Прегря TDI-то ми - Сменен двигател и газз...
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Колеги, днеска свалих картера, маслената помпа и нея за да мога да развия чашките на коляновия вал. развих 3-те средни (в крайните не влиза ключа) та като ги свалих и позачистих не открих никакви следи от задиране! После ги сложих по обратния ред на сваляне, след което свалих и чашките на биелите (и 4-те) и пак същата работа - никакви следи от надраскване нито по лагерите, нито по коляновия вал. Някой може ли да ми каже или покаже (снимка) как изглежда НАДРАН колянов вал, лагер и блок ?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
pRo_4_LiFe написа:.... как изглежда НАДРАН колянов вал, лагер и блок ?
Така , както се изговаря - "надран" , така и изглежда ....

На черти , резки и т.н. по направлението на движение (въртене) ....
Ако някой лагер е превъртял , не може да не забележиш следите

Ако прецедиш маслото , а и по дъното на картера ще има доста стружки , най-много от лагерите , парченца (люспи) мека сплав , подобна на олово

- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
[quote="milmar"][/quote]
Нищо от изброените следи. Маслото е черно (количеството му е нормално) след 1000км. му предстоеше смяна, но няма сив оттенък или евентуална вода в него, която да се утаи на дъното. Лагерите им няма нищо, проверих ги почти всичките с изключение на 2-та крайни основни лагера. Блока най-вероятно ще го сваляме утре като я прибера на буксир до село или евентуално Неделя, за да стане ясно какво му има. Говорих с баща ми и той ми каза да я отворя отдолу и да видя коляновия вал в както състояние е, да не би да е усукан, че тогава много лошо се пише на ДВГ-то.
п.с. Чашките откъдето съм ги извадил, там съм ги и поставил обратно, като гледах канала на лагера на коляновия вал да съвпада с този на лагера на чашката. Предполагам съм го направил правилно!
Извадих и оставих всички чашки на биелите и ги номерирах по местонахождение (1-2/2-3/3-4/4-5).
Нищо от изброените следи. Маслото е черно (количеството му е нормално) след 1000км. му предстоеше смяна, но няма сив оттенък или евентуална вода в него, която да се утаи на дъното. Лагерите им няма нищо, проверих ги почти всичките с изключение на 2-та крайни основни лагера. Блока най-вероятно ще го сваляме утре като я прибера на буксир до село или евентуално Неделя, за да стане ясно какво му има. Говорих с баща ми и той ми каза да я отворя отдолу и да видя коляновия вал в както състояние е, да не би да е усукан, че тогава много лошо се пише на ДВГ-то.
п.с. Чашките откъдето съм ги извадил, там съм ги и поставил обратно, като гледах канала на лагера на коляновия вал да съвпада с този на лагера на чашката. Предполагам съм го направил правилно!
Извадих и оставих всички чашки на биелите и ги номерирах по местонахождение (1-2/2-3/3-4/4-5).
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
pRo_4_LiFe написа:milmar написа:
Нищо от изброените следи. Маслото е черно (количеството му е нормално) след 1000км. му предстоеше смяна, но няма сив оттенък или евентуална вода в него, която да се утаи на дъното. Лагерите им няма нищо, проверих ги почти всичките с изключение на 2-та крайни основни лагера. Блока най-вероятно ще го сваляме утре като я прибера на буксир до село или евентуално Неделя, за да стане ясно какво му има. Говорих с баща ми и той ми каза да я отворя отдолу и да видя коляновия вал в както състояние е, да не би да е усукан, че тогава много лошо се пише на ДВГ-то.
п.с. Чашките откъдето съм ги извадил, там съм ги и поставил обратно, като гледах канала на лагера на коляновия вал да съвпада с този на лагера на чашката. Предполагам съм го направил правилно!
Извадих и оставих всички чашки на биелите и ги номерирах по местонахождение (1-2/2-3/3-4/4-5).
До тук може да се каже добре.Ами буталата и блока кога ще гледаш?
Така или иначе трябва да смениш поне комплект сегменти и биелни лагери задължително.

- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Малко ЕДИТ:
Днеска отворих двигателя. Гледката повярвайте ми е много грозна.
Откъде да започна?
1: като свалях тръбите на интерколера, бяха пълни с масло и 2-те!
2: като махнах и другите тръби около турбото и върху самото него, збалеязах, че цялото плува в масло!
3: като свалих главата гледката стана още по грозна...
4: по главата: един от клапаните е задържал направо от прегряване, свещите са се стопили, дюзите предполагам са запушени, около клапаните има много налепнал чугун!
5: по блока: 3 бутала са се стопили направо и са на парчета в камерата, 1 биела изкривена, 3-те бутала са задрали или са наложили по цилиндрите не мога да определя, но е много грозно.
Общо взето до тука ми стига...лошо ми е направо при видимите повреди. Не искам да разбирам и виждам тези невидимите повреди по блока и главата (пукнати ли нз). Общо взето този ремонт според мен не си заслужава въобще имайки предвид цените на повредените части. Направил съм и снимки, но утре като се прибера ще ги пусна да видите за какво става въпрос просто...
Днеска отворих двигателя. Гледката повярвайте ми е много грозна.
Откъде да започна?
1: като свалях тръбите на интерколера, бяха пълни с масло и 2-те!
2: като махнах и другите тръби около турбото и върху самото него, збалеязах, че цялото плува в масло!
3: като свалих главата гледката стана още по грозна...
4: по главата: един от клапаните е задържал направо от прегряване, свещите са се стопили, дюзите предполагам са запушени, около клапаните има много налепнал чугун!
5: по блока: 3 бутала са се стопили направо и са на парчета в камерата, 1 биела изкривена, 3-те бутала са задрали или са наложили по цилиндрите не мога да определя, но е много грозно.
Общо взето до тука ми стига...лошо ми е направо при видимите повреди. Не искам да разбирам и виждам тези невидимите повреди по блока и главата (пукнати ли нз). Общо взето този ремонт според мен не си заслужава въобще имайки предвид цените на повредените части. Направил съм и снимки, но утре като се прибера ще ги пусна да видите за какво става въпрос просто...
pRo_4_LiFe написа:Малко ЕДИТ:
Днеска отворих двигателя. Гледката повярвайте ми е много грозна.
Откъде да започна?
1: като свалях тръбите на интерколера, бяха пълни с масло и 2-те!
2: като махнах и другите тръби около турбото и върху самото него, збалеязах, че цялото плува в масло!
3: като свалих главата гледката стана още по грозна...
4: по главата: един от клапаните е задържал направо от прегряване, свещите са се стопили, дюзите предполагам са запушени, около клапаните има много налепнал чугун!
5: по блока: 3 бутала са се стопили направо и са на парчета в камерата, 1 биела изкривена, 3-те бутала са задрали или са наложили по цилиндрите не мога да определя, но е много грозно.
Общо взето до тука ми стига...лошо ми е направо при видимите повреди. Не искам да разбирам и виждам тези невидимите повреди по блока и главата (пукнати ли нз). Общо взето този ремонт според мен не си заслужава въобще имайки предвид цените на повредените части. Направил съм и снимки, но утре като се прибера ще ги пусна да видите за какво става въпрос просто...
Колега много лоша работа

П.П. наистина кофти гледка описа.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
По-важното е че колегата задължително си е извадил поуки !!!
А пък туй що е тенеке
, то се ремонтира или пък изхвърля , хайде сега не е станал сериозен инцидент , няма пострадали хора , това е важното !
Е , за да се научи човек да внимава , понякога се правят разходи , пък и на най-внимателния може да се случи
.
А пък туй що е тенеке

Е , за да се научи човек да внимава , понякога се правят разходи , пък и на най-внимателния може да се случи

- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Преди дни имаше тема за повреди в турбото до какво водят и някой обясняваше , че когато отиде масло в горивната камера какво може да се случи най-вероятно е станало това поизгорил си малко масло и температурата е станала ужасна ииии всички тези поразии.
Както каза колегата ifidik този мотор доста се е мъчил ала ти май не си отразил признаците. Машини - важното е ти да си здрав.
Както каза колегата ifidik този мотор доста се е мъчил ала ти май не си отразил признаците. Машини - важното е ти да си здрав.
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта