И аз проверих -така е


Важното е ,че е 11мм бутало и явно не е проблем за дюзите на 1Z.
samo ra4na na zavoite написа:
samo_pechka написа:samo ra4na na zavoite написа:
Това е крома 1993г 1.9D turbo
според номера помпата е 11мм бутало.
И аз проверих -така еОбаче проверих и номера на колегата pepi3196 който написа за ГНП-ето си 0460 414 152- излезе ми ,че е от Форд Транзит ?!
samo_pechka написа:Ей сега ровнах да видя за Монтего-не знаех за него ,че е DI мотор.Да кажеш как ще е с това ГНП колега PACH .Аз почвам експериментите есента -тогава ми се отваря по-свободно време ...
PACH написа:samo_pechka написа:Ей сега ровнах да видя за Монтего-не знаех за него ,че е DI мотор.Да кажеш как ще е с това ГНП колега PACH .Аз почвам експериментите есента -тогава ми се отваря по-свободно време ...
Притеснява ме че шайбата за ремъка е много напред, тези дни ще я сравня с оригиналната помпа.Имам съмнения че съосието няма да съвпадне.
samo ra4na na zavoite написа:don hose написа:Колега по принцип не е толкова лесно да се направи помпата да работи както трябва.А и неразбрах дали си сложил гърбичната шайба от ТДИ или караш със 1,6.Понеже това е доста важно понеже профила на гърбиците определя впръскването.А доколкото знам по голямото бутало на ТДИ не влиза в отвора на шайбата както и има проблем със ситемата за подаване на газ.Знам също че е добре да вземаш и механизма за динамичен аванс от електронната помпа.
Да колега сложих гърбичната шайба от ТДИ тя е с доста по големи гърбици. Проблема с горивоподавателнта система е ,че дори и при пълна гас контролния пръстен не достига до положение дори и за тихи обороти. Затова завих болта за максималната циклова порция, а мисля и да изместя с няколко зъбалоста който управлява рейката за да може да дава пълна гас.Накрая ако се наложи ще закарам помпата на стенд за точна настройка и нищо друго няма да сменям.
samo_pechka написа:Направи ми впечатление този момент .С колко колега не достига ? Нямаше ли да стане ,ако на струг примерно се отнемеше малко от корпуса на ГНП-ето преди да се сложи главата на 1Z ? Но това трябва да е точно изчислено,щото... Ако примерно НЕ достига 2 милиметра-отнема се от корпуса два милиметра и се стяга главата.Естествено за тая работа се налага пълно разглабяне и последващо почистване на ГНП-ето.Не съм го правил (аз даже не съм разглабял никога ГНП)ама като си нямам работа вечер ми идват разни идеи ...
samo_pechka написа:Аз трябва малко да се пообразовам на едно две ГНП-ета .Мисля да отида в една-две морги да взема за старо желязо ГНП-ета и да почна малко "аутопсии"-да видя аз за какво иде реч
samo ra4na na zavoite написа:Колеги кажете си мнението по този въпрос.
PACH написа: но не може да отречеш че m-tdi е по-удачен за такава експоатация
Rabbit_TDI написа:samo ra4na na zavoite написа:Колеги кажете си мнението по този въпрос.
Че е безмислено.Единствения недостатък на електронното управление на ТДИ-то е "затапката на дебитомера".За целта отиваш при някои мапер и срещу 100-ина лева ти реже лимитерите на дебитомера и в бонус всички други сервизни режими и забравяш за случея(даже махаш и дебитомера да не пречи на въздуха).Единственото готино нещо на механичната помпа което може да ми доиде на ум е ,че газта е вързана с жило към помпата - ама то като орежеш лиметрите на софта и това не е голям плюс
.За турбото без Н75 няма кво да го коментирам - махаш го за да си орежеш турбото в ниските и да покажеш че може без него
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта