Дизел+ГАЗ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
nkod
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: harmanli

Re: Дизел+ГАЗ

Мнениеот nkod » Чет 19 май 2011 20:39


спринтер 312 е дизел с дирекно впръскване, не е предкамерен дизел...




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Дизел+ГАЗ

Мнениеот niks76 » Чет 19 май 2011 21:44


прав си (моя грешка в изказването)но е с роторната помпа,а те не са интересни в днешно време


emm69
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 11 сеп 2010 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дизел+ГАЗ

Мнениеот emm69 » Нед 22 май 2011 9:46


Здравейте на всички. Вместо да се чудите, дали ще стане или не, на тази или онази кола. Вземете една газова бутилка с редуцил вентил, след него сложете един газов кран за финно регулиране и 3м маркуч ф6мм. Вкарайте накуча преди въздушният филтер и сложете бутилката до вас в купето. Подкарвате колата и след 1000обр. започнете плавно да подавате LPG без да променяте педала на газта. Ако помпата е с електронно управление и софтуера е написан както трябва, компа ще намали нафтата поради покачването на оборотите на мотора.
Ако всичко е наред, слагате газова уредба и си карате без проблем.
НЕ ПРЕКАЛЯВАЙТЕ С ГАЗТА ЧЕ МОЖЕ ДА ИЗТРАКА МОТОРА. Ако се появи тракане значи LPT-то е повече. След като монтирате стандартна газова уредба, трябва да се обедите, че изпарителя не пуска газ без вакум. Задължитерлно защитите да са монтирани.
1. Подаване на LPG след 1000об.
2. Ако мотора не работи не може да се пусне (клапана на изпарителя) не централаният от газовата бутилка. ВРЪЗВА СЕ КЪМ ЛАМПАТА НА МАСЛОТО ПРЕЗ РЕЛЕ
3. Датчик-обортомер за максимални обороти спира газта, че някое бутало може да излезе и да види кой го притеснява.
ВНИМАНИЕ!!! Дизелите с газ, се развъртат нмого бързо до критични обороти и преди да се усетите стигат 6-8000 об. Дизелите не работят на такива
обороти

Ами успех heavy metal zork


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Дизел+ГАЗ

Мнениеот BG_POLICE » Пон 02 яну 2012 15:14


Колеги вижте този репортаж! Майстора на него ми е добър познат! Това е Стефан Сумиста, който доста хора познават от форума на Ауди! Човека е много кадърен и си разбира от работата! Занимава се с чипове, диагностика и др. ремонти по автомобилите! Следващия път като отида при него ще се поинтересувам за поставянето на пропан-бутан на дизелов автомобил! Обаче вече съм сигурен в едно - пренаписва се софтуера на автомобила за да стане номера :да: Тоест все едно си чипосваш колата, но търсения ефект е малко по-различен :beer

http://novatv.bg/news/view/2011/06/13/1 ... B8-%D0%B5/


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Дизел+ГАЗ

Мнениеот agent_kowalski » Пон 02 яну 2012 19:49


Хм интересно :) Браво на хората че са успяли да направят нещо.Само ми е интересно какво се получава като разход на двете горива.Също това като свърши газта какво става.Ако свърши дизела ясно умират нещата.Дали може да върви само на дизел,следкато е пипано по компютъра.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Дизел+ГАЗ

Мнениеот velinsl » Пон 02 яну 2012 20:29


Този репортаж съм го гледал не само по нова. Някъде бях казали, че услугата струвала, ако не ме лъжа памета около 5000лв.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Дизел+ГАЗ

Мнениеот red.devilll » Пон 02 яну 2012 20:39


velinsl написа:Този репортаж съм го гледал не само по нова. Някъде бях казали, че услугата струвала, ако не ме лъжа памета около 5000лв.

:screwy май си се пообъркал колега Цената за метанова уредба на дизел струва около 2500-3000 лв и това е като харчи 25-30% нафта и останалото нафта и тази цена е за камион,а за лека кола е по-далавера.На тази интервенция цената и е около 400-500лв .
колата си върви на дизел само като свърши газта.Виждал съм го на мерцедес 124 с 250д мотор и без да се пипа помпата или компа пак става,но колко ще издържи не мога да кажа защото не е мой и няма как да коментирам колата на друг след като не се поддържа от мен.Ма мерцедеса за който говоря разхода е паднал от 10 на 6,5-7литра нафта и около 2 литра газ-това е за градски разход извънградско не беше засичан тогава още а сега не съм питал,защото не ме интересува колко гори,а гледам моята ,колко гори,защото аз нея зареждам :beer


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Дизел+ГАЗ

Мнениеот agent_kowalski » Пон 02 яну 2012 21:38


Тоест не е особенно рентабилно.Според шофера 5лв икономия.Фабията му беше сди.Тия горят към 7 в София по 2.60 нафта идва на 18лв ,значи трябва да стане 13,което вече как се получава е въпроса.Може да е 4 нафта и 2 газ...примерно.


georgi77
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 24 дек 2011 4:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trojan

Re: Дизел+ГАЗ

Мнениеот georgi77 » Пон 02 яну 2012 23:41


:banana Здравейте,нов съм във форумът,смених форума на БМВ-Е30,сега си купих ФВ-Транспортер,1989г.2+1 място-1.7д.прекрасна машина.То все криза,и взех че сложих ХХО или(HHO)газова оредба,по точно газ на Браун.Ми не че се бръкнах с една българска заплата,но има някакви резултати,но все още трябва да навия километри.


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Дизел+ГАЗ

Мнениеот BG_POLICE » Вто 03 яну 2012 16:23


Колеги, както обещах днес имах възможност да поговоря със Стефан "Сумиста"! Общо взето успя да ми обясни и да разбера принципа на работа на системата! Основното и най-важно е, че на автомобила се пренаписва софтуера, за което се слагат забележете два чипа :bowdown Автомобила пали на дизелово гориво и тогава си работи първия чип! След достигане на определена температура се включва и газовото гориво, като тогава започва да работи втория чип! Идеята на втория чип е да ограничи подаването на дизел, като разликата се допълва от пропан-бутана! До достигане на определената температура и обороти не по-малки от 950 автомобила не включва и газта! Интересното е, че при различно натоварване на мотора съотношението пропан-бутан към дизел е различно! Например над 2000 оборота съотношението е 50 на 50! Когато свърши газта автомобилът автоматично си минава на дизел, като тогава работи първият чип! Управлението на газта са го направили с газов инжекцион, като в случая от репортажа е Ловато! В крайна сметка освен икономия са постигнали до 15% завишена мощност на двигателя, когато работи в комбинация пропан-бутан и дизел :applause: Цялата инвестиция за човека е струвала 1800 лева! Според мен системата е направена наистина кадърно, като след монтирането и са следили всички показатели на мотора в различни режими на натоварване и не е имало негативни последици, като например повишаване на температурата и др.! Дано да съм бил полезен с информацията и защо не следващия автомобил да ми бъде дизел на ГАЗ :beer


georgi77
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 24 дек 2011 4:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trojan

Re: Дизел+ГАЗ

Мнениеот georgi77 » Вто 03 яну 2012 22:59


Много точно и ясно,при мен е друго,моторат ми е 1.7 д-чит дизел.уредбата ми струва 500лв.за монтаж 100.Паля и веднага започва да се произвежда газ,който влиза във въздушният филтър,и от там двигателят си го засмуква...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Дизел+ГАЗ

Мнениеот Stivi » Сря 04 яну 2012 15:34


georgi77 написа:Много точно и ясно,при мен е друго,моторат ми е 1.7 д-чит дизел.уредбата ми струва 500лв.за монтаж 100.Паля и веднага започва да се произвежда газ,който влиза във въздушният филтър,и от там двигателят си го засмуква...


За "бълбукаторите" и набълбукалите се с това перпетум мобиле има друга доста голяма тема така че ако искаш там може да описваш наблюденията си :)


Потребителски аватар
boqn92
Мнения: 324
Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Дизел+ГАЗ

Мнениеот boqn92 » Сря 29 фев 2012 23:11


Вече мисля че ще комбинират Дизел + Вода.,Браво на изобретателите просто уникално.И аз мисля на Шаран 1.9 ТДИ да му сложа Д+Г и да брумча още по икономично


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Дизел+ГАЗ

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 01 мар 2012 9:45


Виждал съм монтирана метанова уредба на Peugeot 307 HDI. Искаше пренаписване на софта ,но собственика беше супер доволен защото разхдоа беше паднал двоино.


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дизел+ГАЗ

Мнениеот KirilGeorgiev » Пон 26 мар 2012 22:59


Колко пари е тази уредба за дизел в крайна сметка разбра ли се?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта