


чукане в мотора на 1,9 тди
- bigmiro
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Свищов
Re: чукане в мотора на 1,9 тди
И на мен почна да ми работи твърдо мотора 1,9 ТДИ афн-98г, като този от първия клип. Стана изведнъж, на почти студен мотор за около 3-4 минути, после изчезна. След престой на автомобила около 3 часа, като запалих, пак същият звук. Угасих изчаках малко и запалих.Пак същото. След около 2-3 мин изчезна и колата пак доби мощност и заработи меко за около 5 мин и пак почна номерата
Проверил съм центровка, да не е прескочил зъб, не е. Масло има. Умна дюза 107 ома.Развъртах тръбичките на дюзите една по една докато почне да хвърля гориво, мотора веднага си променяше оборотите. Преди време като си демонтирах подгревателните свещи за проверка ми направи впечатление, че на 4-ти по свещта имаше масло. Може ли да е заседнал клапан понеже ту работи нормално, ту твърдо? Поздрави!

-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: габрово
Re: чукане в мотора на 1,9 тди
За да се промена работата на мотора има друг проблем колата ;не е механичен.СЪмнявамсе да е клапан той има две положения или работи или не изгаря но няма да се промени и да се оправи. по скоро може помпата да прави въртели или някоя дюза.Светвали ти лампата за авариен режим?Може да пробваш да смениш горивния филтър защото може да се е напълнил с паравин и да не допуска нафта и като пропусне да се оправя има много фалшиви нафти аз затова лято и зима си слагам добавка TDA NA CASTROL зада нямам проблем с нафтата.поздрави и пиши като разбереш какво е
- bigmiro
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Свищов
Re: чукане в мотора на 1,9 тди
Здравейте пак, тази сутрин свалих капака на главата и прегледах пуловете. Нямаше блокирал, но на 4-ти цилиндър единият е с много разбито гнездо. Има изместен материал от него навън, поне 0.5 мм му е луфта. Снимах го и го показвам. Може предния собственик да е късал ремък ли незнам от какво е станало така.След монтажа на капака запалих мотора и металния шум в мотора го нямаше. Може би като съм го въртял насам натам и сега да се движи по добре, но това трябва да се прави, но като се прибера, че сега съм на очни и съм на 130 км от в къщи!
На ВАГ показва, че машинката на спирачките не е добре, може ли и това да има отношение? Четох някъде тук, че имаше ама сега не мога да го намеря!
- bigmiro
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Свищов
Re: чукане в мотора на 1,9 тди
Колеги, оправих си проблема. Оказа се окислени контакти на реле 219 което стои до компа в кутията. Това е релето на мотора което казва на компа, че е запален. От това, че нямаше връзка м/у контактите ми излизаха 4-5 грешки. Моторът сега си мърка като коте
.

-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: габрово
Re: чукане в мотора на 1,9 тди
ок аз ще погледна и мойто как е
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта