


Тресене в купето при 1Z-update 2011
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Тресене в купето при 1Z
Тва за грубото заклащане при гасене би ми било интересно да се установи от какво е,при мен понякога ако гася на отворена врата направо ще скъса пантите.
Re: Тресене в купето при 1Z
Сменял съм тампони и ролки и пак си имах вибрации на 1з Венто. От известно време карам колата в чужбина и настъпи пълен покой. Няма вибриране на волана или паразитни шумове. Разреждат нафтата ни и от там проблеми............
Re: Тресене в купето при 1Z
Ето какво последва при мен. След това мнение за зацепване на ремък реших да го проверя доколкото мога, хубавото на голф 3 е че не се реазглобява цялата маска като на 4та серия. Вдигнах от дясно и започнах да раглабям -махнах ремъците и двата /генератор, водна помпа хидравлика и т.н./ запалих но пак си имаше вибрация така че не от тези два кръга, продължих и отворих ангренажния ремък - всичко беше наред, маркерите съвпадаха. Не съм отаварял само към коляновия вал - помпата и разпределителния вал бяха точно .Преминах вече на вариянт ностройки с Ваг Ком и доста четене форума за целта. Настроих свободните обороти от 824 на 903 и порциона впръскано количество гориво да е в нормите между 3-5, с няколко опита достигнах доста добро намаляване на вибрацията в купето и волана -поне за сега!
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Тресене в купето при 1Z
niki0813 написа:... Настроих свободните обороти от 824 на 903 и порциона впръскано количество гориво да е в нормите между 3-5, с няколко опита достигнах доста добро намаляване на вибрацията в купето и волана -поне за сега!
С коя версия на VAGCOM-a боравиш ?
Re: Тресене в купето при 1Z
311.2N - беше на диска с кабела който си поръчах за 45лв. Разбира се имаше и кейгенератор за тази версия. За да записваш настройки трябва програмата да е регистрирана, иначе живи данни могат да се гледат и с всяка по нова версия на VAG-Com или VCDS...
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Тресене в купето при 1Z
niki0813 написа:311.2N - беше на диска с кабела който си поръчах за 45лв. Разбира се имаше и кейгенератор за тази версия. За да записваш настройки трябва програмата да е регистрирана, иначе живи данни могат да се гледат и с всяка по нова версия на VAG-Com или VCDS...
Мислех си , че с версия 311 не могат да се променят обороти .
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Тресене в купето при 1Z
Скоро не съм писал в темата,но виждам че има доста нови идеи и мнения!
Сега искам да споделя малко информация,която придобих последните дни.Миналия четвъртък съвсем случайно попаднах на тема във форума на Рено,където един колега,който живее в Испания се прибира за лятото в България и за 2 резервоара,казва ще колата му заработила като Беларус,а след завръщане и зареждане в Унгария и Австрия,нещата си дошли на мястото.Такива неща предполагам всеки е чувал,но имаше едно мнение,че се препоръчва да се налива двутактово бездимно масло и газ за осветление.И така,изпробвал и сменил почти всичко в петък сутрин запалих и отидох в Практикер.Понеже не ми се даваха много пари взех 2-тактово масло на Приста ОЙЛ евтиното(6 и нещо) и ГАЗ(имаше на промоция,4лв).Още на паркинга изсипах 0,5л. от маслото и цялата бутилка ГАЗ.Бях на резерва,затова покарах 2км. до ОМВ и заредих догоре,след което цял ден я понастъпвах повече от нормалното.Вечерта ми се стори по-добре,но тя като загрее по-принцип се оправя.И така вече 3-ти ден,колата става все по-добре,сутрин не трепери,като луда,а двигателя работи завидно тихо "мърка",което за фолксваген е постижение.
Следважия път ще сложа 200гр, масло на 1 резервоар,защото се допускало само първия път 0,5-1л.
П.с.Само да добавя,че няма никакъв пушак отзад,тя и преди не пушеше,но след 0,5л.масло представете си каква е нафтата с която караме!Мисля пак да минавам на туби,като че ли е по-хубава нафтата
Сега искам да споделя малко информация,която придобих последните дни.Миналия четвъртък съвсем случайно попаднах на тема във форума на Рено,където един колега,който живее в Испания се прибира за лятото в България и за 2 резервоара,казва ще колата му заработила като Беларус,а след завръщане и зареждане в Унгария и Австрия,нещата си дошли на мястото.Такива неща предполагам всеки е чувал,но имаше едно мнение,че се препоръчва да се налива двутактово бездимно масло и газ за осветление.И така,изпробвал и сменил почти всичко в петък сутрин запалих и отидох в Практикер.Понеже не ми се даваха много пари взех 2-тактово масло на Приста ОЙЛ евтиното(6 и нещо) и ГАЗ(имаше на промоция,4лв).Още на паркинга изсипах 0,5л. от маслото и цялата бутилка ГАЗ.Бях на резерва,затова покарах 2км. до ОМВ и заредих догоре,след което цял ден я понастъпвах повече от нормалното.Вечерта ми се стори по-добре,но тя като загрее по-принцип се оправя.И така вече 3-ти ден,колата става все по-добре,сутрин не трепери,като луда,а двигателя работи завидно тихо "мърка",което за фолксваген е постижение.
Следважия път ще сложа 200гр, масло на 1 резервоар,защото се допускало само първия път 0,5-1л.
П.с.Само да добавя,че няма никакъв пушак отзад,тя и преди не пушеше,но след 0,5л.масло представете си каква е нафтата с която караме!Мисля пак да минавам на туби,като че ли е по-хубава нафтата

Re: Тресене в купето при 1Z
niki0813 написа:Така днес ходих да ме "огледат" в едно сервизче. Констатациите са : Тампони видимо здрави, мека връзка -леко опушена но не е проблем за сега, всичко нататък по гърнетата е наред, ролки по генератора ремък и обтяжки са добре. Казаха че малко твърдо работи двигателя на празен ход и когато го угася има грубо заклащане което не им се хареса. Предполагат за неправилно зацепване на ГНПто с ремъка. Само това им беше идеята! Искат да разглобят и да погледнат зацепването и разбира се 40лв. Някакви идеи за Диагнозата?!
Баси кожодерите.Искали само 40лв за да видели.А ако ще правят, 400 ли ще искат..........



Ти решаваш все пак.
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Тресене в купето при 1Z-update 2011
Вчера закачах колата с Ваг-а и отдавна не бях проверявал центровката,оказа се -2гр закъснение(почти на червената линия е)
Явно от това сутрин тресе,защото не може да компенсира предварението.Комшията ми вика,че имало едно буталце,което коригирало аванса и като блокирало ставало проблем.Но според мен оправи ли се центровката нещата ще си дойдат на мястото.Сега не върви като хората и ми гори доста!Викат ми ремонтирай си помпата или си вземи от моргата,но според мен това са глупости.
Ако някой е запознат с това буталце(намира се отпред на помпата,има 2 шестограмни болта),дали да го разглабям или само да си бутна помпата към предварение(според мен около 4,5-5 до 6гр.)

Явно от това сутрин тресе,защото не може да компенсира предварението.Комшията ми вика,че имало едно буталце,което коригирало аванса и като блокирало ставало проблем.Но според мен оправи ли се центровката нещата ще си дойдат на мястото.Сега не върви като хората и ми гори доста!Викат ми ремонтирай си помпата или си вземи от моргата,но според мен това са глупости.
Ако някой е запознат с това буталце(намира се отпред на помпата,има 2 шестограмни болта),дали да го разглабям или само да си бутна помпата към предварение(според мен около 4,5-5 до 6гр.)
- tdi fen
- Мнения: 4710
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Тресене в купето при 1Z-update 2011
колега може да ти е разбита шпонката на коляновия вал и за това ти бяга центровката за сега не закачай аванстатора в тази тема е описано как да направиш центровката viewtopic.php?f=24&t=288122
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта