и аз да допълня темата със свой опит ...
2007 - 2008, карах B5.5тия на смес биодизел/дизел : лятото 50/50, зимата 20/80.
2008ма лятото, дизела се беше качил до 2,30 CHF, а биото беше 2,00 CHF ...
и реших да пробвам с малко, за да се адаптира мотора - първо 5l + допълване с дизел, после 10l, 15l и така до 50 на 50 ... B5.5тия си вървеше нормално.
искам да поясна че това беше възможно, защото колата нямаше FAP филтър, а биодизела (B100), си беше фабрично направен за моторно гориво.
с Б6тия и ЦЦто, отдавна вече даже и не мисля да сипвам и най малко количество биодизел ( FAP, инжектори, електроники и други,) а и на капачката на резервoара пише че не е за биодизел !
една верига бензинoстанции, бяха пуснали Greenlife Diesel - c 5% биодизел в нормалния дизел и като питах защо не е повече, казаха че до толкова гарантирали моторите си, авто-производителите !
Биодизел
- genevaboy2
- Мнения: 348
- Регистриран на: Вто 17 апр 2012 22:00
- Автомобил: Volkswagen CC
- Двигател: CUVC 2016
- Местоположение: Конфедерация Хелвеция
- Контакти:
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 07 дек 2012 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Биодизел
ако се прави както трябва с реактор миялни ,и хубаво филтриране това е по-доброто решение.Разбира се има температурни стойности и ред по който трябва да се работи.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 49 госта