турбото не надува.след рестарт се оправя-решено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: турбото не надува.след рестарт се оправя-решено

Мнениеот fox_vt » Вто 29 сеп 2009 18:24


аве пич ти си със 110 коня + чип така ли ?Аз съм с обикновенна турбина и ми надува до 1 бар с чипа а пък ти с променлива на 1.15 искаш.Точно на 1.5 тряя да си май ако не се лъжа а за лага с чипа скача на 1 бар още на 1400 об. та много ти лаги май.




Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: турбото не надува.след рестарт се оправя-решено

Мнениеот djdaka » Вто 29 сеп 2009 19:43


След чип моята турбина държи 1,2 , а след яко стъпкване прави пик до 1,4, мотора ми е AHF.
Ето едно прясно логче :
log dj-daka.rar

Поздрави.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: турбото не надува.след рестарт се оправя-решено

Мнениеот morfei1 » Вто 29 сеп 2009 21:52


fox_vt написа:аве пич ти си със 110 коня + чип така ли ?Аз съм с обикновенна турбина и ми надува до 1 бар с чипа а пък ти с променлива на 1.15 искаш.Точно на 1.5 тряя да си май ако не се лъжа а за лага с чипа скача на 1 бар още на 1400 об. та много ти лаги май.


Лъжеш се и то ужасно. ASZ-ките не ги издуват до 1.5бара, камоли AHF.

Стандартна AHF-ка 0.95бара, след чип 1.25бара + - 0.5бара.

Последна промяна от morfei1 на Вто 29 сеп 2009 23:31, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: турбото не надува.след рестарт се оправя-решено

Мнениеот fox_vt » Вто 29 сеп 2009 21:56


morfei1 написа:
fox_vt написа:аве пич ти си със 110 коня + чип така ли ?Аз съм с обикновенна турбина и ми надува до 1 бар с чипа а пък ти с променлива на 1.15 искаш.Точно на 1.5 тряя да си май ако не се лъжа а за лага с чипа скача на 1 бар още на 1400 об. та много ти лаги май.


Лъжеш се и то ужасно. ASZ-ките не ги издуват до 1.5бара, камоли AHF.

Стандартна AHF-ка 0.95бара, след чип 1.25бара + - 0.5бара.

Колата ми е Пасат Б5 АФН 110+ с чип от Брезел. а тях бая ги издуват доколкото знам :wink:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: турбото не надува.след рестарт се оправя-решено

Мнениеот morfei1 » Вто 29 сеп 2009 23:30


Ми невярвам да си повече от 1.25 ~ 1.30бара. Ако за теб boost от 0.30 ~ 0.35бара е малък, аз какво да кажа, че от стандартни 1.35бара, ме качика на 1.45бара, пък разликата е от земята до небето във вървенето :wink:


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: турбото не надува.след рестарт се оправя-решено

Мнениеот bangobango » Сря 30 сеп 2009 9:17


Аз гледах една таблица на оригиналната настройка беше постната от Брезел някъде и там при максимално количество гориво турбото трябваше да прави 0.95 бара налягане. Това е заводска настройка за АФН. След чипа исканото максимално налягане при максимално количество гориво е 1.15 бара по думите на Брезел, а аз му вярвам. Просто знам, че неговите чипове НЕ пушат, а и показанията на манометъра ми говорят, че има нещо за пипане. Нещо ми прави номера понеже вчера я настъпих юнашката и манометъра закова 1.15 точно и след 2-3 секунди тръгна да качва , но взех че отпуснах заради светофара. Някой път скача моментално на 1.5 и държи друг път е около 1.2 малко келява работа. То е ясно , че без да играе ВАГ-КОМ са само гатанки. Ще има развитие по моя проблем само да се уговоря с някой за диагностика. Явно ще се бачка за Н75 и подмяна на всички вакуми.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта