TDI в студа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот milmar » Чет 09 дек 2010 0:10


bai_ILIA написа:аз визирах изказването на аНтонов ама карай :Mr Green Fun

Няма значение , бирата да е студена :да: !
Пък с толкова думи дето сподели , трябвше да се сетим :dummy: .

А дали ще ми даде просторно обяснение - приличам ли ти на някой дето се моли :wink: ?
Аз вярвам на взаимната полезност на хората , не мисля че съм само ползвател .
Освен това , убеден съм , че не всичко трябва да се споделя на всеослушание :) .




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот milmar » Чет 09 дек 2010 1:40


Аз съм научил много неща от знаещите във форума(-ите) , понякога без тяхното желание , но не им се сърдя :да: . Освен това научавал съм много неща от хора дето дори самите те не подозират че ги знаят :wink: , в смисъл някой казва нещо без да го разбира .... и така ...
Но всеки може да научи по нещо от всеки го :да: !


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: TDI в студа

Мнениеот Ludiq » Чет 09 дек 2010 3:29


Спряхте да серете в кюмюрения форум и дойдохте тука. :screwy
Аман.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот Andonov » Пет 10 дек 2010 15:57


bai_ILIA написа:аз визирах изказването на аНтонов, който едва ли ще ти даде обосновано подробно мнение по въпроса :Mr Green Fun


аНтонов едва ли ще може да ти обясни, защото няма такъв потребител.
Андонов може да го обясни на всеки, но на Вас(бай илия и работника), едва ли ще може да слезе на такова ниско ниво за да го разберете.


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот santo_trafficante » Съб 11 дек 2010 8:56


Моля без лични нападки и обиди с "объркани" имена :!:

Следващия който засека с подобно отношение отнася предупреждение :!:


Потребителски аватар
Shakez
Мнения: 160
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 11:05
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBAB
Местоположение: Sofia

Re: TDI в студа

Мнениеот Shakez » Съб 11 дек 2010 9:23


Здравейте,

Имам един въпрос, не знам дали тук е мястото, но темата се приближава доста до това, което ме вълнува. Карам Passat AVF 131 к.с., 2002г. и съм с него от май месец т.г. Много съм доволен от колата, поддръжката излиза малко по-сериозна от това, което очаквах, но съм се позаразил от VW емоцията, която автомобила и естествено форума предлага.

Та въпросът ми е следния. С паленето през топлите месеци нямах никакви проблеми, но сега като застудя определено има някакви проблеми. Всмисъл, че пали, пали, но за да се случи това трябва да задържа ключа на положение "стартер" около 4-5 секунди, т.е. около 3-5 оборота. Това смятам, че не е много нормално, макар да съм чувал, че дизел пали по-трудно зимата. След запалването от ауспуха излизат доста изгорели газове с преобладаващо синьо. Последното си го обяснявам със по-обогатената смес, която е подадена към двигателя, тъй като след около максимум 30 секунду изчезват.

Та някой сблъсквал ли се е с подобно нещо и смятате ли, че е нещо нередно и ако да има ли някой представа ориентировъчно колко би струвал отстраняването на такъв проблем?

Благодаря предварително за вашите компетентни отговори.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот milmar » Съб 11 дек 2010 9:37


Shakez написа:...


Провери свещите :idea: .


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: TDI в студа

Мнениеот Stivi » Съб 11 дек 2010 10:14


Shakez написа:Всмисъл, че пали, пали, но за да се случи това трябва да задържа ключа на положение "стартер" около 4-5 секунди, т.е. около 3-5 оборота.


Ако си сигурен че за 4-5 сек. прави 3-5 оборота значи си за акумулатор,дизела за да пали добре в студа е много важно да го "бие тока" здраво :wink: Ако двигателя се развърта бавно е нормално да излизат за малко гадости от ауспуха след като запали !


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот rado_mit » Съб 11 дек 2010 11:00


+1 .. мини да ти замерят акумулатора някъде където продават .. може и да са ти сухи клетките :wink:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот Andonov » Съб 11 дек 2010 11:02


Или си направи профилактика на стартера.

И спрете се с тия свещи... :beat_butt2 те ще са последното нещо от което ще пали трудно. Да не е предкамерен дизел...


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот rosen79 » Съб 11 дек 2010 11:04


И без свещи трябва да запали,още не е толкова студено.


andrey_hr
Мнения: 208
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово / София

Re: TDI в студа

Мнениеот andrey_hr » Съб 11 дек 2010 11:13


Аз днеска на -6,5 градуса пробвах да я запаля, но въртя много и аха тамън да запали, ама не ставаше (това след 4-5-сек подгряване на свещите, докато изгаснат) После върнах ключа и пак пробвах и запали, сръвнително веднага. Акумулаторът съм го мерил преди 2 дена, сутринта преди да запаля и след цяла нощ престой и показа 12,63. Иначе си зарежда дори повечко от нормалното(14,6-7). Какъв може да е проблемът според вас?
П.С. до Андонов - каква е тази профилактика? Възможно ли е да е от лагер на алтернатора проблема, тъй като ми вие вече от 15-20 дни, но всеки ми казва, че не е страшно и затова не съм го взел присърце?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот Andonov » Съб 11 дек 2010 12:43


Профилактика на стартера, не алтернатора.
Да се почисти (в това число и колектора), да се сменят втулките, четките и смаже редуктора. Защото в студено време почват да въртят по-бавно. Ако има нужда и смяна на бендикса.
Аз на това казвам профилактика. :beer


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот rosen79 » Съб 11 дек 2010 17:42


Shakez написа:....

Провери си и акумулатора.Ако тока му е слаб ще пали трудно.Понеже карам моята кола на много къси разтояния(2км в посока) и няма време да се зареди,днес го пуснах да се зарежда.Преди малко го сложих и веднага даде разлика в паленето.Запали от четвърт оборот.


andrey_hr
Мнения: 208
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово / София

Re: TDI в студа

Мнениеот andrey_hr » Съб 11 дек 2010 17:45


еми чувал съм че преди да запали, след като е седял трябва да е над 12,5. Моя е 12,63. Ти какво разбираш под слаб ток(акумулатор)?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта