



Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
За колегите с Пасат Б5 , една ел.схема в ПДФ формат http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=697201& да гледат специално раздел Nr. 6/8 релетата се водят с номера 370 и 373 ( или пак 370) по схемата J359 и J360 , съответно и предпазителите пак по схемата S109 и S143 . Може да е нужна на колеги за проследяване на инсталацията им 

-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jambol
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
здр.колеги и аз си купих фланец с 3 свещи за 25лв.сложех и диодна синализация в купето за работещи свещи +за бобините на релетата взех от алтернатора ,а минус от клема 14 на блока за управление на карб.2ЕЕ същата клема подава минус на релето за таралежа в смук. колектор оба4е ПИЕРБУРГА Е гаден и минус на кл.14 няма,а също така и таралежа не ми работил досега проверих двата сини термо датчици,раборят коректно и на кабелите до блока за управление също за здрави,НО ТРЯБВА ДА ТЪРСЯ СИГНАЛ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ТЕМПЕРАТУРАТА ОТ ДРУГАДЕ или да сменям блока за управление с друг,давайте ми идеи колеги кво да правя.....
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
Ако караш със заводския 50-60А алтернатор да пускаш три подгревни свещи не е добра идея. Освен това като натовариш мотора нищо чудно да види зор и да изгасне или да тресе на празен ход 

-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jambol
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
80А бош,като го пусна ще видя как е напрежението
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jambol
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
днес си купих термореле от елимекса,малка платка на 12в 0-40С.1к.термистор за 8.3лв. и вързах терморелет направо към синия датчик на смукателния колектор за да е по ургеналдъ работата,релето не работеще,но след 2-3 часа като поистина днигателя и релето се вкл. мисля да го наглася да вкл.подгревателните свещи на 50С утре ще го свържа като хората и ще го нагласям с дигиталния термометър,защото не знам каде са 50гр. по вътрешния уред на таблото,а тералежа на смукалния колектор мисля да не го вкл. сега защото много нагреватели ще станат
- VW`VENTO
- Мнения: 584
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
- Автомобил: VW BORA 1.9TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Ловеч
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
здравейте.Колата ми Bora TDI си има фабрично подгрев на антифриза,но нещо несработва.Преди месец свалях и трите свещи да ги тествам дали са здрави и се оказа,че и трите греят стабилно.Като проследих кабелите от лулите на свещите стигнах до двете релета,но незнам те дали работят.Предпазителя не го открих и незнам къде да го търся.По напред в темата някой спомена,че когато колата е програмирана на автоматична скоростна кутия подгрева несработва.Това наистина ли е така?
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jambol
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
виж датчиците на антифриза и на въздуха,дали работят коректно
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
колеги силовата верига на двете релета N370 не сам ги пипал,пипнах само оперативната верига,с реле време и бутон в купето и индикация с диоди,и нямам дертове, свещите си ги пускам когато си искам аз ,ако някой се интересува да пита!!! 

Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
Да спомена за протокола последните ми изследвания в областта на подгревните свещи на тоя антифриз.
Нещата съвпадат с казаното от колегата fox_vt.
Значи понеже си купих професионални правотокови Амперклещи за 100 пари и трябваше да видя как мерят и постоянни токове. Малките токове ги видях със светодиод към адапторче.
За големите токове се насочих към свещите в шкафа които свалих от Пасата когато ги сменях. Уреда отчете при пуск 20,3 ампера ток. Когато светна в червено/жълто тока вече беше на 5 ампера.
Реших че завита на менгемето и с тоя модерен уред, мога да сложа и чаша пълна с вода под свещта. Действително когато свещта се охлади от водата, тока и от 5 ампера скочи на 18 ампера и остана така трайно. Свещта не светеше вече. Бързовар !
Та опитно достигнах до заключението.
Нещата съвпадат с казаното от колегата fox_vt.

Значи понеже си купих професионални правотокови Амперклещи за 100 пари и трябваше да видя как мерят и постоянни токове. Малките токове ги видях със светодиод към адапторче.
За големите токове се насочих към свещите в шкафа които свалих от Пасата когато ги сменях. Уреда отчете при пуск 20,3 ампера ток. Когато светна в червено/жълто тока вече беше на 5 ампера.
Реших че завита на менгемето и с тоя модерен уред, мога да сложа и чаша пълна с вода под свещта. Действително когато свещта се охлади от водата, тока и от 5 ампера скочи на 18 ампера и остана така трайно. Свещта не светеше вече. Бързовар !
Та опитно достигнах до заключението.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
kossis написа:...
Нещата съвпадат с казаното от колегата fox_vt.![]()
....
Та опитно достигнах до заключението.
Браво

Явно една година е минала в размишления и наука, от когато колегата fox_vt обясняваше

Уж не пиша, ама това ми се наби в уШите

Последна промяна от milmar на Пон 07 юли 2014 11:57, променено общо 1 път.
Re: Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
Нищо не съм размишлявал, просто купих амперклещи ! И направих теста, върху които преди това не съм се замисля дали е така или не. Че и тия свещи били като бързовар. А за тока - до сега не съм мерил ток на бързовар във флуид.
Нямаше едно време такива модерни уреди и такива коли. Руският стрелкови мултицет до 3 ампера. А сега електронният Китаеца до 20 ампера, Амперклещи на Мастеч до 600 А и тнт.
А и да не забравяме, на меме не ми е това основното занимание- аз купувам такава измервателна техника за да я имам.
Нямаше едно време такива модерни уреди и такива коли. Руският стрелкови мултицет до 3 ампера. А сега електронният Китаеца до 20 ампера, Амперклещи на Мастеч до 600 А и тнт.
А и да не забравяме, на меме не ми е това основното занимание- аз купувам такава измервателна техника за да я имам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта