Прегря TDI-то ми - Сменен двигател и газз...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Пет 13 юни 2008 18:37


Колеги, днеска свалих картера, маслената помпа и нея за да мога да развия чашките на коляновия вал. развих 3-те средни (в крайните не влиза ключа) та като ги свалих и позачистих не открих никакви следи от задиране! После ги сложих по обратния ред на сваляне, след което свалих и чашките на биелите (и 4-те) и пак същата работа - никакви следи от надраскване нито по лагерите, нито по коляновия вал. Някой може ли да ми каже или покаже (снимка) как изглежда НАДРАН колянов вал, лагер и блок ?




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Пет 13 юни 2008 18:55


pRo_4_LiFe написа:.... как изглежда НАДРАН колянов вал, лагер и блок ?


Така , както се изговаря - "надран" , така и изглежда ....
:)
На черти , резки и т.н. по направлението на движение (въртене) ....
Ако някой лагер е превъртял , не може да не забележиш следите :? .
Ако прецедиш маслото , а и по дъното на картера ще има доста стружки , най-много от лагерите , парченца (люспи) мека сплав , подобна на олово :? .


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Пет 13 юни 2008 19:02


[quote="milmar"][/quote]

Нищо от изброените следи. Маслото е черно (количеството му е нормално) след 1000км. му предстоеше смяна, но няма сив оттенък или евентуална вода в него, която да се утаи на дъното. Лагерите им няма нищо, проверих ги почти всичките с изключение на 2-та крайни основни лагера. Блока най-вероятно ще го сваляме утре като я прибера на буксир до село или евентуално Неделя, за да стане ясно какво му има. Говорих с баща ми и той ми каза да я отворя отдолу и да видя коляновия вал в както състояние е, да не би да е усукан, че тогава много лошо се пише на ДВГ-то.

п.с. Чашките откъдето съм ги извадил, там съм ги и поставил обратно, като гледах канала на лагера на коляновия вал да съвпада с този на лагера на чашката. Предполагам съм го направил правилно!
Извадих и оставих всички чашки на биелите и ги номерирах по местонахождение (1-2/2-3/3-4/4-5).


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 14 юни 2008 14:47


pRo_4_LiFe написа:
milmar написа:


Нищо от изброените следи. Маслото е черно (количеството му е нормално) след 1000км. му предстоеше смяна, но няма сив оттенък или евентуална вода в него, която да се утаи на дъното. Лагерите им няма нищо, проверих ги почти всичките с изключение на 2-та крайни основни лагера. Блока най-вероятно ще го сваляме утре като я прибера на буксир до село или евентуално Неделя, за да стане ясно какво му има. Говорих с баща ми и той ми каза да я отворя отдолу и да видя коляновия вал в както състояние е, да не би да е усукан, че тогава много лошо се пише на ДВГ-то.

п.с. Чашките откъдето съм ги извадил, там съм ги и поставил обратно, като гледах канала на лагера на коляновия вал да съвпада с този на лагера на чашката. Предполагам съм го направил правилно!
Извадих и оставих всички чашки на биелите и ги номерирах по местонахождение (1-2/2-3/3-4/4-5).


До тук може да се каже добре.Ами буталата и блока кога ще гледаш?
Така или иначе трябва да смениш поне комплект сегменти и биелни лагери задължително.
:wink:


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Съб 14 юни 2008 17:14


След малко тръгваме да я дърпаме към село и най-вероятно утре ще съм го отворил. Във вторник като се прибера ще пиша какво е станало, може и снимки да направя


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Нед 15 юни 2008 17:25


Малко ЕДИТ:
Днеска отворих двигателя. Гледката повярвайте ми е много грозна.
Откъде да започна?
1: като свалях тръбите на интерколера, бяха пълни с масло и 2-те!
2: като махнах и другите тръби около турбото и върху самото него, збалеязах, че цялото плува в масло!
3: като свалих главата гледката стана още по грозна...
4: по главата: един от клапаните е задържал направо от прегряване, свещите са се стопили, дюзите предполагам са запушени, около клапаните има много налепнал чугун!
5: по блока: 3 бутала са се стопили направо и са на парчета в камерата, 1 биела изкривена, 3-те бутала са задрали или са наложили по цилиндрите не мога да определя, но е много грозно.

Общо взето до тука ми стига...лошо ми е направо при видимите повреди. Не искам да разбирам и виждам тези невидимите повреди по блока и главата (пукнати ли нз). Общо взето този ремонт според мен не си заслужава въобще имайки предвид цените на повредените части. Направил съм и снимки, но утре като се прибера ще ги пусна да видите за какво става въпрос просто...


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Нед 15 юни 2008 18:04


:cry: :cry: :cry:
Съжалявам , много неприятна работа ... отива се към цял двигател май :? ....


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 15 юни 2008 18:32


тоз матор не е умрял като форд(от веднъж).много се е мъчил горкия.


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Нед 15 юни 2008 18:49


pRo_4_LiFe написа:Малко ЕДИТ:
Днеска отворих двигателя. Гледката повярвайте ми е много грозна.
Откъде да започна?
1: като свалях тръбите на интерколера, бяха пълни с масло и 2-те!
2: като махнах и другите тръби около турбото и върху самото него, збалеязах, че цялото плува в масло!
3: като свалих главата гледката стана още по грозна...
4: по главата: един от клапаните е задържал направо от прегряване, свещите са се стопили, дюзите предполагам са запушени, около клапаните има много налепнал чугун!
5: по блока: 3 бутала са се стопили направо и са на парчета в камерата, 1 биела изкривена, 3-те бутала са задрали или са наложили по цилиндрите не мога да определя, но е много грозно.

Общо взето до тука ми стига...лошо ми е направо при видимите повреди. Не искам да разбирам и виждам тези невидимите повреди по блока и главата (пукнати ли нз). Общо взето този ремонт според мен не си заслужава въобще имайки предвид цените на повредените части. Направил съм и снимки, но утре като се прибера ще ги пусна да видите за какво става въпрос просто...


Колега много лоша работа :roll: , ако приемаш съвети : по-добре си търси друг мотор не се мъчи с ремонти.

П.П. наистина кофти гледка описа.


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Нед 15 юни 2008 19:50


Кофти, на никой не го пожелавам, но ще ти кажа, че винаги има по-лошо.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Нед 15 юни 2008 20:14


По-важното е че колегата задължително си е извадил поуки !!!
А пък туй що е тенеке :lol: , то се ремонтира или пък изхвърля , хайде сега не е станал сериозен инцидент , няма пострадали хора , това е важното !

Е , за да се научи човек да внимава , понякога се правят разходи , пък и на най-внимателния може да се случи :) .


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Нед 15 юни 2008 20:51


Наистина съжелявам колега.
Това което описа задмина предположенията ми.
Горкия ФВ.
:cry: Настина е по-добре да търсиш друг двигател, защото пораженията са огромни.Ще има неща,които дори сега не се виждат но после блесват.


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Нед 15 юни 2008 20:53


Случва се, ама случай като моя не бях виждал, срещал и никога не предполагах, че може дотолкова да се окоти някой мотор... голям съм късметлия - директно усетих за какво става въпрос :(


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Нед 15 юни 2008 21:11


Преди дни имаше тема за повреди в турбото до какво водят и някой обясняваше , че когато отиде масло в горивната камера какво може да се случи най-вероятно е станало това поизгорил си малко масло и температурата е станала ужасна ииии всички тези поразии.
Както каза колегата ifidik този мотор доста се е мъчил ала ти май не си отразил признаците. Машини - важното е ти да си здрав.


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Нед 15 юни 2008 21:14


Както казах, движех се с 160км/ч при което изкачвам малко баирче и леко падна мощността, погледнах си уредите всичко беше наред! След изкачването нямаше и 20 секунди двигателя умря - заби муцуна, натиснах съединителя и това беше УМРЯ :(



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта