вьпрос за г-3 тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 26 фев 2008 22:35


Rabbit_TDI написа:От термодинамична гледна точка са свързани/itan75 беше писал доста на тая тема с предкамерни и директни,КПД-та степени на сгъстяване и т.н./

Да, но не са пропорционално зависими.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 22:37


И аз така си мислех до скоро ,ама преди няколко седмици Ventoman каза че знае формулата на тая зависимост без естествено да я каже.
P.S.Ама стига спам ,ако знаеш дизел с директно впръскване с заводска компресия над 32 го пиши че да знае някой ако копува.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 26 фев 2008 22:39


Rabbit_TDI написа:ако знаеш дизел с директно впръскване с заводска компресия над 32 го пиши че да знае някой ако копува.

Ставаше въпрос за над 30 ...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 22:42


dobrinb написа:
Rabbit_TDI написа:ако знаеш дизел с директно впръскване с заводска компресия над 32 го пиши че да знае някой ако копува.

Ставаше въпрос за над 30 ...

Да ама 30 е цифрата която човека препоръчва като си копуваш кола втора злоупотреба/заводсо излиза към 36/-ако търсиш ТДИ с 30 компресия на 10-12 години бая зор ще видиш.
P.S.Ама вече се предавам - с адвокат на глава не се излиза :lol:


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Вто 26 фев 2008 23:05


добре де, а къде може да се измери тази компресия? Ходил съм в няколко сервиза тук в Сливен, уж големи не знам си какво, а на дизел не могли да измерят компресията. Толкова ли е сложно това?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 26 фев 2008 23:30


Ето го моя уред за мерене на компресия (сам съм си го сглобявал)

http://images12.snimka.bg/001873052-big.jpg

и преходът за 1Z моторите


http://images12.snimka.bg/001873075-big.jpg

http://images12.snimka.bg/001873081-big.jpg

напълно замества подгревната свещ !

http://images12.snimka.bg/001873086-big.jpg


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 23:36


pivv написа:добре де, а къде може да се измери тази компресия? Ходил съм в няколко сервиза тук в Сливен, уж големи не знам си какво, а на дизел не могли да измерят компресията. Толкова ли е сложно това?

На никой не му се занимава да преви преходници.Аз хъм ходил да я меря при Ventoman с снимания уред и става перфектно и за няколко минути.


Потребителски аватар
NIP
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот NIP » Сря 26 мар 2008 23:16


Одобрявам уреда кадърен е


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пон 31 мар 2008 23:10


Rabbit_TDI написа:При 1З тоя проблем с топлото палене го няма като при 4ките.Отделно при ТДИ при загуба на компресия първо се прецаква топлото палене.
А при ААZ това проблемно топло палене и то ли се получава от спад на компресия ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 01 апр 2008 7:45


didodi написа:
Rabbit_TDI написа:При 1З тоя проблем с топлото палене го няма като при 4ките.Отделно при ТДИ при загуба на компресия първо се прецаква топлото палене.
А при ААZ това проблемно топло палене и то ли се получава от спад на компресия ?

Ако е паднала компресията би трябвало да го има и на студено.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Вто 01 апр 2008 22:04


ами не на студено си пали , после като загре на следващо палене пали малко по-бавно и ме дразни и някой път като че ли пали на 2-3 цилиндъра, с големи вибрации , данеби някоя дюза да се бъзика :cry:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 02 апр 2008 9:09


didodi написа:ами не на студено си пали , после като загре на следващо палене пали малко по-бавно и ме дразни и някой път като че ли пали на 2-3 цилиндъра, с големи вибрации , данеби някоя дюза да се бъзика :cry:

По-скоро акомулатор.Ама най-добре иди мерни компресията и веж центровката като за начало.Ако е дюза хвърля бял дим от аспуха.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 59 госта