Последствия при Помпа дюза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Последствия при Помпа дюза

Мнениеот ifidik » Сря 08 апр 2009 18:59


за мен проблема на тоя двигател е в турбината е не в дюзите.такова стопяване може да стане след масло в цилиндрите.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Последствия при Помпа дюза

Мнениеот L&R » Сря 08 апр 2009 19:02


ifidik написа:за мен проблема на тоя двигател е в турбината е не в дюзите.такова стопяване може да стане след масло в цилиндрите.

Не съм никакъв майстор , но има много логика в изказаното твърдение. Пълно е с пикaeщи дюзи, но чак такива последствия не се срещат всеки ден.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Последствия при Помпа дюза

Мнениеот Brezel » Сря 08 апр 2009 19:18


Ивчо (ifidik) гарантирам ти че такова стопяване става само от сървен чип като му е пуснато страшно много предверение и е увеличено горивото. Въпрекиче колегата дани отрича за чип немое д аме убеди че тоя стопен метал е от пикаещи дюзи. и интересно как едното бутало само е счупено а другото е изпечено яко.

ма нема значение.

докато са ни такива майсторите (не говоря за дани) "тенденцията" е ясна. mhihi


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Последствия при Помпа дюза

Мнениеот Kalin72 » Сря 08 апр 2009 20:41


Що не питате тоя шофьор с какво масло е карал, каква нафта е зареждал?
Щото 95% от проблемите в ПД двигателите идват от "тарикатите" с крадена "нафта" и "хунаво" евтино масло.


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Последствия при Помпа дюза

Мнениеот Luciano » Чет 09 апр 2009 0:40


Kalin72 написа:Що не питате тоя шофьор с какво масло е карал, каква нафта е зареждал?
Щото 95% от проблемите в ПД двигателите идват от "тарикатите" с крадена "нафта" и "хунаво" евтино масло.

Ако го е купил нов, първите две години би трябвало да го е сменял в оторизиран сервиз. А за нафтата той човека си е казал - боклук от безмитните.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: Последствия при Помпа дюза

Мнениеот kombito-tdi » Чет 09 апр 2009 13:38


кошницата е прегрята
изгорил сьм тонове некачествено гориво
включително отработено моторно масло ,олио ,керусин, биодизел собствено производство ,котелно гориво и всякакви други боклуци
защо нищо не са чупи и буталата не се топят
брезелчо може ако има желание да ви обясни за предварението и за това че не всеки може да го направи недупостимо
освен картите с предварението си има и лимитер на предварението
и ако го е правил някои които неразбира ефекта от тази манипулация ще е около 3-4% до достигане на лимитера
навремето купихме един пасат от германия с проблеми с мотора
когато го отворихме пьрвия целиндьр беше разтопен по сьщия начин а антифриза един такьв новичьк
имаше алуминии и в турбината
колата е прегрявана


doktorec
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 29 апр 2008 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Последствия при Помпа дюза

Мнениеот doktorec » Чет 16 апр 2009 2:02


хмм.и аз да се включа че ме подразнихте и мене.комър раила има да яде доста хляб.и не само хляб ами и салам..докато стигне ПД.това че еку-то се затормозявало няма да го коментирам щото няма смисъл.другото което е че давате че комън раила има по нисък разход....ПД е мотора с наи-голямо кпд-45 процента което автоматично значи по нисък разход.да не говорим че при по голямото налягане се получава по голяма хомогенизация сместта(съответно ако е НАФТА а не някав боклук).при това се получава по голяма мошност и въртящ момент.другото което е че обслужването наистина е безбожно скъпо но искам да ми дадете 1 комън раил дето не е сменял нищо(попма,дузи ...) примерно за 500000 км.единственият проблем е че това е наи-шумният мотор на WV.
ПС.НЕКА КОМЕНТИРАТ ХОРА КОИТО СА КАРАЛИ И ПД И КОНЪН РАИЛ......


Потребителски аватар
go_show
Мнения: 53
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Последствия при Помпа дюза

Мнениеот go_show » Чет 16 апр 2009 12:16


Напълно съм съгласен с колегата doktorec. Карам служебни Ситроен С5 2.2ХДИ и Пежо 406, комън рейл са и двете. Личния ми автомобил е Пасат Б5.5 1.9, 131 к.с., така че имам база за сравнение.


Потребителски аватар
erebus_odora
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 12:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Последствия при Помпа дюза

Мнениеот erebus_odora » Нед 19 фев 2012 13:30


Аз си изпатих от помпа-дюза. карам Passat B5.5 2001г. 1,9 TDI 131 коня при мене се получи ръб в отворите където влизат помпа дюзите. Самите дюзи забелязах че се захващат само от едната страна в което не намирам никаква логика. тези двигатели не издържат над 100 000 км. Моя ремонт в момента ми възлиза на: глава 1480 лева, помпа дюза 950 лв. бройката(950x4=3800 лв). Още около 1000 лева за о-пръстени, гарантури, капак който се сменя задължително,масла и още други козметики . Още ремонта не е готов а и майсторлъка не е изчислен сами направете извод за помпа-дюза. Както казах и в моята тема за помпа-дюза е "Помпа-дюза е добър компот но да си остане на рафта" не е за джоба на срдностатистическия българин.
viewtopic.php?f=24&t=312217


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Последствия при Помпа дюза

Мнениеот red.devilll » Нед 19 фев 2012 15:23


Колега,ти си единичен случай ,който страда толкова много на един път.В твоя случай най-голяма вина има "майстора".Не е трябвало да пипа главата-казаха ти го доказали се майстори от форума,но ти не ги послуша.Няма как да ме обедиш,че твоите дюзи са здали богу дух и четирите заедно. Как колата си караше без никакви проблеми и изведнъж вместо да сменим 0-пръстени за 200 лв ще сменяме глава за 1500лв и дюзи за 4000лв :horror: .в този случай мога да кажа само едно-Докато има балъци ще живеят терикатите.
Всяко по-ново поколение мотори е по-калпаво и никога няма да изкарат колкото старите дизели с роторни помпи,но това е гонят се стандарти вече и така ще става и за напред.
Това че на теб ти е бил такъв късмета с колата и "майсторите' не значи че моторите са толкова кофти.
Моята също е ПД и за 65000км съм сменил една дюза втора ръка,съединител и турбо,но колата ми е на 300000км по километраж,а дали са само те сама си знае.
Според мен твоята кола ако показва 100 000км както казваш че такъв мотор не може да изкара и 100 000км явно е на толкова след 1 000 000км.
Както се казва жена и кола са ти на късмет.но явно с колата си ударил на кофти късмет,за което ти съчуствам


Потребителски аватар
Tedo-
Мнения: 253
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Последствия при Помпа дюза

Мнениеот Tedo- » Нед 19 фев 2012 16:15


erebus_odora написа:Аз си изпатих от помпа-дюза. карам Passat B5.5 2001г. 1,9 TDI 131 коня при мене се получи ръб в отворите където влизат помпа дюзите. Самите дюзи забелязах че се захващат само от едната страна в което не намирам никаква логика. тези двигатели не издържат над 100 000 км...


Дали?
Моят е на наистина реални 165000км от които аз съм му навъртял 104000 от 2007г досега... Освен ангренаж нищо друго не е сменяно по мотора...
Мой познат има същия модел пасат на повече от 300 000км също без ремонти по мотора...

Грешката на човека с Туарега е, че не си е взел 3.0ТДИ пък да видим дали щеше да се счупи...
5-ка идва слаб, съответно често работи с голямо натоварване, прави се чип-тунинг и т.н. Един съсед също прави основен ремонт на 2.5ТДИ


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Последствия при Помпа дюза

Мнениеот rokera671 » Нед 19 фев 2012 18:17


Тотално ме отказахте от бъдещата ми кола а именно Пежо 307 ХДИ.Много точно го каза един колега :Развали ли се нещо ще лее крокодилски сълзи.Добре ,че е форума за да чета а не да се набутам и после да плача!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта