не мисля че Б6 е стабилен в завой - проверено с Мишлен 205/55/16 както и с Бриджстоун 215/55/16
Предишната генерация Б5/Б5.5 мисля, че е по-стабилна с по-добра возия, за което май много влияе предното окачване.
При Б6 се се връщат на Макферсон с разни подобрения.
Б6 със сигурност е по-евтин като производство от Б5.5 откъм производство.
Някъде бях чел, че Голф 5 е с 3% по-евтин от Голф 4 при производство.Със сигурност и при Пасата е така.



Кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
andonov написа:Rabbit_TDI написа:andonov написа:Аз съм готов да се обзаложа, че при едни и същи коне кола с чип върви по добре от кола без.
Ама колата без чип ,винга иможеш да и мушнеш един чип.
Не ме разбра какво искам да кажа ли?
Конете са едни и същи и на двата мотора но едните са сток а другите достигнати с чип.
Разбарх те и знам за какво говориш.Просто казвам ,че бих взел 170 - ятката и бих чипнал и нея след време

- arrougance
- Мнения: 764
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:andonov написа:Rabbit_TDI написа:andonov написа:Аз съм готов да се обзаложа, че при едни и същи коне кола с чип върви по добре от кола без.
Ама колата без чип ,винга иможеш да и мушнеш един чип.
Не ме разбра какво искам да кажа ли?
Конете са едни и същи и на двата мотора но едните са сток а другите достигнати с чип.
Разбарх те и знам за какво говориш.Просто казвам ,че бих взел 170 - ятката и бих чипнал и нея след време
Това е друга бира.

И 300 коня да ми е колата пак ще искам чип и след време пак ще са недостатъчни.

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
arrougance написа:Аз пък мисля че е много много стабилна кола и не знам какво разбираш под нестабилен,обаче пасатора мога да ти кажа,че почти не се накланя.За сравнение пробвай някоя френска кола да видиш стабилност и после ако пак твърдиш същото лично ще ти направа едно кръгче,за да те опровергая
Качи се на някоя 407 (пежо), която е с оригинални 17" и тогава говори за стабилност.
Отвратителна кола е но доста повече стабилна от всички ФВ.
- arrougance
- Мнения: 764
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
andonov написа:arrougance написа:Аз пък мисля че е много много стабилна кола и не знам какво разбираш под нестабилен,обаче пасатора мога да ти кажа,че почти не се накланя.За сравнение пробвай някоя френска кола да видиш стабилност и после ако пак твърдиш същото лично ще ти направа едно кръгче,за да те опровергая
Качи се на някоя 407 (пежо), която е с оригинални 17" и тогава говори за стабилност.
Отвратителна кола е но доста повече стабилна от всички ФВ.
Тва,ако е така,значи,че Пежо са избили рибата относно окачването,щото по принцип френските марки се славят като по-меки,което води до по-комфортна возия.Иначе имам един комшия дето сина му живее в София и кара такава,ако го мерна ще го засфиря с едно кръгче на пежака

salmi написа:Да взема да сложа един чип и моя 140 да го направя 170к. дали ще е добра идеята
Идеята е хубава. Аз карам Октавия с чипосан двигател от 140 на 170 к.с. и съм много доволен. Powerbox от STEINBAUER. С DSG ск. кутия е и няма никакъв проблем с нея. Според мен си заслужава. А и предимството на 140 к.с. е , че не е толкова претенциозен към нафтата като 170 к.с. двигател. (с пиезо дюзите при 170 к.с. все още има проблеми)
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 06 юли 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с
Не знам дали Б6 е по-нестабилен от Б 5 но това с алуминиевите носачи по нашите "хубави" дупки" мерси
Имам Пасат Б3 и единственото нещо което съм сменил по окачването са амортсьорите защото изтърваха
колата вече е 20 годишна и няма грешка
И да знаете че бензина си е бензин
Комшията има същия обаче е дизел и колко пъти е имал ядове

Имам Пасат Б3 и единственото нещо което съм сменил по окачването са амортсьорите защото изтърваха
колата вече е 20 годишна и няма грешка
И да знаете че бензина си е бензин
Комшията има същия обаче е дизел и колко пъти е имал ядове

- arrougance
- Мнения: 764
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с
passatcho_stz написа:Не знам дали Б6 е по-нестабилен от Б 5 но това с алуминиевите носачи по нашите "хубави" дупки" мерси
Имам Пасат Б3 и единственото нещо което съм сменил по окачването са амортсьорите защото изтърваха
колата вече е 20 годишна и няма грешка
И да знаете че бензина си е бензин
Комшията има същия обаче е дизел и колко пъти е имал ядове
И какво точно се опита да кажеш, че не разбрах.
Re: Кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с
Аз 2 години бях на лагуна 2.0 двигател сменил съм много коли но по стабилна кола на извън градско не съм имал изглежда заради торсионото окачване ли не знам ,но за сметка на това всеки месец в бокса за проблем по ходовата част ,за това си взех сега чистокръвен немец
а пък и ми къса синджира постоянно

а пък и ми къса синджира постоянно

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с
потвърждавам карал съм Лагуна 1.9тди или дти сетам де,и на завоите си е направо супер кат се има впредвид че е и по тежка.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 54 госта