



Passat B5 няма тяга.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Passat B5 няма тяга.
За това,профилактично си я продухвам аз 

-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B5 няма тяга.
Колега аз имам Б5 ТДИ АФН чипнат от Дигиталтунинг и е със 143 коня,махнал съм му катализатора,''поизправихме'' малко генерацийте и още леки подобренийца.На динамометричен(дино) тест колата докара 154 коня след всичко.Комби ми е пасата и мога да ти кажа,че на 320Д Бмв му багам като заек на костенурка.Ако найстина имаш чип колата трябва да е побесняла.Поне така стана при мен.Със 17 джанти съм и на втора да върти гуми далеч не му е проблем.Един съвет от мен.Бош дизел център софия околовръстното му е майката за да ти кажат.И за да ти е здрав мотора щом си с чип само с рейсингово масло и повече от 9 хиляди с едно масло не дръж
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Passat B5 няма тяга.
И кое е това рейсинг масло ?
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B5 няма тяга.
Ами за да не правя реклама не го казах,но щом държите-Тотал.Има най-различни варианти в зависимост от колата и конете
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Passat B5 няма тяга.
Чуек,за какви реклами става дума тука,да не сме в БТВ,казвай спокойно марка,модел,цени и т.н. Ще правиш реклама ако го произвеждаш ти,или ако кажеш че имаш и можеш да продаваш.Та - тотал,ама какво,цена на ли тър и т.н. и т.н.
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B5 няма тяга.
Ами Тотала е скъп излиза около 160 лева за 4 литра но поне знаеш,че имаш масло което независимо от температурата има смазване и няма да хвърлиш някой лагер заради спестени 50 лева от масло.Но има и други по-евтини варианти за рейсингово масло.Отиваш в някоя масларница и им казваш за чипа и стила ти на каране.Натам те ще ти предложат.Моята кола съм я карал в червено (над 5 и нещо беше стрелката) в продължение на почти 4-5 минути и нямаше последствия за мотора.Ако беше обикновенно масло при тази температура и обороти отдавна да беше хвърлила лагерите
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B5 няма тяга.
Major_Bobi написа:Ами Тотала е скъп излиза около 160 лева за 4 литра но поне знаеш,че имаш масло което независимо от температурата има смазване и няма да хвърлиш някой лагер заради спестени 50 лева от масло.Но има и други по-евтини варианти за рейсингово масло.Отиваш в някоя масларница и им казваш за чипа и стила ти на каране.Натам те ще ти предложат.Моята кола съм я карал в червено (над 5 и нещо беше стрелката) в продължение на почти 4-5 минути и нямаше последствия за мотора.Ако беше обикновенно масло при тази температура и обороти отдавна да беше хвърлила лагерите
Над 5000 оборота си я карал така ли

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Passat B5 няма тяга.
4-5 минути !!! На коя предавка,че ако е на 5-а си летял с 230 поне... и то 4-5 минути достатъчно да 

- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Passat B5 няма тяга.
сори за офф-а но колегата явно е от новата серия на филма бързи и яростни , особенно с тея рейсинг масла дето отиваш в масларницата и казваш че си с чип и какъв ти е стила на каране 

Re: Passat B5 няма тяга.
Колега аз имах подобен проблем. Пушеше при рязко подаване на газ и нямаше тяга, а се наемаше бавно и славно. Помотах се майсторите и имаше 1000 различни мнение. Най-накрая се оказа дебитомер. Мисля че не е лоша идея да го провериш.
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B5 няма тяга.
Да карал съм с 5 хиляди оброта около 4-5 минути,но на втора,мястото картинг писта кюстендил,цел-италианско преследване с едно 320,има около 1000 души гледали това,така че за разбирачите който казват че е невъзможно,елате и се уверете-колата си е здрава.По въпроса за рейсинг маслото и това на което се присмивате-ми образовайте се малко,аз ли съм крив че ходите в квартални бакалийки за масло.И за да не съм голословен-Марка Репсол е създадена да обслужва т.нар. рейсинг машини с масло отговарящо на най-високи изисквания.Пример БМВ-то с което се дърпах си беше с обикновенно масло 10 на 40 и хвърли лагерите на втората обиколка-причина-маслото беше загубило смазочните си свойства при високата температура,високите обороти и поддържаните такива.Извод-купувайте си Репсол или Тотал за коли който ще бъдат подложени на сериозни усилия.И не вярвайте на разбирачите че няма рейсинг масло.Защо тогава има фирма Лукас ойл която снабдява повечето български пишман състезатели с масло за високи натоварвания
Re: Passat B5 няма тяга.
Major_Bobi написа:Да карал съм с 5 хиляди оброта около 4-5 минути,но на втора,мястото картинг писта кюстендил,цел-италианско преследване с едно 320,има около 1000 души гледали това,така че за разбирачите който казват че е невъзможно,елате и се уверете-колата си е здрава.По въпроса за рейсинг маслото и това на което се присмивате-ми образовайте се малко,аз ли съм крив че ходите в квартални бакалийки за масло.И за да не съм голословен-Марка Репсол е създадена да обслужва т.нар. рейсинг машини с масло отговарящо на най-високи изисквания.Пример БМВ-то с което се дърпах си беше с обикновенно масло 10 на 40 и хвърли лагерите на втората обиколка-причина-маслото беше загубило смазочните си свойства при високата температура,високите обороти и поддържаните такива.Извод-купувайте си Репсол или Тотал за коли който ще бъдат подложени на сериозни усилия.И не вярвайте на разбирачите че няма рейсинг масло.Защо тогава има фирма Лукас ойл която снабдява повечето български пишман състезатели с масло за високи натоварвания
Ти сега искаш да кажеш, че Катрол Магнетик 10w40 за ТДИ, е бахти боклука и не издържа на натоварване, така ли?
Много си се заблудил, но щом имаш 40лв. за литър давай ги.
Тя колата може да издържи на напъна известно време, но ако я караш така редовно, повярвай ми, много скоро ще правиш сериозен ремонт. Аз моят АФН когато го ръчкам го държа на 3500-4000 оборота на завои и имам пълната мощност на мотора, без да го изнасилвам в червения сектор, и без това след 4100-4200 силата маналява.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта