Ето снимката:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=233062
Ето снимката:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=233062
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта