Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот joker » Чет 16 фев 2012 21:15


didopoli написа:Само да попитам това 200 гр/ч на кой мотор е.Моя 1Z дава на празен ход 370 с клима 500 и на колегата е същото де“Разликата е само че аз съм с пасат,а той с Голф3,ама на място не мисля че има значение де.

AHF...300ml/ч студен и 200 мл/ч загрял...с изолиран EGR 500 мл/ч...
колата ми не знае разход градско над 6.5/100...обичайният е 5.8-6/100 зимата и 5.1-5.4/100 лятото...с работещ EGR...




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот ventotdi » Чет 16 фев 2012 21:40


joker , вземи половин литрово шише от Кока-Кола и напълни с нафта ...запали колата и кажи за колко време ти е стигнало ...Да разбирам ли ,че този разход от 200 мл/ч за 4 цилиндров мотор 1896 кубика са достатъчни той да трака 1 час ??? Направи елементарни изчисления и кажи тогава колко милиграма гориво пръска колата ти на място .... 1.5 или 2 максимум mhihi .AHF под 450 мл/ч не съм виждал да пада :beer


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот веселин » Пет 17 фев 2012 6:22


joker написа:
didopoli написа:Само да попитам това 200 гр/ч на кой мотор е.Моя 1Z дава на празен ход 370 с клима 500 и на колегата е същото де“Разликата е само че аз съм с пасат,а той с Голф3,ама на място не мисля че има значение де.

AHF...300ml/ч студен и 200 мл/ч загрял...с изолиран EGR 500 мл/ч...
колата ми не знае разход градско над 6.5/100...обичайният е 5.8-6/100 зимата и 5.1-5.4/100 лятото...с работещ EGR...

Дали са верни тия индикации ???
1,4 три цилиндров помпа-дюза ми показва 0,4 л/ч , тракайки на място /загрят двигател/
реалния разход градско летен 5,5 - зима 6,66 /това съм го мерил на принципа пълно-пълно /
борд компютъра лъже приблизително със 100 гр. над реалният разход - така , че на място може да и трябва 0,3 л/ч реално :talk: :talk: :talk: - знам ли и аз ??!!?? :talk:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот joker » Пет 17 фев 2012 10:09


ventotdi написа:joker , вземи половин литрово шише от Кока-Кола и напълни с нафта ...запали колата и кажи за колко време ти е стигнало ...Да разбирам ли ,че този разход от 200 мл/ч за 4 цилиндров мотор 1896 кубика са достатъчни той да трака 1 час ??? Направи елементарни изчисления и кажи тогава колко милиграма гориво пръска колата ти на място .... 1.5 или 2 максимум mhihi .AHF под 450 мл/ч не съм виждал да пада :beer

Измерването бе при ifidik с VAG-com....бе 300 мл/ч при 40 гр темп на ДВГ и падна на 200 мл/ч при 87 гр на ДВГс работещ ЕГР След това скочи на 500 щом изолирахме ЕГР-а за момент...видях го с очите си..
При това масово запушване на ЕГР-а как ще намериш AHF да дава под 450ml/ч.
За да не е празен спора просто си отпуши ЕГР-а и си провери разхода....


Xpu100
Мнения: 162
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот Xpu100 » Нед 19 фев 2012 23:46


Добре де, на едно място пишете може да свали даже разхода с малко затапването на ЕГР, защото вкарва въздух само с кислород, а не изгорели газове.
Сега казвате, че затапването му довежда до двойно по-висок разход при работа на място.

Някой наистина разбиращ дизелджия да каже къде точно се крие истината. (ако има такива де) :D :bowdown


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот nasko1978 » Пон 20 фев 2012 9:28


Чак пък двойно увеличение няма!!! :screwy

Не съм разбиращ дизеладжия,но ще споделя моя опит: От близо три години съм със "софтуерно" ограничен ЕГР,сложена метална пластина и премахнати вакуми за егр-а.Не съм усетил да ми харчи 14/100 ама хич,а колата се кара всеки ден.
Вчера махнах пластината и ако почне да ми харчи под 5,3/100 със сигурност ще се похваля,ама едва ли! mhihi :mrgreen:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот Даскала™ » Пон 20 фев 2012 9:36


Може да харчи,но за сметка на това върви :!:


ALEK84ROVER
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: габрово

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот ALEK84ROVER » Пон 20 фев 2012 14:09


колегите до колкото разбирам говорят за разхода на място при празен ход не при постоянно каране.Всеки от нас знае че егр работи само до определени обороти не постоянно


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот ventotdi » Пон 20 фев 2012 16:21


Joker , ти си гледал стойностите на дебитомера братле mhihi


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот joker » Вто 21 фев 2012 15:17


ventotdi написа:Joker , ти си гледал стойностите на дебитомера братле mhihi

Може....само,че сега на минусовите температури ми даде 6/100 разход само градско...10+10(засечено за 300 км) на ден...:banana


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот Даскала™ » Вто 21 фев 2012 19:08


Жокерче,хайде стига вече facepalm
6/100 може да ти даде SDI,но не и TDI И ТО ПРИ МИНУСОВИ ТЕМПЕРАТУРИ ГРАДСКО :shock :shock :shock
С какви джанти/гуми си :?:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот joker » Сря 22 фев 2012 14:12


Даскала™ написа:Жокерче,хайде стига вече facepalm
6/100 може да ти даде SDI,но не и TDI И ТО ПРИ МИНУСОВИ ТЕМПЕРАТУРИ ГРАДСКО :shock :shock :shock
С какви джанти/гуми си :?:

1.Не съм от вчера във форума и няма за какво да разтягам локуми....съобщавам само факти..каня някой варненец да дойде като зареждам на Еко и да види колко пълня....всеки път преди за ме опознаят младежите на бензиностанцията(зареждам само от едно и също място) се чудеха на разхода...вече не се чудят.
2.Защо мислиш,че дизел без турбо гори по-малко от турбодизел???
3.Колата ми си такава каквато е излязла от магазина...всичко без консумативите си е заводско...джанти 15-ки алуминиеви с пет спици...старият highline.
4.Допълнение....маршрута по,който карам има точно 9 светофара за 10 км...ако е от значение....среден разход по бордкомпютър(на който разбира се не вярвам!!!) варира от 4.8 до 4.3 /100 -говоря за зимата.карам най-често в диапазона 1200-1400 об/мин с един два "ластика" до 3500 об/мин.Последен среден разход-пълно до пълно- 6/100....това е :lol: :banana


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот ventotdi » Сря 22 фев 2012 17:27


SDI е по икономичен,ако се кара в тихите обороти ,защото няма пречка на изхода на газовете както TDI-то има ... турбината ! ... Това е една от причините :)


Потребителски аватар
Lazi
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 04 мар 2010 15:26
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот Lazi » Пет 06 апр 2012 0:12


Колеги при пасат б5 афн не трябва ли клапана да се затапа първо през ваг-ком и после да се затапи и колектора ? И ако е първо през ваг-а може ли някой да ми обясни как . Мерси


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот jollycatman » Пет 27 апр 2012 3:17


Здравейте колеги! Попитах в една друга тема, но никой не ми отговори и затова ще питам и тук. Интересува ме дали диагностика на EGR-а на 3-ти канал може да се прави на празен ход и ако клапанът е изправен и затваря добре, каква трябва да е стойността на "duty cycle"? Ето как е при мен на празен ход:
LOG-01-003-xxx-xxx.xls
(39 KиБ) Свален 306 пъти
Вижда се, че преди запалване стойността на "duty cycle" е 4,8% и в моменти на пълна газ също е толкова. Тази стойност нормална ли е или означава, че клапанът не затваря напълно?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 62 госта