Тресене при потегляне на 1'ва ... АФН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 24 апр 2008 18:58


kireto1219 написа:за този дето иска да прави бизнес саединителя комплект струва някаде 250-270 сас 30 процента отстапка ми го взеха а ако той влиза в парвия магазин и си го взима много поздрави от мен.за смяната преди една година ми взеха 80 лв.


Ако става въпрос само за съединител това си е нормална цена но ако говорим за демпферен маховик в комплекта тогава казвай къде се намира този магазин и да почвам бизнеса :wink:




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 25 апр 2008 7:36


Stivi написа:Ако става въпрос само за съединител това си е нормална цена но ако говорим за демпферен маховик в комплекта тогава казвай къде се намира този магазин и да почвам бизнеса :wink:


Наистина и мене силно ме съмнява, че колегата се е объркал нещо.
Както казваш по горе явно си е купил само и единственно съединител.

Но ако има наистина на такава цена пак пиша :
дай насам да си вземеме серизни хора сме в този форум
или нещо ни хвърляш по върбите ?


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

За придърпване при потегляне VOLKSWAGEN - личен опит

Мнениеот kiko946 » Съб 26 апр 2008 14:15


В сервиза ми казаха, че трябва дасе смени съединителя,оказа се нешто съвсем различно за което аз си бях виновен.Близо две години се мъчих потеглях на полусъединител и така карах.Този проблем ми се случи презз 1998 г /от тогава имам голф 3 - дизел AAZ/ i sled този проблем до днес минах 50000 клм. с нормално работещ съединител. Ако някой има подобен проблем ,ще обясна.

пс;-и при мен имше съмнения тампони на двигател,но небеше това,всичко това доиде от моито големо престараване.

Последна промяна от kiko946 на Съб 26 апр 2008 14:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Тресене при потегляне на 1'ва ... АФН

Мнениеот kiko946 » Съб 26 апр 2008 14:31


Adnan написа:Има следния проблем, само при потегляне на 1'а претриса мотора ако се опитам да потегля без газ. При потегляне с газ всичко си е нормално няма проблеми.
Претрисането е доста осезаемо трепери чак и волана. На място няма никакви вибрации само и единствено при потегляне. Също така като чели и като я оставя да качва бабуните на легналите полицаи също се опитва да го прави този номер. Но съм нямал възможността да я оставя без газ на нагорнище.

Проверени са всички тампони на мотора и на скоростната кутия всичките са в добро състояние.
Съединителя съм го тествал : 3'та + дръпната ръчна 2000 РМП и се опитах да потегля колата гасне. По скоро не ми се вярва да е от това.

Обаче има друго : разбит ми е обтяжния механизъм на пистовия ремък който минава през генератора. Дали може да е свързано с това.

Колата е 1.9 АФН.
също и при мен с повече газ /спортно каране / не тресесеше. нема никаква връзка с обтегащиа механизъм , а по всека вероятност е моя случай сменял си маслото в скоростната кутия и си сипал повече масло ili семеринга на вала пропуска масло.

Последна промяна от kiko946 на Вто 29 апр 2008 18:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Нед 27 апр 2008 22:58


nix написа:При мен се появи същия проблем с претрисането,
Оправията - нов съединител и тампон на скоростната кутия.
И мен ме уплашиха с дмпферния маховик, но слваа богу не съм с такъв.
минах само с 330 лв за комплект съединител ( 303 лв) и 30 лв за тампона.
сега всичко е нормално.

iскам да ви питам сменихте ли маслото в скоростната кутия и след това ли се появи придърпване при потегляне/с много газ на полуамбриаж не тресе/. Аз се оправих без ремонт на съединителя,брз нови тампони на двигателя и от тогава навъртях още 50 000клм.

пс; - също ходих по сервизи като вас.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 28 апр 2008 14:24


kiko946 написа:iскам да ви питам сменихте ли маслото в скоростната кутия и след това ли се появи придърпване при потегляне/с много газ на полуамбриаж не тресе/. Аз се оправих без ремонт на съединителя,брз нови тампони на двигателя и от тогава навъртях още 50 000клм.
пс; - също ходих по сервизи като вас.


А ти когато имаше предърпване смени масло на скоростите и сега е ОК така ли да разбирам ?
И каква е логиката да има предръпване ако маслото е за смяня?


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Не сипваите повече масло в скоростите от допустимото .

Мнениеот kiko946 » Пон 28 апр 2008 19:12


Adnan написа:
kiko946 написа:iскам да ви питам сменихте ли маслото в скоростната кутия и след това ли се появи придърпване при потегляне/с много газ на полуамбриаж не тресе/. Аз се оправих без ремонт на съединителя,брз нови тампони на двигателя и от тогава навъртях още 50 000клм.
пс; - също ходих по сервизи като вас.


А ти когато имаше предърпване смени масло на скоростите и сега е ОК така ли да разбирам ?
И каква е логиката да има предръпване ако маслото е за смяня?

Логиката си я направи сам. Колата я придобих 1998 г. на 100 000 клм. GOLF 3 - дизел AAZ и като всеки мераклия я обслужих масла - спирачно,моторно скорости-деференнциал. Но по важноо е смената на маслото в скоростите сипвайки повече масло като повдигнах с крика колата по високо от страната където е пробката за наливане казваики си от пове4е глава не боли.Нормално колата трябва да е хоризонтална ,дори мои съвет след напълване да се свали крика малко да се оттече 50 - 100 гр.
Приплъзването - придърпване се получи след смената на маслото в скоростите. Възможно износване семеринга на опашката на скоростите в която влиза съединителния феродов диск.Както погоре аз написах сипах повече масло в скоростите.Според мен диска се е омаслявал и от това е идвало приплъзване придърпване.Близо две години се мъчих да потеглям с чалъм с повече газ на полусъединител.Мойто обяснение е ,4е след като ниввото на маслото в скоростната кутия се нормализирало съединителя заработи нормално и сега съм на 150 000 клм. ВАШЕТО ОБЯСНЕНИЕ ??????


ПС;СЕГА ПОТЕГЛЯМ БЕЗ ГАЗ А ТОГАВА ТОВА БЕ НЕВЪЗМОЖНО

Последна промяна от kiko946 на Вто 29 апр 2008 18:13, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 28 апр 2008 21:49


Надявай се данее демпферния маховик :banana


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Съб 03 май 2008 0:49


Dorian написа:Надявай се данее демпферния маховик :banana

и ако е той каква да правиме да гънеме банана :evil:


Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Мнениеот Съмнителният » Пет 09 май 2008 20:06


Колеги извинявайте, но и аз имам един въпрос относно придърпването:При мен (Г3 - 1Z) на 3 и 4 скорост в диапазона 1600-1800 оборота, при подаване на газ започва осезателно да придърпва.Моля ако някой има идея от какво става това да помогне.Отделно от това при загасяне на двигателя, здравата се разтриса.Благодаря!


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пет 09 май 2008 22:15


нека 1-во се изясни кои двигатели са с демпферен маховик и кои не и по какво могат да се познаят


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Пон 12 май 2008 16:11


Съмнителният написа:Колеги извинявайте, но и аз имам един въпрос относно придърпването:При мен (Г3 - 1Z) на 3 и 4 скорост в диапазона 1600-1800 оборота, при подаване на газ започва осезателно да придърпва.Моля ако някой има идея от какво става това да помогне.Отделно от това при загасяне на двигателя, здравата се разтриса.Благодаря!


kakto описвате възможно е от каретата на скоростната кутия и ли в глвините.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта