



PASSAT -b5- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....
- passat4o
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
- Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
- Двигател: CBAC
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....
Да,точно така MORFEI1
И онези ми казват че всичко е ОК,не знам кой лъже или просто не им се занимава,но със сигурност не е ОК. На компютъра не дава никакви проблеми,но инъче ги има.Те затова онези от оторизирания сервиз ми викат,че щом смятам аз че не е наред,въпреки компютъра трябвало да я разглобят...!

Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....
Старото ми Ауди по оборотомер, работеше на 1000 оборота, но реално измерено с програма Бош или ВАГ, работише на 850 мисля. Тоест получаваше се някакво разминаване..... то ако твоето табло е от същите и някой майстор не е взел предвид реалните стойности измерени с програма, а просто е свалил обротите, защото така трябва... и след пускане на климатика мотора се товари още повече, се получават неприятните вибрации.
Несмятам, че там е проблема, но не е зле да се убедите в това преди да почнете да разглобявате.
Не е нормално на съвременен автомобил като този, след пускане на компресора оборотите да падат. При новите коли след пускането му, не се усеща колебание в оборотите - така трябва.
Казваш че системата е пълна с фреон, а след като я напълнихте пробвахте ли на оборот какво налягане вдига системата? Какво е високото и ниското налягане. Единия трябва да държи 3 бара, докато другия на празен ход около 10 бара. При 1500 оборота трябав да вдига, 12 ~ 13бара.
Казвам ти това, защото наскоро имах сходен проблем с моята кола. Проверявам системата, допълваме я но се оказва, че в системата има боклук който запушва машината и при пускане на компресора вдикаше стойности над 34 бара буквално за секунди, оборотите на мотора падах, и от изпукателния клапан на климатичната система изпушкаше фреон за да не гръмне системата.
Несмятам, че там е проблема, но не е зле да се убедите в това преди да почнете да разглобявате.
Не е нормално на съвременен автомобил като този, след пускане на компресора оборотите да падат. При новите коли след пускането му, не се усеща колебание в оборотите - така трябва.
Казваш че системата е пълна с фреон, а след като я напълнихте пробвахте ли на оборот какво налягане вдига системата? Какво е високото и ниското налягане. Единия трябва да държи 3 бара, докато другия на празен ход около 10 бара. При 1500 оборота трябав да вдига, 12 ~ 13бара.
Казвам ти това, защото наскоро имах сходен проблем с моята кола. Проверявам системата, допълваме я но се оказва, че в системата има боклук който запушва машината и при пускане на компресора вдикаше стойности над 34 бара буквално за секунди, оборотите на мотора падах, и от изпукателния клапан на климатичната система изпушкаше фреон за да не гръмне системата.
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....
както се вижда на няколко от снимките-вляво е корпуса на масления филтър..намира се до него малко по-назад-в пространството между двете глави..
- passat4o
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
- Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
- Двигател: CBAC
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....
Благодаря за инфото MORFEI. Утре ще отида да проверят фреона,защото него не съм го гледал.А иначе преди нямаше проблеми,преди ремонтните дейности. Освен това оборотите на които работи нормално са 800.А сега падат малко под 800. Колкото до повече вибрации от обикновенно при невключен компресор,дали е възможно да е нещо от сорта на някое кабелче или пък нещо като регулация на оборотите след ремонт(не знам дали има такова нещо) ...?:) )
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....
Ето къде е точното място на въпросния филтър:

Доста забавно място между турбото и помпата и масления филтър и ЕГР-а
.Човека пише ,че най-лошото е било че нещо може да падне и няма намиране.Трябвал му е и магнит да вади някой от болтовете.Той си и спарвил само като махне твърдите нафтопроводи и ЕГР-а.След това обаче понеже слага филтър от онвия мотор/155 магарета за да ен са запушва/ който е по-голям маха и маслопровода към турбото.След това решава че така и така е разхвърлял всичко поне да почисти колекторите/който са на ебати удобното в сравнение с 1.9 на Г3/.Другото което си мисля ,че като са савелни маслопроводите на турбото е добре и те да се прегледат за запушвания.Той е парвил цялата процедура заради това че е имал теч от главата и като е отворил щеката е чул че свисти /тва се случва на 125 000 мили/.Цялото обяснение е доста добро и е хубаво някой омдератор да го качи за сваляне напарво/съдържа 15 ина подробни снимки/.Единственото което остана неясно за какво са го сложили въпросния филтър и на какъв интервал се сменя.

Доста забавно място между турбото и помпата и масления филтър и ЕГР-а

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....
Разрових се и в Аутодата за този мотор:
15 000 км. - смяна масло и маслен филтър ,почистване на нафтовия/не виждам смисъл/ и нето дума за въздушния
ама вие си го сменяйте.Въпросния интервал е не 8-10-12 к киолметри както доста колеги правят ,а 15 000 /АДАК бяха парвили тест че А3ка 1.9 с лонглайф масло спокойно кара и 100 000 км само с доливане ,НО със смяна на маселния филтър/
30 000 км. - смяна на поленов и нафтов филтър /ац би(но и двата сменям като се запушат/
60 000 км. - смяна на масло ан кутия ако е мултитроник.Филтър за картерни газове/или поне така съ лъжа/ Crankcase ventilation -Check/Clean
120 000 км. /собстевника плаче
/ - ремъци,ролки,помпи падат долу+всички горни се изпълняват ,ако сте с типтроник смяна на скъпо масло на кутията - хубавата новина че после 120 000 км. свиркате /ако сте слрожили хубави части
/
15 000 км. - смяна масло и маслен филтър ,почистване на нафтовия/не виждам смисъл/ и нето дума за въздушния

30 000 км. - смяна на поленов и нафтов филтър /ац би(но и двата сменям като се запушат/
60 000 км. - смяна на масло ан кутия ако е мултитроник.Филтър за картерни газове/или поне така съ лъжа/ Crankcase ventilation -Check/Clean

120 000 км. /собстевника плаче


- passat4o
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
- Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
- Двигател: CBAC
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....
Ходих на майстор за климатици. И там същото,каза че всичко е нормално с климатика,налягане ала бала.Няма някакви притеснителни звуци,въпреки че той поне каза че вибрира повече отколкото трябва,но и той каза че щом сега така я карам и съм минал доста километри,да продължавам така:) и Това е колеги.Явно в България няма достатъчно разбиращи майстори,дори и в оторизиранит сервизи.
- Fr3nzY
- Мнения: 196
- Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AFB V6 TDI
- Местоположение: Бургас
Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....
Така и на мен ми се зпуши филтъра за картерните газове.Има ли някакъв вариант да не го сменям защото в ФВ бургас ми искат 133лв за него гледам има някакво затапване на ЕГР клапана и да ги изпуска тия пари и работи в атмосферата я ме светнете и мен може ли да стане при моя мотор Пассат V6 tdi AFB двигател.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....
Сменяи за да не плачеш - иначе ги има и по-евтини ма за 20 лева ги няма
Отделно като го смениш е за следващите 120 000 км. ,а ако го смениш с този от новия мотор 163 коня ти е кажи речи доживот.

Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....
Passat4o, въртят ли ти вентилаторите отпред на кондензатора и какво е високото налягане като сте го мерили скоро имах ауди V6 което вдигаше 30 бара и чак компресора изключваше.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....
здравейте колеги, значи от известно време имам един доста гаден проблем...колата не ще да върви извънградско и вдига максимум 110-120км на 5та тоест някъде 2000 и нещо оборота. На типтроник - 3та-4та, оборотите са повече ма пак същата скорост. Карах я на диагностика и там нищо особено като грешки...казаха ми да сменя евентуално дебитометъра,да изчистя колеторите и катализатора.Преди 2 дни махнах катализатора и разликата е огромна, почна да движи като луда но пак от време на време ми забивка както си карам на магистралата...след тва се оправя и си върви нормално. Мислите ли проблема може да е от колекторите, които още не съм изчистил или трябва да сменявам дебитометър,Н75...
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....
Хора, дайте много ви моля сериен номер на този филтър и как се казва, че обърнах ЕТКА-та наопъки и не можах да го намеря.
Благодаря ви!
Благодаря ви!
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....
Здравейте колеги...Честит празник-Живи и здрави...
Та аз не послушах колегата,който беше ме посъветвал да разкарам тази кола...обективни и субективни причини..
Сега -автоматичната скоростна кутия....протече..Майсторите-"приготви си едни 3 000 лв",друг 2 000 лв...
С една дума търся резервни части-нови или рециклирани за автоматична скоростна кутия на PASSAT b5- V6-2500c - 2000 година.
Благодаря ви..
Та аз не послушах колегата,който беше ме посъветвал да разкарам тази кола...обективни и субективни причини..
Сега -автоматичната скоростна кутия....протече..Майсторите-"приготви си едни 3 000 лв",друг 2 000 лв...
С една дума търся резервни части-нови или рециклирани за автоматична скоростна кутия на PASSAT b5- V6-2500c - 2000 година.
Благодаря ви..
- lucky7o
- Мнения: 965
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT -b5- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ.
Стара тема, но да попитам в нея. Някой сменял ли е на скоро нафтова помпа и на каква цена вървят, нови, втора употреба... Изпадна ми един пасат 2.5 дизел, v6, формоушън... Tа колата е със заминала помпа и се чудя дали да я взимам.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: PASSAT -b5- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ.
Ремонт на помпен елемент + уплътнения за цялата помпа - 650 лв с труда за помпата. Сваляне, качване, зацепване, горивен филтър Mahle - 350 лв с труда. Всичко това преди 18 месеца.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта