Дизел+ГАЗ
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Дизел+ГАЗ
прав си (моя грешка в изказването)но е с роторната помпа,а те не са интересни в днешно време
Re: Дизел+ГАЗ
Здравейте на всички. Вместо да се чудите, дали ще стане или не, на тази или онази кола. Вземете една газова бутилка с редуцил вентил, след него сложете един газов кран за финно регулиране и 3м маркуч ф6мм. Вкарайте накуча преди въздушният филтер и сложете бутилката до вас в купето. Подкарвате колата и след 1000обр. започнете плавно да подавате LPG без да променяте педала на газта. Ако помпата е с електронно управление и софтуера е написан както трябва, компа ще намали нафтата поради покачването на оборотите на мотора.
Ако всичко е наред, слагате газова уредба и си карате без проблем.
НЕ ПРЕКАЛЯВАЙТЕ С ГАЗТА ЧЕ МОЖЕ ДА ИЗТРАКА МОТОРА. Ако се появи тракане значи LPT-то е повече. След като монтирате стандартна газова уредба, трябва да се обедите, че изпарителя не пуска газ без вакум. Задължитерлно защитите да са монтирани.
1. Подаване на LPG след 1000об.
2. Ако мотора не работи не може да се пусне (клапана на изпарителя) не централаният от газовата бутилка. ВРЪЗВА СЕ КЪМ ЛАМПАТА НА МАСЛОТО ПРЕЗ РЕЛЕ
3. Датчик-обортомер за максимални обороти спира газта, че някое бутало може да излезе и да види кой го притеснява.
ВНИМАНИЕ!!! Дизелите с газ, се развъртат нмого бързо до критични обороти и преди да се усетите стигат 6-8000 об. Дизелите не работят на такива
обороти
Ами успех
Ако всичко е наред, слагате газова уредба и си карате без проблем.
НЕ ПРЕКАЛЯВАЙТЕ С ГАЗТА ЧЕ МОЖЕ ДА ИЗТРАКА МОТОРА. Ако се появи тракане значи LPT-то е повече. След като монтирате стандартна газова уредба, трябва да се обедите, че изпарителя не пуска газ без вакум. Задължитерлно защитите да са монтирани.
1. Подаване на LPG след 1000об.
2. Ако мотора не работи не може да се пусне (клапана на изпарителя) не централаният от газовата бутилка. ВРЪЗВА СЕ КЪМ ЛАМПАТА НА МАСЛОТО ПРЕЗ РЕЛЕ
3. Датчик-обортомер за максимални обороти спира газта, че някое бутало може да излезе и да види кой го притеснява.
ВНИМАНИЕ!!! Дизелите с газ, се развъртат нмого бързо до критични обороти и преди да се усетите стигат 6-8000 об. Дизелите не работят на такива
обороти
Ами успех

-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Дизел+ГАЗ
Колеги вижте този репортаж! Майстора на него ми е добър познат! Това е Стефан Сумиста, който доста хора познават от форума на Ауди! Човека е много кадърен и си разбира от работата! Занимава се с чипове, диагностика и др. ремонти по автомобилите! Следващия път като отида при него ще се поинтересувам за поставянето на пропан-бутан на дизелов автомобил! Обаче вече съм сигурен в едно - пренаписва се софтуера на автомобила за да стане номера
Тоест все едно си чипосваш колата, но търсения ефект е малко по-различен
http://novatv.bg/news/view/2011/06/13/1 ... B8-%D0%B5/


http://novatv.bg/news/view/2011/06/13/1 ... B8-%D0%B5/
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дизел+ГАЗ
Хм интересно
Браво на хората че са успяли да направят нещо.Само ми е интересно какво се получава като разход на двете горива.Също това като свърши газта какво става.Ако свърши дизела ясно умират нещата.Дали може да върви само на дизел,следкато е пипано по компютъра.

Re: Дизел+ГАЗ
Този репортаж съм го гледал не само по нова. Някъде бях казали, че услугата струвала, ако не ме лъжа памета около 5000лв.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дизел+ГАЗ
velinsl написа:Този репортаж съм го гледал не само по нова. Някъде бях казали, че услугата струвала, ако не ме лъжа памета около 5000лв.

колата си върви на дизел само като свърши газта.Виждал съм го на мерцедес 124 с 250д мотор и без да се пипа помпата или компа пак става,но колко ще издържи не мога да кажа защото не е мой и няма как да коментирам колата на друг след като не се поддържа от мен.Ма мерцедеса за който говоря разхода е паднал от 10 на 6,5-7литра нафта и около 2 литра газ-това е за градски разход извънградско не беше засичан тогава още а сега не съм питал,защото не ме интересува колко гори,а гледам моята ,колко гори,защото аз нея зареждам

-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дизел+ГАЗ
Тоест не е особенно рентабилно.Според шофера 5лв икономия.Фабията му беше сди.Тия горят към 7 в София по 2.60 нафта идва на 18лв ,значи трябва да стане 13,което вече как се получава е въпроса.Може да е 4 нафта и 2 газ...примерно.
Re: Дизел+ГАЗ

-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Дизел+ГАЗ
Колеги, както обещах днес имах възможност да поговоря със Стефан "Сумиста"! Общо взето успя да ми обясни и да разбера принципа на работа на системата! Основното и най-важно е, че на автомобила се пренаписва софтуера, за което се слагат забележете два чипа
Автомобила пали на дизелово гориво и тогава си работи първия чип! След достигане на определена температура се включва и газовото гориво, като тогава започва да работи втория чип! Идеята на втория чип е да ограничи подаването на дизел, като разликата се допълва от пропан-бутана! До достигане на определената температура и обороти не по-малки от 950 автомобила не включва и газта! Интересното е, че при различно натоварване на мотора съотношението пропан-бутан към дизел е различно! Например над 2000 оборота съотношението е 50 на 50! Когато свърши газта автомобилът автоматично си минава на дизел, като тогава работи първият чип! Управлението на газта са го направили с газов инжекцион, като в случая от репортажа е Ловато! В крайна сметка освен икономия са постигнали до 15% завишена мощност на двигателя, когато работи в комбинация пропан-бутан и дизел
Цялата инвестиция за човека е струвала 1800 лева! Според мен системата е направена наистина кадърно, като след монтирането и са следили всички показатели на мотора в различни режими на натоварване и не е имало негативни последици, като например повишаване на температурата и др.! Дано да съм бил полезен с информацията и защо не следващия автомобил да ми бъде дизел на ГАЗ 



Re: Дизел+ГАЗ
Много точно и ясно,при мен е друго,моторат ми е 1.7 д-чит дизел.уредбата ми струва 500лв.за монтаж 100.Паля и веднага започва да се произвежда газ,който влиза във въздушният филтър,и от там двигателят си го засмуква...
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Дизел+ГАЗ
georgi77 написа:Много точно и ясно,при мен е друго,моторат ми е 1.7 д-чит дизел.уредбата ми струва 500лв.за монтаж 100.Паля и веднага започва да се произвежда газ,който влиза във въздушният филтър,и от там двигателят си го засмуква...
За "бълбукаторите" и набълбукалите се с това перпетум мобиле има друга доста голяма тема така че ако искаш там може да описваш наблюденията си

- boqn92
- Мнения: 324
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Дизел+ГАЗ
Вече мисля че ще комбинират Дизел + Вода.,Браво на изобретателите просто уникално.И аз мисля на Шаран 1.9 ТДИ да му сложа Д+Г и да брумча още по икономично
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Дизел+ГАЗ
Виждал съм монтирана метанова уредба на Peugeot 307 HDI. Искаше пренаписване на софта ,но собственика беше супер доволен защото разхдоа беше паднал двоино.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Дизел+ГАЗ
Колко пари е тази уредба за дизел в крайна сметка разбра ли се?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта