Тресене в купето при 1Z-update 2011

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот fox_vt » Вто 15 фев 2011 19:32


Тва за грубото заклащане при гасене би ми било интересно да се установи от какво е,при мен понякога ако гася на отворена врата направо ще скъса пантите.




Потребителски аватар
kusho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот kusho » Съб 19 фев 2011 0:49


Сменял съм тампони и ролки и пак си имах вибрации на 1з Венто. От известно време карам колата в чужбина и настъпи пълен покой. Няма вибриране на волана или паразитни шумове. Разреждат нафтата ни и от там проблеми............


niki0813
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 22 юли 2009 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот niki0813 » Съб 19 фев 2011 20:31


Ето какво последва при мен. След това мнение за зацепване на ремък реших да го проверя доколкото мога, хубавото на голф 3 е че не се реазглобява цялата маска като на 4та серия. Вдигнах от дясно и започнах да раглабям -махнах ремъците и двата /генератор, водна помпа хидравлика и т.н./ запалих но пак си имаше вибрация така че не от тези два кръга, продължих и отворих ангренажния ремък - всичко беше наред, маркерите съвпадаха. Не съм отаварял само към коляновия вал - помпата и разпределителния вал бяха точно .Преминах вече на вариянт ностройки с Ваг Ком и доста четене форума за целта. Настроих свободните обороти от 824 на 903 и порциона впръскано количество гориво да е в нормите между 3-5, с няколко опита достигнах доста добро намаляване на вибрацията в купето и волана -поне за сега!


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот milmar » Нед 20 фев 2011 0:23


niki0813 написа:... Настроих свободните обороти от 824 на 903 и порциона впръскано количество гориво да е в нормите между 3-5, с няколко опита достигнах доста добро намаляване на вибрацията в купето и волана -поне за сега!


С коя версия на VAGCOM-a боравиш ?


niki0813
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 22 юли 2009 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот niki0813 » Нед 20 фев 2011 12:22


311.2N - беше на диска с кабела който си поръчах за 45лв. Разбира се имаше и кейгенератор за тази версия. За да записваш настройки трябва програмата да е регистрирана, иначе живи данни могат да се гледат и с всяка по нова версия на VAG-Com или VCDS...


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот milmar » Нед 20 фев 2011 16:29


niki0813 написа:311.2N - беше на диска с кабела който си поръчах за 45лв. Разбира се имаше и кейгенератор за тази версия. За да записваш настройки трябва програмата да е регистрирана, иначе живи данни могат да се гледат и с всяка по нова версия на VAG-Com или VCDS...


Мислех си , че с версия 311 не могат да се променят обороти .


kamenitzafen
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот kamenitzafen » Нед 16 окт 2011 19:50


Скоро не съм писал в темата,но виждам че има доста нови идеи и мнения!
Сега искам да споделя малко информация,която придобих последните дни.Миналия четвъртък съвсем случайно попаднах на тема във форума на Рено,където един колега,който живее в Испания се прибира за лятото в България и за 2 резервоара,казва ще колата му заработила като Беларус,а след завръщане и зареждане в Унгария и Австрия,нещата си дошли на мястото.Такива неща предполагам всеки е чувал,но имаше едно мнение,че се препоръчва да се налива двутактово бездимно масло и газ за осветление.И така,изпробвал и сменил почти всичко в петък сутрин запалих и отидох в Практикер.Понеже не ми се даваха много пари взех 2-тактово масло на Приста ОЙЛ евтиното(6 и нещо) и ГАЗ(имаше на промоция,4лв).Още на паркинга изсипах 0,5л. от маслото и цялата бутилка ГАЗ.Бях на резерва,затова покарах 2км. до ОМВ и заредих догоре,след което цял ден я понастъпвах повече от нормалното.Вечерта ми се стори по-добре,но тя като загрее по-принцип се оправя.И така вече 3-ти ден,колата става все по-добре,сутрин не трепери,като луда,а двигателя работи завидно тихо "мърка",което за фолксваген е постижение.
Следважия път ще сложа 200гр, масло на 1 резервоар,защото се допускало само първия път 0,5-1л.

П.с.Само да добавя,че няма никакъв пушак отзад,тя и преди не пушеше,но след 0,5л.масло представете си каква е нафтата с която караме!Мисля пак да минавам на туби,като че ли е по-хубава нафтата :beer


Потребителски аватар
pokimon
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 21 ное 2010 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот pokimon » Пет 21 окт 2011 18:11


niki0813 написа:Така днес ходих да ме "огледат" в едно сервизче. Констатациите са : Тампони видимо здрави, мека връзка -леко опушена но не е проблем за сега, всичко нататък по гърнетата е наред, ролки по генератора ремък и обтяжки са добре. Казаха че малко твърдо работи двигателя на празен ход и когато го угася има грубо заклащане което не им се хареса. Предполагат за неправилно зацепване на ГНПто с ремъка. Само това им беше идеята! Искат да разглобят и да погледнат зацепването и разбира се 40лв. Някакви идеи за Диагнозата?!

Баси кожодерите.Искали само 40лв за да видели.А ако ще правят, 400 ли ще искат.......... :beat_butt2 :beat_butt2 :beat_butt2
Ти решаваш все пак.


kamenitzafen
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z-update 2011

Мнениеот kamenitzafen » Пон 24 окт 2011 15:44


Вчера закачах колата с Ваг-а и отдавна не бях проверявал центровката,оказа се -2гр закъснение(почти на червената линия е) scare
Явно от това сутрин тресе,защото не може да компенсира предварението.Комшията ми вика,че имало едно буталце,което коригирало аванса и като блокирало ставало проблем.Но според мен оправи ли се центровката нещата ще си дойдат на мястото.Сега не върви като хората и ми гори доста!Викат ми ремонтирай си помпата или си вземи от моргата,но според мен това са глупости.
Ако някой е запознат с това буталце(намира се отпред на помпата,има 2 шестограмни болта),дали да го разглабям или само да си бутна помпата към предварение(според мен около 4,5-5 до 6гр.)


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4710
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Тресене в купето при 1Z-update 2011

Мнениеот tdi fen » Пон 24 окт 2011 15:56


колега може да ти е разбита шпонката на коляновия вал и за това ти бяга центровката за сега не закачай аванстатора в тази тема е описано как да направиш центровката viewtopic.php?f=24&t=288122



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта