


AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. РЕШЕНО на 4стр!
Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. Решено на 2стр!
Здравейте колеги! Студен/топъл пали трудно,давам на контакт изчаквам да загасне лампата за подгряване на свещите която гасне много бързо пре студен/топъл двигател.Завъртам ключа и започва да върти препалва пак върти и чак тогава запалва.Когато е студен върви добре,но като загрее не върви както когато е студен.Като загрее колата и я карам извесно време на 2 скорост започва да дърпа от 2100-2300 оборота,същото е и с 3/4/5 скорост.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. Решено на 4стр!
Здравейте отново!Вчера към 20,45 ,"докато си почивам"
реших да погледна клапана(актуатора)на турбото.Само него не го бях гледал след всичко друго-чистене колектори и ЕГР,смяна на всички вакуум маркучета,смяна на N75,смяна на въздушен филтър,чистене на въздуховода(така нареченият в TDI Club Forums -snow screen),раздвижване постоянно на лостчето на геометрията икакво ли не друго.Слизам под колата, в канала на баща ми и почнах-свалих кората
-откачих маркучето от N75 към актуатора и от самия него.
-развих двете гайки с ключе №10,които държат клапана към турбото и увисна леко на лостчето.
-Като махнах маркучето и УЖАС
отвора на щуцера,където влиза вакуума ЗАТАПЕН с РЪЖДА!!!!
-Обилно поливане с проникващо масло"Caramba", взех тел - 1,2мм и започнах да човъркам леко,леко в отвора.
-Пръсках постоянно и ръчках постоянно с телта - колко ръъжда излезе и започна да се прочиства малко по малко.
-После взех една часовникарска отвертка 1,4мм и продължих - поливане с масло и човъркане, и хоп след малко отвора се отпуши напълно.Почистих с телта и промих с маслото обилно.
-Както беше откачен клапана пръсках масло и в едно отворче под ламаринката дето го пази от горещината на турбото,отвор за вентилация.
-След това масирано раздвижвах и лостчето в клапана и към геометрията.
-Огледах маркучите към кулера и турбото, всичко е "приятно сухо".
-Следва сглобяване по обратния път.Паля колата,паля и цигара да загрее за дългоочакваната проба!
И както и очаквах, след толкова мъки и нерви - ИМАМ ТУРБО!
.Звукът от турбото след 1800-2200 об.мин е УНИКАЛЕН ,като на излитащ реактивен(турбо)самолет.Не съм вярвал ,че дизелова сток кола може да " пили" 205/55/16 гуми до трета
Въпреки това докато я изпробвах един път ми заби, но го отдавам на натрупан нагар по турбото,който ще бъде издухан към морето с яко газ!Това е засега,колата е пушка! 

-откачих маркучето от N75 към актуатора и от самия него.
-развих двете гайки с ключе №10,които държат клапана към турбото и увисна леко на лостчето.
-Като махнах маркучето и УЖАС


-Обилно поливане с проникващо масло"Caramba", взех тел - 1,2мм и започнах да човъркам леко,леко в отвора.
-Пръсках постоянно и ръчках постоянно с телта - колко ръъжда излезе и започна да се прочиства малко по малко.
-После взех една часовникарска отвертка 1,4мм и продължих - поливане с масло и човъркане, и хоп след малко отвора се отпуши напълно.Почистих с телта и промих с маслото обилно.
-Както беше откачен клапана пръсках масло и в едно отворче под ламаринката дето го пази от горещината на турбото,отвор за вентилация.
-След това масирано раздвижвах и лостчето в клапана и към геометрията.
-Огледах маркучите към кулера и турбото, всичко е "приятно сухо".
-Следва сглобяване по обратния път.Паля колата,паля и цигара да загрее за дългоочакваната проба!
И както и очаквах, след толкова мъки и нерви - ИМАМ ТУРБО!




- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. РЕШЕНО на 4стр!
Честита оправена кола
Ако беше направил и някоя снимка да може като се сблъска някои с такъв проблем да знае кво да прави.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. Решено на 4стр!
nasko1978 написа:(така нареченият в TDI Club Forums -snow screen),
Я раздуи малко повече.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. Решено на 4стр!
Rabbit_TDI написа:nasko1978 написа:(така нареченият в TDI Club Forums -snow screen),
Я раздуи малко повече.
http://forums.tdiclub.com/Отдавна го посещавам и има купища полезна информация и снимки.Много неща научих и от там.

- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. РЕШЕНО на 4стр!
Rabbit_TDI написа:Честита оправена колаАко беше направил и някоя снимка да може като се сблъска някои с такъв проблем да знае кво да прави.
Снимки можех да направя ,но с телефон.А иначе процедурата е точно както го описвам, нищо сложно или трудно.Човек ,който е държал клещи и отвертка,гарантирано ще се справи!
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. РЕШЕНО на 4стр!
първо решението на проблема беше на 2-ра страница сега се премести на 4-та
а да видим точно на коя страница ще се оправи всичко
ще тряяяя отвориш библиотека








- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. РЕШЕНО на 4стр!
SACHO7803 написа:първо решението на проблема беше на 2-ра страница сега се премести на 4-таа да видим точно на коя страница ще се оправи всичко
![]()
![]()
ще тряяяя отвориш библиотека
![]()
![]()
На тебе пък какъв ти е случая, колега.Ядосан си нещо ,ама не трябва да е на мене.Реших си проблема с помощта на Andnonov,Gomez,Dorian и всички останали изразили мнения, с тонове изчетена литература и за около 150,00лв.всичко.Кеф ми е и реших да се похваля,логично в този форум, а не в "BG mama" например.


МОЛЯ ,КОЙТО ТРЯБВА ДА ЗАКЛЮЧИ ТЕМАТА.За мен нещата са оправени засега, задоволително добре.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта