1.6 тди или 1.9тд

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.6 тди или 1.9тд

Мнениеот itan75 » Съб 03 яну 2009 20:19


kiko946 написа:
kiko946 написа:
passat_1.6TdI написа:Здравейте колеги не, че имам нещо против AAZ , но просто от толко много теми в този VW club немога да разбера кой мотор е по-бързия 1.6 тд+и RA,SB или 1.9 тд AAZ повечето хора твърдят че 1.6 тд+и е по- бързия, но незнам вече от толкова много теми. За това моля ви кажете си вие мненията???


колега за да приключим този спор (безмислен) да направим едно състезание .....би трябвало с твойто ТДИ да победиш и да се уверим кой двигател е по добър. моита кола е 75 к.сили.
Притежателите на 1.6 тди ще казват ,че мотора им е подобър , а собствениците на 1.9 тд ,че пък техния е по добър и по бърз....да не забравяме , че на базата на 1.9 мотор се направиха новите тди та един от тях с 150 к. сили. моят син има 1.9 тди - 90 к.сили карал съм го е наистина удоволствие да се кара , особенно при изпреварване за нула време се ускорява има и по дълги скорости , въобще съвременен двигател.


http://uk.youtube.com/watch?v=tRx0SG6ZF ... re=related

Който не вярва ,нека погледне линка .
И кво трябва да видим на този линк :shock как един МЪРТВОРОДЕН ААЗ дърпа далеч по-мощни и по-класови автомобили.Какво общо може да има сток ААЗ с този "ААЗ" правен специялно от това гъзе за дръпки--нищо! Добре е колега,че си фалиш кошера и сам казваш,че на сина ти няма нищо общо с твоя гроП :D ,но истината е че тези двигатели НЕ СТАВАТ...НЕ.По принцип правя дълбок поклон на всичко що е двигател(даже и на Москвич 408) :twisted: ,но не един път е споменавано,че такава издънка като ААЗ да вдигне от турбина само 7к.с -е такова извращение не е правил ВАГ с никой от моделите си.Въртящия му момент е още по-смешен и по-подхожда на детска количка :) .А да поддържаш още един толкова скъп и сложен агрегат като турбокомпресор за 7 к.с не си заслужава.Като прибавиш и турбодупката на ААЗ в сравнение с чистия дизел... :evil: то по-добре късай и хвърляй.В кола с такъв двигател като се кача някой път дали било на приятеля ми (и той също като вземе да ми я хвали маааааа :bowdown и изпада в нещо като алкохолен делириум) или някоя друга си спомням думите на един руснак,който навремето ме учеше как се разпилва мотор на Лада.)...."Шум болшой-скорост маленкая".И наистина може ли да има по-калпава кола да гори много и да върви малко.Дано никой по-пристрастен притежател на ААЗ не се обиди,но това е самата истина,а истината винаги боли.Ако пък добавим и капризната запчатка на коляновия вал картинката става все по-пълна.Карайте си ААЗ-етьовете и се кефете...сега поне цените на ембаргото(нафтата) 8) паднаха и по може да се карат "МЪРТВОРОДЕНИТЕ" не е кат при 2,58лв ли беше :)




Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Съб 03 яну 2009 21:58


колега итан,тъй като съм пенсионер по инвал. си уплътнявам времето с интернета. пак ти напомням , че всеки хвали колата си . пример е твоя приятел , но искам да знаеш,че ако трябваше да си купувам кола и аз щях да търся нещо по съвременно но.....1998год излезна GOLF 4 и близък мои човек ме попита искам ли неговата кола а именно въпросния голф и срещу символична сума я придобих - почти подарък , така ,че на харизан кон зъбите не се гледат но имам претенции , че колата ми е запазена с истински километри и примерно некое 1.6 тди което не си знае километрите доста би се затруднило
пс; този човек си купи четворката тогава а в момента кара петица дизели


DRAGSTER
Мнения: 87
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 18:26
Автомобил: Jetta
Двигател: CABD
Местоположение: София

ДО itan75

Мнениеот DRAGSTER » Нед 04 яну 2009 10:32


Колега от Бургас ти явно си по-различен от останалите и изобщо чувал ли си за колегиалност между притежателите на една и съща марка.Участвал съм и в други форуми, но такова нещо като тук не съм виждал -важното е МАРКАТА колега от форума ,а не да си говорим на кой е по-дълъг, ти явно това още не си го разбрал -то си зависи от ЧОВЕКА. И още нещо -няма какво да си говорим глупости -всеки автомобил над 10г.експлоатация започва да има проблеми.Предполагам, че малко са колегите с чисто нови автомобили и моля ти се не прави подобни глупави сръвнение със Съветски марки. :twisted:


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: 1.6 тди или 1.9тд

Мнениеот buller » Нед 04 яну 2009 11:03


Колеги, какво сте взели на мушка AAZ-та :lol:
Като разработка двигателят е на по-голяма възраст, отколкото са много от членовете на форума :042:
И ще се повторя: разликата в цените на AAZ и 1Z вече не е 2000 + лв. така че за мен изборът е ясен ;) Golf 2 е много стар вече, AAZ е горе-долу същия, така че един по-съвременен и "млад" 13-16 годишен TDI е по-добрия избор.
Към itan75: 1Y при Г3 е 64 к.с., а AAZ е "космическите" 75 к.с. Простата аритметика показва, че разликата е цели 11 коня :lol:


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.6 тди или 1.9тд

Мнениеот Passat_bs » Нед 04 яну 2009 14:57


Smeagol написа:Към itan75: 1Y при Г3 е 64 к.с., а AAZ е "космическите" 75 к.с. Простата аритметика показва, че разликата е цели 11 коня :lol:
Потресаващо! :shock Браво колега, бива те в аритметиката. :lol:


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Нед 04 яну 2009 15:47


Много добре ма бива в аритметиката,но всъщност визирах друг мотор ето този.... ; И сега понеже сте все отбор разбирачи,някой от най-добрите дето никога в живота си не си е оцапал ръцете с масло да каже каква е разликата между него и 64-коньовия вариант? Понеже темата беше 1.6ТДИ vs 1.9 ТД изразих мое мнение многократно повтаряно в други теми.Нямам за цел се заяждам с никой,който притежава 1.9ТД или пък Фолксваген,щото и аз имах 2 Пасата с 1.6 тди и 1.9ТД,един голф2 1.6тд и една тройка 1.9тди комби.Моторите им ги познавам като петте си пръста,щото не един път съм имал удоволствието за добро или за лошо да ги разглобявам до последното болтче.Сега,че на некои шилета току-що купили си ААЗ или купили ИМ ААЗ и регнали се тук във форума да четат за Великио мотор :bowdown и се правят на голяма работа,аз ква вина имам.Пак се повтарям нямам за цел да обидя(и не съм обиждал)никой,ако взема да храня както аз си знам става лошо,някои по-стари кучета знаят,но да се правим на ощипани госпожички след някоя мааалко по-пиперлива дума и то неотправена към никой конкретно е ... http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10229.html


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 04 яну 2009 16:14


Бахти ! Тази тема е вечна ! Нищо де , след 5 години може и да спрем да я дъвчем , като няма да има жив AAZ като ни напънат с разни катализатори и филтри за твърди частици с цена по висока от целия явтомобил .... :D ама ....докато върви - ще го карам ...
п.с Ха , сутрин като паля пежото 2.0HDI на 50000 се изнервям доста повече от ААЗ - барута ( или барутника , все ми е тая :) )


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Нед 04 яну 2009 16:39


juve написа:Бахти ! Тази тема е вечна ! Нищо де , след 5 години може и да спрем да я дъвчем , като няма да има жив AAZ като ни напънат с разни катализатори и филтри за твърди частици с цена по висока от целия явтомобил .... :D ама ....докато върви - ще го карам ...
п.с Ха , сутрин като паля пежото 2.0HDI на 50000 се изнервям доста повече от ААЗ - барута ( или барутника , все ми е тая :) )

Защо се изнервяш? Не пали ли както трябва? Комън рейла май палят по-трудно при ниски температури?


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Нед 04 яну 2009 16:57


itan75 написа:...купили ИМ ААЗ и регнали се тук във форума да четат за Великио мотор :bowdown и се правят на голяма работа,аз ква вина имам...

Хайде посочи къде някой от сериозните колеги е посочил AAZ като най-добрия двигател. Това е непретенциозен двигател, ако попаднеш на читав екземпляр. Признавам си, че не съм карал 1.6 TDi, но ако погледнеш по-внимателно ще видиш, че съм казал - нито един от двата не става! На по 15+ години са, което е жалко :roll: Колкото и да е добър един автомобил/двигател той има своя живот.
Според мен най-добрия вариант е да търси TDI, пък било то и друга марка ;) По-икономичен, по-мощен, по-нов :idea: За 1000001 път го пиша това, а някои колги се въртят колко е лош AAZ-та :lol:
И друго - посочил съм, че става въпрос за Голф 3-ка с двигател 1Y, който е точно 64 черни от сажди магарета ;)


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 04 яну 2009 17:53


Защо се изнервяш? Не пали ли както трябва? Комън рейла май палят по-трудно при ниски температури?

ами защото стария чакмак пали на половин оборот , а този свръхмодерния върти върти ....ахах да забави ход от липса на ток и накрая запалва .... чудя се кога ще си остана със светещо табло и тих мотор някоя сутрин ..... дано не е утре :)


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Нед 04 яну 2009 18:34


Smeagol написа:
itan75 написа:...купили ИМ ААЗ и регнали се тук във форума да четат за Великио мотор :bowdown и се правят на голяма работа,аз ква вина имам...

Хайде посочи къде някой от сериозните колеги е посочил AAZ като най-добрия двигател. Това е непретенциозен двигател, ако попаднеш на читав екземпляр. Признавам си, че не съм карал 1.6 TDi, но ако погледнеш по-внимателно ще видиш, че съм казал - нито един от двата не става! На по 15+ години са, което е жалко :roll: Колкото и да е добър един автомобил/двигател той има своя живот.
Според мен най-добрия вариант е да търси TDI, пък било то и друга марка ;) По-икономичен, по-мощен, по-нов :idea: За 1000001 път го пиша това, а някои колги се въртят колко е лош AAZ-та :lol:
И друго - посочил съм, че става въпрос за Голф 3-ка с двигател 1Y, който е точно 64 черни от сажди магарета ;)
Кво трябва да ти отговоря незнам,като даже и не си се качвал в 1.6тди...Какво има да сравняваш лично ти,като на всекиму е ясно че човек така е устроен,че се привързва много към настоящата си кола.Исках само да кажа,че 1.9ТД е издънката на ВАГ.Това да срваняваш,че колата била на 15+ години е малко неуместно,защото може да си стои като моята само в гаража,а да си карам всекидневно служебната кола.Какво означава безпроблемен и читав ААЗ докато не му търсиш шайбата на коляновия вал в някоя нива ли? :wavecry .И как примерно имаш наглоста да твърдиш,че бил много надежден,като във този двигател няма абслолютно никаква електроника и на базата на механика изпитана с годините пак дава дефекти?? Малък дефект ли е да ти набие клапаните,заради един пиклив болт на коляновия вал и шпонка...баси подигравката мале.Какво ми твърдиш,че е много надежден с какво..една съвременна каруца теглена от кон има повече екстри от един ААЗ 92г.Какво очакваш да ти се развали по котора??? Ел.стъклата,АБС,Климатроника(ако е афтърмаркета слаган в Италия Диавия),Ел огледалата,Хидравличния ти волан ли очакваш да даде проблем,съединител ли очакваш да дефектира скоро с тез нещастни 75к.с.Най-важното което не трябва да става при толкова опростена каруца е да фърга ангренажи и да мени центровки като лудо магаре,а точно това прави ААЗ.Почти съм се скарал с най-добрия си приятел заради този тъп мотор.Един мой познат му падна задна лява гума направо от лагера на Голф 3(сега като се сетя вече щото лично ходих с камиона,който има кран да го товарим)плюя по тази марка коли,защото Слави едва оживя.Коя е тази здрава марка автомобили без старите Шкоди и някои Жигули(Лади)на които хвърчат колела по време на движение :?: Сега върлите фенове ше креснат,че лагера е бил пренатегнат,че нямало грес и хиляди простотии от рода,но не всичко си е било изрядно.Та вече от една кола единствено ставаща за скраб след преобръщането по таван причинено от отхвръкването на задна лява гума един друг мой приятел Иван с ник ПАЧ,някои може да го познават,защото пише във форума,но в раздела за въздухарите с другия фен Митко.Спазарих "МЪРТВОРОДЕНИЯ' от Слави за 700лв(това преди около 2 години) и почнахме по-малко да го вадим от Голфа,щото беше намлян много.Естествено беше да го разглобим до последния болт за да се види дали няма пукнато бутало примерно с уговорката,ако има нещо сериозно след удара да го върнем.За щастие "здравия и непретенциозен ААЗ" нямаше механични повреди след удара,освен обичайните на пръв поглед за всеки "МЪРТВОРОДЕН',а именно голям луфт във оста на турбината,масло във всмукателния колектор,тъкмо тръгваща да превърта шпонка.Обаче колко ударници тука във форума знаят през какви терзания се минава за да се присади ААЗ на бус Фолксваген Транспортер.Както и да е след близо около месец "МЪРТВОРОДЕНИЯ'движеше буса с максимална скорост от 95км/ч облян целия в масло изпуснало от знайна и незнайна семеринга.Толкова от мен за ААЗ с който не ща да имам допир и най-гадните си кошмари.А на колегата КИКО 946 искам лично да се извиня(а и на всеки,който е намерил някава обида в някой от постовете ми).Просто темата беше кой е по по най-16 ТДИ или 1.9 ТД и аз изразих мнение.Съжалявам много,че наруших бащинията(форума)на някои които се мислят за ..да гледат сега БТВ репортерите за зависимоста от интернет.Аз лично макар и да продължавам да обичам марката,защото по някакъв начин е оставила дълбока следа в мен никога вече не ще подкарам нещо от ВАГ групата.Да отварям ли отделна тема защо? А и само да попитам някой дето като мен прави по около 300км средно на ден(служебно естествено като шофьор) гледал ли е ей така като го налегне скуката по магистралата колко коли от концерна ВАГ има в аварийната лента и колко от собствениците им се суетят около вдигнатия капак.За да не останете с грешно впечатление за мен,освен мен никой не е спирал да им предложи помощ,да ги изтегли до най-близкия сервиз,а настъпва до дупка и се подхилва ехидно.Вчера се върнах от Турция с личната кола(няма да казвам за сега каква е),но между Кумбургас и Силиври имаше спрял с аварийната лента Фолксваген.Този път не спрях,защото грам думичка на Турски незнам и не можех да помогна,а и имаше малки деца в колатаи шофьора махаше безнадеждно в дъжда.За момент ми мина черната картинка как бих се почувствал АЗ на мястото на този турски шофьор с моя "непретенциозен ААЗ" с жена и дете с колата,а аз търся шайбата на коляновия вал в нивата незнаещ грам думичка В ЧУЖДА ДЪРЖАВА.Дано никой не се обидил за нещо.Поздрави.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Нед 04 яну 2009 19:59


Егати спора!!!1,6 е по-добре за предкамерен дизел.Вървене,горене,
чупене всичко е по-добро.Иначе и двете машини при тунинг дават доста респектиращи резултати.Комбинация между 1,6блок и 1,9глава не са безизвестни :D


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Нед 04 яну 2009 21:40


Изображение
колега итан в грешка си ...не се доверявай на руска литература . виж какво пишат германците производители на колата.

правя дълбок поклон на всичко що е двигател(даже и на Москвич 408)

"Добре е колега,че си хвалиш кошера и сам казваш,че на сина ти няма нищо общо с твоя гроП "

Само не са ми ясни твойте разсъждения. От тези твои думи разбирам , че се прекланяш пред руските автомобилостроители, а не обратното , но може би не знаеш, че москвич е откраднатия завод на Опел, демонтиран от руснаците и пренесен в Русия ....първите Москвичи си приличаха като една капка вода с Опел /преди 408/ и трябваше човек да погледне отзад за да разбере каква е колата.

Последна промяна от kiko946 на Нед 04 яну 2009 22:07, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
tonkata82
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 18 май 2008 23:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonkata82 » Нед 04 яну 2009 21:44


kiko946 написа:Изображение
колега итан в грешка си ...не се доверявай на руска литература . виж какво пишат германците производители на колата.

Точно така 64ps :да:


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Пон 05 яну 2009 1:00


juve---като гледам пак се събрахме.не знам какви гаджета,роднини,ама темата отива на добре!Само дано нивата е изорана,че да намерим каквото трябва...сори за спама,ама....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта