AFN-а ми забива

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Чет 08 май 2008 15:11


А аз какво да кажа като постоянно е в сервизен режим. Просто трябва да си сложа кулер ама и така незнам дали ще се получи...




цветанчо
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот цветанчо » Чет 08 май 2008 20:01


здравейте,и моя голф влиза в сервизен режим но само като е под 70 градуса,иначе няма проблеми с чип съм ако тва има значение,влиза в режима и отзад черни пушеци иначе не ми пуши,казаха ми че се включвала неква защита и спирало подаването на гориво,но доколко е вярно незнам,първия път пребледнях паля го зимата в бачкането и един колега се качва да го види как е и като му даде на място газ отиде над 4000 оборота и умря/спря ми сърцето/след 5-тия път запали и пуши ама яко после се изчисти и вече студен над 3000 не го качвам дано съм помогнал на някой с подобен проблем
айде със здраве :wink:


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Чет 08 май 2008 22:08


немога да разбера защо трябва да има спамери като колегата tosho_vr6
браво

да осират темите не съм писал за проблема си да ми се кланят или иронизират!ако целта му е да трупа мнения за това е ОФФ-ТОПИКА,а ако цели да се прави на интересен моля модераторите да вземат мерки.
п.с. споменах колегата в частност,защото така се случи,но най-лошото е че не е единствен!


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Пет 09 май 2008 12:35


Dobromirski написа:Бензинеца , Niksi май го беше писал за помпата. Не разглабяй нищо ами ако не си избил катализатора , го мащай и яко Гааааззззз. Ако мине в сервизен режим, гасиш/палиш и пак газ !

Я кажете, че ми стана интересно с тоя бензин. Каква роля играе бензина върху помпата?


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Пет 09 май 2008 16:36


The^Maniac написа:
Dobromirski написа:Бензинеца , Niksi май го беше писал за помпата. Не разглабяй нищо ами ако не си избил катализатора , го мащай и яко Гааааззззз. Ако мине в сервизен режим, гасиш/палиш и пак газ !

Я кажете, че ми стана интересно с тоя бензин. Каква роля играе бензина върху помпата?


Ето ти линка към поста на колегата Niks76: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=783730&highlight=#783730


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Съб 10 май 2008 20:19


Благодаря за линк-а колега. Доколкото прочетох в темата - тези които са го пробвали това с бензина и карането в обороти, споделят че ефект няма.


Потребителски аватар
Avalanche
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 09 май 2008 20:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Avalanche » Съб 10 май 2008 20:46


здравейте колеги! значи и аз имаМ подобен проблем, който все още не е разрешен поради финансови причини :)
Значи като взех колата от начало никакви ядове нямах с нея (голф 3 1.9 тди 110к.с. код на двг незнам :oops: )постепенно започна да минава в авариен или сервизен режим (пада мощността и колата може да върви само по път без наклон :roll: ) след известно време започна да зачестява този проблем от 1 път на 1000км до 4-5 пъти за 100км отидох при приятел да ми сменя динамото, при което той откри че 1 маркуч , който показва налягането на торбината на компютъра колкото е по голямо налягането толкова повече гориво да пуска(така ми го обясни той) забодох аз маркуча и след изминаване на 100 метра усетих че колата няма същото ускорение,а по слабо.След тази цялата история дойдох в Бош сервиза на околомръсното над студентски град и там след диагностика ми казаха че дебитомера е заминал.И след толкова много писане и обяснения въпросът ми е: Възможно ли е майсторите в Бош да бъркат , а проблемът да е зацапана геометрия както при колегата? :)
П.С. забравих да спомена че след "забождането" на въпросния маркуч колата спря да минава в авариен режим но мощноста падна много
П.С а да попитам да взема ли втора употреба или да не рискувам

Последна промяна от Avalanche на Съб 10 май 2008 21:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
meen
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот meen » Съб 10 май 2008 21:13


това е със сигорност дебитомер


Потребителски аватар
nikolain
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolain » Чет 22 май 2008 10:41


sasho_mf написа:Пиша и аз в темата тъй като съм със същия мотор и същия проблем.След посещение в Бош сервиз в Пловдив хората там казаха че са запознати с подобен проблем,който те наричаха притурбиране.След бош тест и тест в движение компа изплю грешка като на колегата.Приемчикът на сервиза ми каза,че клапанът за управление на турбото най-вероятно е дефектирал и се налага неговата смяна.Беше сменен - 235 лв.Колата се промени коренно.Пълнеше си оборотомера без грижи.При една от форумните срещи в Пловдив нашия колега kombito-tdi ми каза че това едва ли ще ми реши проблема и това най-вероятно е временно.Тъй като аз бях ходил при него в Карлово и бяхме правили там десетки тестове и процедури по раздвижване на геометрията при мен нещата просто не се промениха.Мнението му беше,че вероятно става въпрос за силна замърсена геометрия или механичен проблем вътре в турбото.Оказа се абсолютно прав.Месец след като бях в Бош сервиз колата отново заби но не вече като преди на 3000 об а на около 3800-4000об.Веднага се върнах в сервиза още на следващия ден и показах приемния документ на колата в който се вижда че там е била едва преди месец.Държа да кажа че според мен хората в сервиза бяхя коректни.След нови тестове ми се обадиха и казаха че трябва да се свали турбото за профилактика.След няколко часа колата беше готова.Обяснението от тях беше - в следствие на повреден клапан за управлението на турбото се е замърсила геометрията и оттук е бил проблема.Тази процедура ми струваше 45 лв.Сега вече месец и половина нямам никакви проблеми.Колата върви като луда а гори малко.Между другото имам един клапан Н75-този свален от мен в наличност и ако някой иска да си прави тестове го подарявам.

Изображение

Здравей колега-имам проблем като твоя- кажи ми на кой БОШ в Пловдив я прави колата и колко ти взеха за почистване на геометрията - за колко време ги чистят ?-
имела ми е : nik_p@dir.bg


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Чет 22 май 2008 17:25


Във Варна чистенето на геометрия + монтаж/демонтаж на турбината е 200лв. :shock


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Нед 25 май 2008 20:22


sasho_mf ако клапана все още е при теб , драсни една лична с телефон моля те !


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Нед 25 май 2008 22:38


Dobromirski написа:sasho_mf ако клапана все още е при теб , драсни една лична с телефон моля те !

нямаш проблем.само да провера утре каде го прибрах и е твой
088880 70 50 Сашо


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Нед 25 май 2008 22:44


nikolain написа:
sasho_mf написа:

Здравей колега-имам проблем като твоя- кажи ми на кой БОШ в Пловдив я прави колата и колко ти взеха за почистване на геометрията - за колко време ги чистят ?-
имела ми е : nik_p@dir.bg

Човече мисля че най-печения човек който може да ти помогне е точно в твоя град.Казва се Иван или ника му е kombito-tdi.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пон 26 май 2008 19:08


sasho_mf написа: ......нямаш проблем.само да провера утре каде го прибрах и е твой
088880.......... Сашо

Сашо, искам да кажа едно голямо - БЛАГОДАРЯ :patriot
пс: Нека всички направим така, че да използваме горната иконка все по-малко в ироничен смисъл, кoeто за съжaлeние, все по-често срещам.
Евала Сашо :bowdown



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта