guard написа:А междудругото Порше вече правят дизели, или се лъжа....
До вчера се дърпаха
niikoo_1 написа:Ти прочете ли за 1.4 ГТ с турбо, компресор и директно впръскване и 170коня. А за 2.0Т турбо с директно впръскване 200коня и 7литра среден разход прочете ли
drift написа:Значи сега да кажа моята кола е Шкода а не Голф,и мога да кажа,че сигурно и за това е тази разлика(годинките).Но съм карал Венто ТДИ 90к.с. и Голф 3 1.8ми и вентото набира осезаемо по добре(може би е такова усещането заради турбото.А що се отнася до 1.4ГТ мотора-моля ви се това е меко казано Глупав мотор 1.4-170к.с. с турбо и компресор на кой му е притрябвал тоя издут мотор-2.0т е доста по-добър.Мога да кажа,че Леон ТДИ 150к.с. на божурище беше средни или ниски 16 секунди(не помня точно).А имаше Голф4 ТДИ 150к.с. даваше средни 15(не помня и тук точно)
versace написа:niikoo_1 написа:Ти прочете ли за 1.4 ГТ с турбо, компресор и директно впръскване и 170коня. А за 2.0Т турбо с директно впръскване 200коня и 7литра среден разход прочете ли
А колко е живота на тези два двигателя. За първия до колкото знам до 250 000 км. максимум, а за втория 300 000 максимум.
niikoo_1 написа:drift написа:Значи сега да кажа моята кола е Шкода а не Голф,и мога да кажа,че сигурно и за това е тази разлика(годинките).Но съм карал Венто ТДИ 90к.с. и Голф 3 1.8ми и вентото набира осезаемо по добре(може би е такова усещането заради турбото.А що се отнася до 1.4ГТ мотора-моля ви се това е меко казано Глупав мотор 1.4-170к.с. с турбо и компресор на кой му е притрябвал тоя издут мотор-2.0т е доста по-добър.Мога да кажа,че Леон ТДИ 150к.с. на божурище беше средни или ниски 16 секунди(не помня точно).А имаше Голф4 ТДИ 150к.с. даваше средни 15(не помня и тук точно)
1.4GT мотора не мисля, че глупав, щом от ФВ са решили да го го пуснат значи не е глупав. Все пак хората от ВАГ мисля, че са доста напред с материала за да си позволят да правят глупости и то именно с голф. Едно време имаше Поло Г40 с мотор 1.3 и компресор и хич не беше глупава кола.
Виж точно как работи мотора и каскадното му пълнене с механичен компресор и турбо.
Голф4 ТДИ 150коня за да даде спредни 15-ки трябва да пипан - най-малкото да има чип. Кола 150коня може да даде средни 15ки само , ако много лека разбираи около 1000килограма.
izzo написа:versace написа:niikoo_1 написа:Ти прочете ли за 1.4 ГТ с турбо, компресор и директно впръскване и 170коня. А за 2.0Т турбо с директно впръскване 200коня и 7литра среден разход прочете ли
А колко е живота на тези два двигателя. За първия до колкото знам до 250 000 км. максимум, а за втория 300 000 максимум.
ти уут ли си кфи глупости говориш 250 хил км живот
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта