Кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 19 юни 2008 12:37


не мисля че Б6 е стабилен в завой - проверено с Мишлен 205/55/16 както и с Бриджстоун 215/55/16
Предишната генерация Б5/Б5.5 мисля, че е по-стабилна с по-добра возия, за което май много влияе предното окачване.
При Б6 се се връщат на Макферсон с разни подобрения.
Б6 със сигурност е по-евтин като производство от Б5.5 откъм производство.
Някъде бях чел, че Голф 5 е с 3% по-евтин от Голф 4 при производство.Със сигурност и при Пасата е така.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 19 юни 2008 13:03


andonov написа:
Rabbit_TDI написа:
andonov написа:Аз съм готов да се обзаложа, че при едни и същи коне кола с чип върви по добре от кола без. :wink:

Ама колата без чип ,винга иможеш да и мушнеш един чип. :lol:


Не ме разбра какво искам да кажа ли?
Конете са едни и същи и на двата мотора но едните са сток а другите достигнати с чип.

Разбарх те и знам за какво говориш.Просто казвам ,че бих взел 170 - ятката и бих чипнал и нея след време :wink:


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Чет 19 юни 2008 19:12


колега не знам защто такова впе4атление си останал но според мен разликата е от земята до небето имал съм и венто и бора и пассат 5.5 беше със 17джанти и гуми225 мишелин пилот и сега б6-215/55/16 просто няма място за сравнение :) поне това са моите впе4атления


Потребителски аватар
arrougance
Мнения: 764
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот arrougance » Чет 19 юни 2008 20:26


Аз пък мисля че е много много стабилна кола и не знам какво разбираш под нестабилен,обаче пасатора мога да ти кажа,че почти не се накланя.За сравнение пробвай някоя френска кола да видиш стабилност и после ако пак твърдиш същото лично ще ти направа едно кръгче,за да те опровергая ;)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 20 юни 2008 7:22


Rabbit_TDI написа:
andonov написа:
Rabbit_TDI написа:
andonov написа:Аз съм готов да се обзаложа, че при едни и същи коне кола с чип върви по добре от кола без. :wink:

Ама колата без чип ,винга иможеш да и мушнеш един чип. :lol:


Не ме разбра какво искам да кажа ли?
Конете са едни и същи и на двата мотора но едните са сток а другите достигнати с чип.

Разбарх те и знам за какво говориш.Просто казвам ,че бих взел 170 - ятката и бих чипнал и нея след време :wink:


Това е друга бира. :wink:
И 300 коня да ми е колата пак ще искам чип и след време пак ще са недостатъчни. :lol:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 20 юни 2008 7:26


arrougance написа:Аз пък мисля че е много много стабилна кола и не знам какво разбираш под нестабилен,обаче пасатора мога да ти кажа,че почти не се накланя.За сравнение пробвай някоя френска кола да видиш стабилност и после ако пак твърдиш същото лично ще ти направа едно кръгче,за да те опровергая ;)


Качи се на някоя 407 (пежо), която е с оригинални 17" и тогава говори за стабилност.
Отвратителна кола е но доста повече стабилна от всички ФВ.


Потребителски аватар
arrougance
Мнения: 764
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот arrougance » Нед 22 юни 2008 10:56


andonov написа:
arrougance написа:Аз пък мисля че е много много стабилна кола и не знам какво разбираш под нестабилен,обаче пасатора мога да ти кажа,че почти не се накланя.За сравнение пробвай някоя френска кола да видиш стабилност и после ако пак твърдиш същото лично ще ти направа едно кръгче,за да те опровергая ;)


Качи се на някоя 407 (пежо), която е с оригинални 17" и тогава говори за стабилност.
Отвратителна кола е но доста повече стабилна от всички ФВ.


Тва,ако е така,значи,че Пежо са избили рибата относно окачването,щото по принцип френските марки се славят като по-меки,което води до по-комфортна возия.Иначе имам един комшия дето сина му живее в София и кара такава,ако го мерна ще го засфиря с едно кръгче на пежака :lol:


Wolf2
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 17 юли 2008 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wolf2 » Съб 19 юли 2008 16:34


salmi написа:Благодаря за полезната информация,но искам да ви питам и дали е вярно че 2.0тди бутали много масло? един маистор ми го каза :(((


Зависи от стила на шофиране. При мен гълта 1 л. на около 6000 км. Но тово не е проблем. Просто доливаш и си готов. ;)


Wolf2
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 17 юли 2008 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wolf2 » Съб 19 юли 2008 16:40


salmi написа:Да взема да сложа един чип и моя 140 да го направя 170к. дали ще е добра идеята :lol:


Идеята е хубава. Аз карам Октавия с чипосан двигател от 140 на 170 к.с. и съм много доволен. Powerbox от STEINBAUER. С DSG ск. кутия е и няма никакъв проблем с нея. Според мен си заслужава. А и предимството на 140 к.с. е , че не е толкова претенциозен към нафтата като 170 к.с. двигател. (с пиезо дюзите при 170 к.с. все още има проблеми)


passatcho_stz
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 06 юли 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: Кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с

Мнениеот passatcho_stz » Сря 29 юли 2009 18:46


Не знам дали Б6 е по-нестабилен от Б 5 но това с алуминиевите носачи по нашите "хубави" дупки" мерси
Имам Пасат Б3 и единственото нещо което съм сменил по окачването са амортсьорите защото изтърваха
колата вече е 20 годишна и няма грешка
И да знаете че бензина си е бензин
Комшията има същия обаче е дизел и колко пъти е имал ядове
:обичам ви


Потребителски аватар
arrougance
Мнения: 764
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с

Мнениеот arrougance » Чет 30 юли 2009 17:25


passatcho_stz написа:Не знам дали Б6 е по-нестабилен от Б 5 но това с алуминиевите носачи по нашите "хубави" дупки" мерси
Имам Пасат Б3 и единственото нещо което съм сменил по окачването са амортсьорите защото изтърваха
колата вече е 20 годишна и няма грешка
И да знаете че бензина си е бензин
Комшията има същия обаче е дизел и колко пъти е имал ядове
:обичам ви


И какво точно се опита да кажеш, че не разбрах.


chombe5
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 12 юни 2009 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с

Мнениеот chombe5 » Съб 01 авг 2009 23:28


Аз 2 години бях на лагуна 2.0 двигател сменил съм много коли но по стабилна кола на извън градско не съм имал изглежда заради торсионото окачване ли не знам ,но за сметка на това всеки месец в бокса за проблем по ходовата част ,за това си взех сега чистокръвен немец :D
а пък и ми къса синджира постоянно :Mr Green Fun


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с

Мнениеот fox_vt » Вто 04 авг 2009 16:40


потвърждавам карал съм Лагуна 1.9тди или дти сетам де,и на завоите си е направо супер кат се има впредвид че е и по тежка.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 54 госта