PASSAT -b5- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
passat4o
Мнения: 121
Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
Двигател: CBAC
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....

Мнениеот passat4o » Сря 24 юни 2009 15:49


Да,точно така MORFEI1 :) И онези ми казват че всичко е ОК,не знам кой лъже или просто не им се занимава,но със сигурност не е ОК. На компютъра не дава никакви проблеми,но инъче ги има.Те затова онези от оторизирания сервиз ми викат,че щом смятам аз че не е наред,въпреки компютъра трябвало да я разглобят...!




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....

Мнениеот morfei1 » Сря 24 юни 2009 16:25


Старото ми Ауди по оборотомер, работеше на 1000 оборота, но реално измерено с програма Бош или ВАГ, работише на 850 мисля. Тоест получаваше се някакво разминаване..... то ако твоето табло е от същите и някой майстор не е взел предвид реалните стойности измерени с програма, а просто е свалил обротите, защото така трябва... и след пускане на климатика мотора се товари още повече, се получават неприятните вибрации.

Несмятам, че там е проблема, но не е зле да се убедите в това преди да почнете да разглобявате.

Не е нормално на съвременен автомобил като този, след пускане на компресора оборотите да падат. При новите коли след пускането му, не се усеща колебание в оборотите - така трябва.

Казваш че системата е пълна с фреон, а след като я напълнихте пробвахте ли на оборот какво налягане вдига системата? Какво е високото и ниското налягане. Единия трябва да държи 3 бара, докато другия на празен ход около 10 бара. При 1500 оборота трябав да вдига, 12 ~ 13бара.

Казвам ти това, защото наскоро имах сходен проблем с моята кола. Проверявам системата, допълваме я но се оказва, че в системата има боклук който запушва машината и при пускане на компресора вдикаше стойности над 34 бара буквално за секунди, оборотите на мотора падах, и от изпукателния клапан на климатичната система изпушкаше фреон за да не гръмне системата.


ефенди
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....

Мнениеот ефенди » Сря 24 юни 2009 17:52


както се вижда на няколко от снимките-вляво е корпуса на масления филтър..намира се до него малко по-назад-в пространството между двете глави..


Потребителски аватар
passat4o
Мнения: 121
Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
Двигател: CBAC
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....

Мнениеот passat4o » Сря 24 юни 2009 18:03


Благодаря за инфото MORFEI. Утре ще отида да проверят фреона,защото него не съм го гледал.А иначе преди нямаше проблеми,преди ремонтните дейности. Освен това оборотите на които работи нормално са 800.А сега падат малко под 800. Колкото до повече вибрации от обикновенно при невключен компресор,дали е възможно да е нещо от сорта на някое кабелче или пък нещо като регулация на оборотите след ремонт(не знам дали има такова нещо) ...?:) )


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 24 юни 2009 19:47


Ето къде е точното място на въпросния филтър:
Изображение
Доста забавно място между турбото и помпата и масления филтър и ЕГР-а :lol: .Човека пише ,че най-лошото е било че нещо може да падне и няма намиране.Трябвал му е и магнит да вади някой от болтовете.Той си и спарвил само като махне твърдите нафтопроводи и ЕГР-а.След това обаче понеже слага филтър от онвия мотор/155 магарета за да ен са запушва/ който е по-голям маха и маслопровода към турбото.След това решава че така и така е разхвърлял всичко поне да почисти колекторите/който са на ебати удобното в сравнение с 1.9 на Г3/.Другото което си мисля ,че като са савелни маслопроводите на турбото е добре и те да се прегледат за запушвания.Той е парвил цялата процедура заради това че е имал теч от главата и като е отворил щеката е чул че свисти /тва се случва на 125 000 мили/.Цялото обяснение е доста добро и е хубаво някой омдератор да го качи за сваляне напарво/съдържа 15 ина подробни снимки/.Единственото което остана неясно за какво са го сложили въпросния филтър и на какъв интервал се сменя.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 24 юни 2009 20:20


Разрових се и в Аутодата за този мотор:
15 000 км. - смяна масло и маслен филтър ,почистване на нафтовия/не виждам смисъл/ и нето дума за въздушния :shock ама вие си го сменяйте.Въпросния интервал е не 8-10-12 к киолметри както доста колеги правят ,а 15 000 /АДАК бяха парвили тест че А3ка 1.9 с лонглайф масло спокойно кара и 100 000 км само с доливане ,НО със смяна на маселния филтър/
30 000 км. - смяна на поленов и нафтов филтър /ац би(но и двата сменям като се запушат/
60 000 км. - смяна на масло ан кутия ако е мултитроник.Филтър за картерни газове/или поне така съ лъжа/ Crankcase ventilation -Check/Clean :shock
120 000 км. /собстевника плаче :lol: / - ремъци,ролки,помпи падат долу+всички горни се изпълняват ,ако сте с типтроник смяна на скъпо масло на кутията - хубавата новина че после 120 000 км. свиркате /ако сте слрожили хубави части :) /


Потребителски аватар
passat4o
Мнения: 121
Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
Двигател: CBAC
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....

Мнениеот passat4o » Нед 28 юни 2009 11:41


Ходих на майстор за климатици. И там същото,каза че всичко е нормално с климатика,налягане ала бала.Няма някакви притеснителни звуци,въпреки че той поне каза че вибрира повече отколкото трябва,но и той каза че щом сега така я карам и съм минал доста километри,да продължавам така:) и Това е колеги.Явно в България няма достатъчно разбиращи майстори,дори и в оторизиранит сервизи.


Потребителски аватар
Fr3nzY
Мнения: 196
Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
Автомобил: VW Passat
Двигател: AFB V6 TDI
Местоположение: Бургас

Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....

Мнениеот Fr3nzY » Вто 25 авг 2009 18:45


Така и на мен ми се зпуши филтъра за картерните газове.Има ли някакъв вариант да не го сменям защото в ФВ бургас ми искат 133лв за него гледам има някакво затапване на ЕГР клапана и да ги изпуска тия пари и работи в атмосферата я ме светнете и мен може ли да стане при моя мотор Пассат V6 tdi AFB двигател.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 25 авг 2009 20:46


Сменяи за да не плачеш - иначе ги има и по-евтини ма за 20 лева ги няма :lol: Отделно като го смениш е за следващите 120 000 км. ,а ако го смениш с този от новия мотор 163 коня ти е кажи речи доживот.


velevtr
Мнения: 55
Регистриран на: Съб 03 май 2008 5:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Трявна

Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....

Мнениеот velevtr » Сря 26 авг 2009 19:16


Passat4o, въртят ли ти вентилаторите отпред на кондензатора и какво е високото налягане като сте го мерили скоро имах ауди V6 което вдигаше 30 бара и чак компресора изключваше.


North_Side
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 27 дек 2008 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....

Мнениеот North_Side » Пон 19 окт 2009 17:36


здравейте колеги, значи от известно време имам един доста гаден проблем...колата не ще да върви извънградско и вдига максимум 110-120км на 5та тоест някъде 2000 и нещо оборота. На типтроник - 3та-4та, оборотите са повече ма пак същата скорост. Карах я на диагностика и там нищо особено като грешки...казаха ми да сменя евентуално дебитометъра,да изчистя колеторите и катализатора.Преди 2 дни махнах катализатора и разликата е огромна, почна да движи като луда но пак от време на време ми забивка както си карам на магистралата...след тва се оправя и си върви нормално. Мислите ли проблема може да е от колекторите, които още не съм изчистил или трябва да сменявам дебитометър,Н75...


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....

Мнениеот dancing_niki » Вто 02 ное 2010 16:51


Хора, дайте много ви моля сериен номер на този филтър и как се казва, че обърнах ЕТКА-та наопъки и не можах да го намеря.

Благодаря ви!


ефенди
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: PASSAT- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....

Мнениеот ефенди » Нед 05 май 2013 15:31


Здравейте колеги...Честит празник-Живи и здрави...
Та аз не послушах колегата,който беше ме посъветвал да разкарам тази кола...обективни и субективни причини..
Сега -автоматичната скоростна кутия....протече..Майсторите-"приготви си едни 3 000 лв",друг 2 000 лв...
С една дума търся резервни части-нови или рециклирани за автоматична скоростна кутия на PASSAT b5- V6-2500c - 2000 година.
Благодаря ви..


Потребителски аватар
lucky7o
Мнения: 965
Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: PASSAT -b5- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ.

Мнениеот lucky7o » Вто 07 окт 2014 11:33


Стара тема, но да попитам в нея. Някой сменял ли е на скоро нафтова помпа и на каква цена вървят, нови, втора употреба... Изпадна ми един пасат 2.5 дизел, v6, формоушън... Tа колата е със заминала помпа и се чудя дали да я взимам.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: PASSAT -b5- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ.

Мнениеот dancing_niki » Вто 07 окт 2014 14:21


Ремонт на помпен елемент + уплътнения за цялата помпа - 650 лв с труда за помпата. Сваляне, качване, зацепване, горивен филтър Mahle - 350 лв с труда. Всичко това преди 18 месеца.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта