Diesel Blow-Off-Set

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Пет 28 мар 2008 20:11


schmidt написа:
Rabbit_TDI написа:Тва означава ли ,че за 1З който е с гейт ще има ефект?
P.S.Се си мисля ,че няма никъв щото дизела няма дроселова клапа ,ама пък знам ли...........


:hmmmm именно...и аз това се чудя :!: :?: :!:

няма за кво да говорим напразно докато не се пробва няма как да знаем какъв ще е ефекта :wink:




Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Мнениеот Legolas » Пет 28 мар 2008 20:28


Поръчах си и аз и до седмица трябва да пристигне..Само трябва да видя кой да го монтира и да ви пиша за ефекта от поставянето му..По принцип за TDI моторите със дебитомер не се казва Blow off,а dump..Разликата е, че при Blow off-a, въздухът се освобождава в атмосферата и съскането се чува малко повече, при dump-a въздухът се връща обратно в тръбата, защото помпата ще вкара повече нафта заради дебитомера, обаче ако въздухът не се върне обратно ще има пренасищане с нафта и ефекта ще е обратен.Това на клипчето е Blow-off(точно със същият двигател като моят), и на место е супер добре изглежда добре звучи, но дали ще върви според мен не.Ние стандартно в колите си имаме такива разтоварващи клапани от типа на dump-a(само, където се чува едно съскане), но ако искаш да правиш нещо по турбото и да го надуваш оригиналният dump нема да ти е много от полза и по-добре ще да е със другият.До колкото знам има настройки според това при колко налягане да ти отваря, колко отсечено да се чува..

пс.Има blow-off и за дизели с дебитомери, но той е към 800лева. някъде и не си заслужава, защото единствено има разлика във съскането дори смятам, че това на клипчето трябва да е този скъпия, защото двигателят работи добре, но не може да сме сигурни.
Надявам се да съм помогнал....


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Пет 28 мар 2008 20:48


ще чакаме да видим какъв ще е ефкта при тебе колега


Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Мнениеот Legolas » Пет 28 мар 2008 20:53


Kartala написа:ще чакаме да видим какъв ще е ефкта при тебе колега


И аз това викам..Е не очаквам да литне колата, но просто по мека работа на турбината при евентуално надуване с чип, което мисля и да правя..


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот apchih » Пет 28 мар 2008 22:02


Legolas написа:Поръчах си и аз и до седмица трябва да пристигне..Само трябва да видя кой да го монтира и да ви пиша за ефекта от поставянето му..По принцип за TDI моторите със дебитомер не се казва Blow off,а dump..Разликата е, че при Blow off-a, въздухът се освобождава в атмосферата и съскането се чува малко повече, при dump-a въздухът се връща обратно в тръбата, защото помпата ще вкара повече нафта заради дебитомера, обаче ако въздухът не се върне обратно ще има пренасищане с нафта и ефекта ще е обратен.Това на клипчето е Blow-off(точно със същият двигател като моят), и на место е супер добре изглежда добре звучи, но дали ще върви според мен не.Ние стандартно в колите си имаме такива разтоварващи клапани от типа на dump-a(само, където се чува едно съскане), но ако искаш да правиш нещо по турбото и да го надуваш оригиналният dump нема да ти е много от полза и по-добре ще да е със другият.До колкото знам има настройки според това при колко налягане да ти отваря, колко отсечено да се чува..

пс.Има blow-off и за дизели с дебитомери, но той е към 800лева. някъде и не си заслужава, защото единствено има разлика във съскането дори смятам, че това на клипчето трябва да е този скъпия, защото двигателят работи добре, но не може да сме сигурни.
Надявам се да съм помогнал....


От къде го поръча и на каква цена ако не е тайна?


Потребителски аватар
schmidt
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 2:04
Автомобил: vw mk3 tdi-gti
Двигател: 1z 90hp
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот schmidt » Пет 28 мар 2008 22:50


Legolas написа:Поръчах си и аз и до седмица трябва да пристигне..Само трябва да видя кой да го монтира и да ви пиша за ефекта от поставянето му..По принцип за TDI моторите със дебитомер не се казва Blow off,а dump..Разликата е, че при Blow off-a, въздухът се освобождава в атмосферата и съскането се чува малко повече, при dump-a въздухът се връща обратно в тръбата, защото помпата ще вкара повече нафта заради дебитомера, обаче ако въздухът не се върне обратно ще има пренасищане с нафта и ефекта ще е обратен.Това на клипчето е Blow-off(точно със същият двигател като моят), и на место е супер добре изглежда добре звучи, но дали ще върви според мен не.Ние стандартно в колите си имаме такива разтоварващи клапани от типа на dump-a(само, където се чува едно съскане), но ако искаш да правиш нещо по турбото и да го надуваш оригиналният dump нема да ти е много от полза и по-добре ще да е със другият.До колкото знам има настройки според това при колко налягане да ти отваря, колко отсечено да се чува..

пс.Има blow-off и за дизели с дебитомери, но той е към 800лева. някъде и не си заслужава, защото единствено има разлика във съскането дори смятам, че това на клипчето трябва да е този скъпия, защото двигателят работи добре, но не може да сме сигурни.
Надявам се да съм помогнал....


Интересна и полезна инфомрация (поне за мен), продължавай в същия дух и ни дръж в течение на нещата!


Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Мнениеот Legolas » Пет 28 мар 2008 23:47


Само трябва да измисля кой да го сложи, защото на мен не ми е много ясно и не пипам, когато не съм сигурен...Най-вероятно ще се чуя с niksi и когато го сложа ще пиша с резултата.


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот apchih » Съб 29 мар 2008 10:23


Legolas написа:Само трябва да измисля кой да го сложи, защото на мен не ми е много ясно и не пипам, когато не съм сигурен...Най-вероятно ще се чуя с niksi и когато го сложа ще пиша с резултата.


От къде го поръча и на каква цена ако не е тайна?


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Нед 30 мар 2008 16:52


Колеги , ефект няма да има , само ще чувате разтоварването на налягането м/у турбото и колектора , разликате м/у бензин и дизел е че няма дросел , от там няма кои да направи вакуум в колектора който от своя странна да отвори блоуоффа , затова за дизел се продават заедно с клапан които се вързва към вакуума , и при различните производители се управляват по различен начин ...
Другото за което се сещам че всеки път ще испускате въздух който вече е премерен от дебитомера , от там м/у всяка смяна на предавка би следвало да има моментно обогатяване ...


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Нед 06 апр 2008 12:50


:roll:


Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Мнениеот Legolas » Пет 11 апр 2008 8:25


Значи клапана го взех, обаче кой ще го сложи не ми идва на ум.Най-вероятно ще ми трябва и клапан, който прави вакуум, за да може да отваря дъмпа, другият вариант е има вакуум клапани, които са електрически, но пък трябва да се върже по някакъв начин за педала на газта...Друг вариант е, трябва да се открие по колата къде се създава вакуум при връщане на педала на газта.Но това са само предположение и се опитвам да мисля с моите скромни познания, но трябва някой да го сложи този дъмп аз едва ли ще се справя..


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Пет 11 апр 2008 12:35


с нетърпение чакам да го сложиш :wink:


Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Мнениеот Legolas » Пет 11 апр 2008 13:48


И аз човече, но не съм много компетентен и не съм наясно тия вакуумчета кое къде какво прави, и затова трябва ми някой, който ще се навие да го сложи, но кога ще стане това не знам...Ще направя снимки на клапанчето поне да го видите как изглежда, пък кога и как ще го сложа нямам си идея..


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Чет 17 апр 2008 13:09


Legolas написа:И аз човече, но не съм много компетентен и не съм наясно тия вакуумчета кое къде какво прави, и затова трябва ми някой, който ще се навие да го сложи, но кога ще стане това не знам...Ще направя снимки на клапанчето поне да го видите как изглежда, пък кога и как ще го сложа нямам си идея..

Колега скоро ще има ли резултати :?: :?:


Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Мнениеот Legolas » Чет 17 апр 2008 15:30


Ако се намери някой да го сложи ще има резултати и подробни описания, но за сега нямам много врем, пък и само тук съм питал как се слага(никакъв отговор) не съм пускал сърчове на други места..Дано се наеме някъде да го сложат ..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта