Време е за TDI...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 23 фев 2006 17:49


guard написа:А междудругото Порше вече правят дизели, или се лъжа....

До вчера се дърпаха




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 23 фев 2006 17:51


В следващото 24 часа на Льо Ман Ауди ще участва с ТДИ! С филтър за твърди частици. Много ще ми е интересно, ако разбие бензиновите, а и е доста по-икономичен от тях. Това е прецедент, защото никога досега дизел не е участвал в това състезание!
Няма да се очудя, ако след няколко годинки пуснат дизелово WRC :lol:


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Чет 23 фев 2006 17:54


L&R написа:
guard написа:А междудругото Порше вече правят дизели, или се лъжа....

До вчера се дърпаха


Някъде бях чел че имат такива проекти на Порше, а колегата знам че е фен на марката Порше и се интересува, аз незнам затова питам....


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 23 фев 2006 17:55


Не не правят дизели все още.
Ако решат да вградят дизел то това може да стане само в Кайен.
И ако има дизел той най-вероятно ще е от концерна ВАГ. Всички знаеме за близките отношения м/у тях. (Кайен 3.2 е мотор на VW)
Бих се изкефил на Кайен V10 TDI с 450коня и 1000Нм да речем.
Е те тва е печка, с него ще може да се изкореняват дървета и да се орат ниви. :shock

Иначе от ТДИ-та любимец ми А4 3.0ТДИ куатро със 231кончета, ей това е истински практичен, проходим и бърз автомобил. Не са лоши и 535Д на БМВ и Ц30ЦДИ АМГ на МБ. Г4 ТДИ 130кончета също ма кефи мноо, но както казах, ако имам пари за Г4 няма да мога да издържа на обаянието на 1.8Турбо.

Някой, ако има инфо да даде, аз редовно чета неща за порше из нета, но не съм чул да разрабодват дизел повер.

Последна промяна от niikoo_1 на Чет 23 фев 2006 18:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Чет 23 фев 2006 17:58


Да, или в онова грозното(според моето виждане), дето е нещо като пикап......тия хора не са добре. :lol:
Сигурно след 2-3 години ще правят.....багери би турбо порше..... :lol:


А за дизелите, да кажа и нещо лошо, че иначе няма мога да спя......дали палят или не незнам.....обаче знам, че почти няма дизели които да не тракат много грозно, щом чисто новата С-класа на един приятел, по-точно 2.2СДИ ме събужда от нас( :lol:)......значи представи си колко трака.....

Докато едно Голфче 5 2.0Т свисти и мърка като разгонен котарана.......направо човек да се влюби. :lol:


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Чет 23 фев 2006 18:18


niikoo_1 написа:Ти прочете ли за 1.4 ГТ с турбо, компресор и директно впръскване и 170коня. А за 2.0Т турбо с директно впръскване 200коня и 7литра среден разход прочете ли


А колко е живота на тези два двигателя. За първия до колкото знам до 250 000 км. максимум, а за втория 300 000 максимум. За сравнение ТДИ ще навърти 400 000 км без да се замисли, някой ще върне километрите и следващия собственик ще направи още 100 000 км и пак ще е доволен.

А за разхода 7литра при 200 коня. Явно инженера, който го е измислил ще е носител на нобелова награда в областта на физиката. Има физични закони които не могат да се манипулират. Един литър бензин има определена калоричност. Определена сума калории трябват за да се извърши някакво действие за определено време. Т.Е. няма такива филми като мощна кола която гори малко и ускорява бързо (за бензина говоря).
Ако има колега физик (или инженер в тази област) моля да вземе компетентно отношение по този въпрос! :roll: :oops:

Сетих се още нещо. Преди години БМВ участва в пистовия шампионат за туристически автомобили с две коли тройки ДИЗЕЛ. И какво стана...порсто спечелиха без конкуренция banana


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 23 фев 2006 19:45


Спечелиха 24часа на Нюрбург ринг (Норд шлайфе или т.н северен склон) с 320турбо дизел, ФВ също имат много победи с техните ТДИ мотори в състезанията за издържливост.
Мощността при турбо моторите зависи освен от дебита на горивото и от това на какво налягане работи турбо комрпесора. При добре изчислена горивна смес и високо налягане няма проблем с 200коня и 7литра среден разход.

А за живота на 2.0Т и 1.4ТСИ не вярвам да имат проблем да въртят 300-400хил км. при нормална експолатация.
Ей сега като се наям почвам да ровя в нета и да давам примери и тестове (има много).


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 23 фев 2006 19:55


niikoo_1 написа:Ей сега като се наям почвам да ровя в нета и да давам примери и тестове (има много).



Съжелявам ако си ко схванал като караница. В отделните постове си противоречеше, та си позволих да обобщя :D


Добър апетит! Аз пък отивам да пия бири :D


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 23 фев 2006 22:33


Е тука някой обърка нещата... бъдещето не е на дизелите, както ви се иска, а на електрическите и въздушните двигатели... Има и въздушен двигател, ако не сте чували, да ви светна, но не знам как се казва. Четох го в Авто Форум, ако не се лъжа, преди няколко месеца. Двигателчето има една голяма бутилка, която се пълни с въздух от компресор, докато си в къщи. След което това зареждане стига за около 200-250 км. Трицилиндрова беше колата и работи като такси някъде в Азия... не съм сигурен. Една такава зелена е на цвят, прилича на Деу Тико. Може някой да е чел за нея. Планират серийно производство в скоро време. Ако доразвият идеята - просто няма да имат равни на себе си тези двигатели.
А другия вариант е горивни клетни и напълно електрически автомобил. Хибридите са само временно решение. Петролът все някога ще свърши и този момент няма да е много далече във времето - около 25-30 години му дават специялистите.
Така че стига сме спорили, незнам що му се нахвърлихте на момчето, на мен също бензинът повече ми харесва. Вярно, че TDI дърпат страшно, но все пак ремонтът и частите им са скъпи - това не можете да го отречете.


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Чет 23 фев 2006 22:55


Бъдещето VW FEN,
е на това което хората търсят и купуват.......американците са луднали по Хибридите, Европа по дизелите......вече почти никой не купува бензинки........но всъщност всеки си има право на избор, ако ще и ракета да си купи, важното е че си му харесва......


Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Чет 23 фев 2006 23:02


Значи сега да кажа моята кола е Шкода а не Голф,и мога да кажа,че сигурно и за това е тази разлика(годинките).Но съм карал Венто ТДИ 90к.с. и Голф 3 1.8ми и вентото набира осезаемо по добре(може би е такова усещането заради турбото.А що се отнася до 1.4ГТ мотора-моля ви се това е меко казано Глупав мотор 1.4-170к.с. с турбо и компресор на кой му е притрябвал тоя издут мотор-2.0т е доста по-добър.Мога да кажа,че Леон ТДИ 150к.с. на божурище беше средни или ниски 16 секунди(не помня точно).А имаше Голф4 ТДИ 150к.с. даваше средни 15(не помня и тук точно)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 23 фев 2006 23:10


drift написа:Значи сега да кажа моята кола е Шкода а не Голф,и мога да кажа,че сигурно и за това е тази разлика(годинките).Но съм карал Венто ТДИ 90к.с. и Голф 3 1.8ми и вентото набира осезаемо по добре(може би е такова усещането заради турбото.А що се отнася до 1.4ГТ мотора-моля ви се това е меко казано Глупав мотор 1.4-170к.с. с турбо и компресор на кой му е притрябвал тоя издут мотор-2.0т е доста по-добър.Мога да кажа,че Леон ТДИ 150к.с. на божурище беше средни или ниски 16 секунди(не помня точно).А имаше Голф4 ТДИ 150к.с. даваше средни 15(не помня и тук точно)


1.4GT мотора не мисля, че глупав, щом от ФВ са решили да го го пуснат значи не е глупав. Все пак хората от ВАГ мисля, че са доста напред с материала за да си позволят да правят глупости и то именно с голф. Едно време имаше Поло Г40 с мотор 1.3 и компресор и хич не беше глупава кола.
Виж точно как работи мотора и каскадното му пълнене с механичен компресор и турбо.
Голф4 ТДИ 150коня за да даде спредни 15-ки трябва да пипан - най-малкото да има чип. Кола 150коня може да даде средни 15ки само , ако много лека разбираи около 1000килограма.


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Чет 23 фев 2006 23:33


versace написа:
niikoo_1 написа:Ти прочете ли за 1.4 ГТ с турбо, компресор и директно впръскване и 170коня. А за 2.0Т турбо с директно впръскване 200коня и 7литра среден разход прочете ли


А колко е живота на тези два двигателя. За първия до колкото знам до 250 000 км. максимум, а за втория 300 000 максимум.


ти уут ли си кфи глупости говориш 250 хил км живот


Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Пет 24 фев 2006 13:17


niikoo_1 написа:
drift написа:Значи сега да кажа моята кола е Шкода а не Голф,и мога да кажа,че сигурно и за това е тази разлика(годинките).Но съм карал Венто ТДИ 90к.с. и Голф 3 1.8ми и вентото набира осезаемо по добре(може би е такова усещането заради турбото.А що се отнася до 1.4ГТ мотора-моля ви се това е меко казано Глупав мотор 1.4-170к.с. с турбо и компресор на кой му е притрябвал тоя издут мотор-2.0т е доста по-добър.Мога да кажа,че Леон ТДИ 150к.с. на божурище беше средни или ниски 16 секунди(не помня точно).А имаше Голф4 ТДИ 150к.с. даваше средни 15(не помня и тук точно)


1.4GT мотора не мисля, че глупав, щом от ФВ са решили да го го пуснат значи не е глупав. Все пак хората от ВАГ мисля, че са доста напред с материала за да си позволят да правят глупости и то именно с голф. Едно време имаше Поло Г40 с мотор 1.3 и компресор и хич не беше глупава кола.
Виж точно как работи мотора и каскадното му пълнене с механичен компресор и турбо.
Голф4 ТДИ 150коня за да даде спредни 15-ки трябва да пипан - най-малкото да има чип. Кола 150коня може да даде средни 15ки само , ако много лека разбираи около 1000килограма.


глупав Това си е мое мнение,ако ти харесва тоя мотор пожелавам ти от все сърце да си купиш и аз да не съм прав(просто това е моето мнение,както никой не може да ме накара да го харесвам,така никой не може да те накара да не го харесваш)!!
глупав Що се отнася до Голф4 може да е имала чип турбо от камион(незнам)аз я видях на Божурище и видях,че беше дизел с трите червени незнам какво е имало под капака.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Пет 24 фев 2006 13:48


izzo написа:
versace написа:
niikoo_1 написа:Ти прочете ли за 1.4 ГТ с турбо, компресор и директно впръскване и 170коня. А за 2.0Т турбо с директно впръскване 200коня и 7литра среден разход прочете ли


А колко е живота на тези два двигателя. За първия до колкото знам до 250 000 км. максимум, а за втория 300 000 максимум.


ти уут ли си кфи глупости говориш 250 хил км живот


Вмсето да ми даваш констатации за психическото ми здраве :shock предложи факти или конкретни данни за да ме убедиш в противното на моето твърдение.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта