СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Нед 06 мар 2011 17:47


hooligan_sk написа:Доста хора говорят че твърдия маховик разбива скоростите, като довода е че дизела тресе яко... ми ок, 1Z нали не е с демпфер, как са се излъгали да го произведат? Или неговите скорости са от криптонит? Ами още по-старите дизели като ААЗ - и те не са с демпфер и на техните кутии нищо им няма?? Искам някой да ми отговори на този въпрос, лично аз няма нужда да сменям, или някой го е сменил преди мен(трудна работа) или тея демпфери си изкарват по поне 0,5млн км(което всъщност е факт, ауто билд писаха за фабиа ТДИ на 700 000км в идеално заводско състояние). Та просто да се изясни въпроса - абсолютно задължителен ли е демпфера или може да се кара според джоба?


ми отговарям ти. Какъв е въртящият момент на 1z и какъв е въртящият момент на AFN който му е горе долу набор и какъв е на AHF. За PD мотори въобще няма да говорим щото там въртящият момент е още по голям.

На новите голфчета, защо има 7 степено DSG на малките 1.9TDI 105к.с мотори, но 2.0TDI го има само със 6 степенна DSG кутия - отговора е че 7 скоростните DSG-та не издържат на по големи натоварвания, поне според производителя.

Що се отнася до демпферният маховик - ако да речем тампоните на двигателите ви се скъсат, оригиналните на Голф 4 и трите струват около 650лв..... спокойно може да ги премахнете и да заварите по един винкел, може да сложите и парче гума между тях да обира вибрацията. Колата ще върви нали така, въпроса е как или с цената на какво?


Няма начин да не сте доволни от нов съединител било то и недемпферен комплект сравнен с износен съединител с разбит демпферен маховик. Замисляли ли сте се колко щяхте да сте по доволни ако комплекта беше демпферен?

5 степените TDI-та кутията може да не се маха напълно понеже има място. 6-степените TDIта кутията се маха понеже няма място. На моята кола съединителят и бе сменен точно за 3 часа с всичкото разглабяне и сглабяне, обезвъздушаване и т.н.т.




Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот achodemo » Нед 06 мар 2011 18:43


morfei1 написа:
hooligan_sk написа:Доста хора говорят че твърдия маховик разбива скоростите, като довода е че дизела тресе яко... ми ок, 1Z нали не е с демпфер, как са се излъгали да го произведат? Или неговите скорости са от криптонит? Ами още по-старите дизели като ААЗ - и те не са с демпфер и на техните кутии нищо им няма?? Искам някой да ми отговори на този въпрос, лично аз няма нужда да сменям, или някой го е сменил преди мен(трудна работа) или тея демпфери си изкарват по поне 0,5млн км(което всъщност е факт, ауто билд писаха за фабиа ТДИ на 700 000км в идеално заводско състояние). Та просто да се изясни въпроса - абсолютно задължителен ли е демпфера или може да се кара според джоба?


ми отговарям ти. Какъв е въртящият момент на 1z и какъв е въртящият момент на AFN който му е горе долу набор и какъв е на AHF. За PD мотори въобще няма да говорим щото там въртящият момент е още по голям.

На новите голфчета, защо има 7 степено DSG на малките 1.9TDI 105к.с мотори, но 2.0TDI го има само със 6 степенна DSG кутия - отговора е че 7 скоростните DSG-та не издържат на по големи натоварвания, поне според производителя.

Що се отнася до демпферният маховик - ако да речем тампоните на двигателите ви се скъсат, оригиналните на Голф 4 и трите струват около 650лв..... спокойно може да ги премахнете и да заварите по един винкел, може да сложите и парче гума между тях да обира вибрацията. Колата ще върви нали така, въпроса е как или с цената на какво?


Няма начин да не сте доволни от нов съединител било то и недемпферен комплект сравнен с износен съединител с разбит демпферен маховик. Замисляли ли сте се колко щяхте да сте по доволни ако комплекта беше демпферен?

5 степените TDI-та кутията може да не се маха напълно понеже има място. 6-степените TDIта кутията се маха понеже няма място. На моята кола съединителят и бе сменен точно за 3 часа с всичкото разглабяне и сглабяне, обезвъздушаване и т.н.т.


:applause: :applause: :applause:
Подкрепям !


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Нед 06 мар 2011 20:34


morfei1 написа:
hooligan_sk написа:оригиналните на Голф 4 и трите струват около 650лв.....


:applause: :applause: :applause: Колега, ти завита май в облаците :applause: :applause: :applause: Няма проблем, говорим си все едно обсъждаме последния модел на Ламбурджини...ама темата е "СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI" , ако някой не е разбрал говоря за 1999 год.
Няма нормален човек, който да даде тия пари за тия тампони, особено щом има заместители и то доста успешни (като цяло подлагам на съмнение тая цена на 100%).
Това, че нечии бащи са си сложили съединители за по 1100лв. е похвално, няма лошо. Някой тука явно е останал с впечатление, че основния ми проблем е финансов, е ще ви изненадам, НЕ е. Просто намирам за безпредметно да се вложат толкова пари в нещо, което може да бъде заместено (вече 1000км.) и то доста успешно. Няма разлика във вибрациите...ОПА излъгах, разликата е огромна...колата е като нова. Нали се сещате, че причината италианците и германците да ги продават тия коли и те да стигат до нас винаги със разбити демпфери, се дължи на факта, че в момента в който усетят, че нещо не е наред в съединителя ги дават, защото и при тях ремонта е СКЪП. Сигурно е от беднотия...

Няма лошо, че когато Голф е произведен, са преценили , немците, да увеличат комфорта и да сложат демпферен маховик, ама тогава тая кола е струвала 30+ бона, аз моята си я купих за 8000лв.(нов внос+1000лв.) преди 2 години и тогава нямаше да ми се стори прекалено да ги дам тия пари. Ама за кола която в момента струва 5000лв. max. това си е пълен абсурд.

Още веднъж да кажа, КОЛАТА МИ Е КАТО НОВА СЛЕД СМЯНАТА, пружини има на феродовия диск, така че е пълна глупост това, че няма какво да обира вибрациите. Ако ви е разбит демпфера, но не го сменяте заради безумната цена, която ви е яд да платите(като мен), просто си сложете обикновен. Заслужава си на 100%.
:drunk


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19307
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот stefan4o » Нед 06 мар 2011 20:58


Браво, колега. А всъщност каква ти беше идеята на тази тема? Да кажеш на форума, че може да се сложи обикновен маховик ли? Или просто да подчертаеш дебело, че ти си най-хитрия от хитрите и си решил проблема за жълти стотинки и вовеки :Mr Green Fun Предлагам ти с долуцитираното сензационно откритие да пишеш писмо на VAG и да им обясниш как стоят нещата, па може и да те дръпнат там като ценен кадър mhihi
Още веднъж да кажа, КОЛАТА МИ Е КАТО НОВА СЛЕД СМЯНАТА, пружини има на феродовия диск, така че е пълна глупост това, че няма какво да обира вибрациите. Ако ви е разбит демпфера, но не го сменяте заради безумната цена, която ви е яд да платите(като мен), просто си сложете обикновен. Заслужава си на 100%.


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Нед 06 мар 2011 21:12


stefan4o написа:Браво, колега. А всъщност каква ти беше идеята на тази тема? Да кажеш на форума, че може да се сложи обикновен маховик ли? Или просто да подчертаеш дебело, че ти си най-хитрия от хитрите и си решил проблема за жълти стотинки и вовеки :Mr Green Fun Предлагам ти с долуцитираното сензационно откритие да пишеш писмо на VAG и да им обясниш как стоят нещата, па може и да те дръпнат там като ценен кадър mhihi
Още веднъж да кажа, КОЛАТА МИ Е КАТО НОВА СЛЕД СМЯНАТА, пружини има на феродовия диск, така че е пълна глупост това, че няма какво да обира вибрациите. Ако ви е разбит демпфера, но не го сменяте заради безумната цена, която ви е яд да платите(като мен), просто си сложете обикновен. Заслужава си на 100%.


Колега, що ми се струва, че се заяждаш :063: Пуснах темата, за да обясня в процеса на решаване на проблема, как го решавам, а ако за тебе не е полезна темата...ами не я чети. Смятам, че има хора на които ще им свърши работа. Аз се пукнах да търся накой, който да ми обясни личния си опит. До момента, който ми е пойскал помощ на ЛС я е получил, аз нямаше кого да питам(никой не ми отговори).
Ако смяташ, че проблема е решен за жълти стотинки, да ти имам джобните...
Тия във VAG такъв кадър като мене, не могат да си позвилят :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот ifidik » Нед 06 мар 2011 21:20


явно не знаеш кого да питаш.можеше и нагледно да чуеш как трака кутията с обикновен маховик.покрай мен има доста такива, включително и моята кола.


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Нед 06 мар 2011 21:28


ifidik написа:явно не знаеш кого да питаш.можеше и нагледно да чуеш как трака кутията с обикновен маховик.покрай мен има доста такива, включително и моята кола.


Ами колега, смени си маховика, голям кее е след това :да: :да: :да:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Нед 06 мар 2011 21:33


Колега @alimak аз не мечтая а карам Голф 4 от близо 2 години и половина, направил съм близо 100000км. сменил съм абсолютно всичко по колата си, знам цената на абсолютно всичко колко струва в официално представителство, Аутоплюс и Елиткар. Отделно съм чел абсолютно всички теми в този раздел в последните 3 години, а така също познавам повечето потребители на форума с TDI мотори.

Преди 2 години и половина заместители нямаше. Качественият заместител е средно с около 50-70лв по-евтин, сега пак си направи една калкулация колко излизат трите тампона. Цените на орииналните тампони са си пак същите дори и в момента. Пресен пример десният е 240лв в елиткар, 280лв в аутоплюс във VW него знам колко е оринтировъчно към 280лв или малко по скъпо, а заместитела на лемфьордер за ASZ е 182лв.

alimak, точно на Ивчо ли намери да изръсиш това? Едва ли има човек във форума който е видял повече разглобени ТДИ-та от него и строшени съединители, и помогнал на колеги :wink:

Очевидно неможа да хванеи идеята на примера с тампоните, както и да е всеки сам преценя кой е най добри начин да си строши колата :да:

Казвате че плътният маховик няма проблеми? Някой може ли да ми даде гаранция че с плътен маховик след 100000км кутията няма да е дроб в следствие на използването на плътен маховик? Има хора каращи с тази комбинация, но аз не познавам такъв с изминати достатъчно много километри. Лично съм карал AHF със такава комбинация и съединителят беше ужасен.

Последна промяна от morfei1 на Нед 06 мар 2011 21:44, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот achodemo » Нед 06 мар 2011 21:40


alimak написа:
ifidik написа:явно не знаеш кого да питаш.можеше и нагледно да чуеш как трака кутията с обикновен маховик.покрай мен има доста такива, включително и моята кола.


Ами колега, смени си маховика, голям кее е след това :да: :да: :да:



:don't worry браво ,че си минал тънко , благодарим ти за темата ,че ни отвори очите !!


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот ifidik » Нед 06 мар 2011 21:44


темата отдавна се е изчерпала, но ще поясня.всеки да слага каквото намери за добре.въпрос на собствен избор.аз съм за демпферен маховик.обикновения маховик също няма да ви счупи кутията.има само притракване на празен ход.смяната на предавките става по твърдо и прелашкващо.

в моя вариант, демпферния маховик не издържа на мощностите които гоним и за това сме принудени да го премахнем.керамичния съединител с обикновения маховик не е гъзария, а необходимост.
Изображение


Потребителски аватар
treniora
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
Автомобил: Passat 3B5
Двигател: AJM
Местоположение: Златица

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот treniora » Нед 06 мар 2011 22:03


alimak написа:
morfei1 написа:
hooligan_sk написа:оригиналните на Голф 4 и трите струват около 650лв.....


:applause: :applause: :applause: Колега, ти завита май в облаците :applause: :applause: :applause: Няма проблем, говорим си все едно обсъждаме последния модел на Ламбурджини...ама темата е "СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI" , ако някой не е разбрал говоря за 1999 год.
Няма нормален човек, който да даде тия пари за тия тампони, особено щом има заместители и то доста успешни (като цяло подлагам на съмнение тая цена на 100%).
Това, че нечии бащи са си сложили съединители за по 1100лв. е похвално, няма лошо. Някой тука явно е останал с впечатление, че основния ми проблем е финансов, е ще ви изненадам, НЕ е. Просто намирам за безпредметно да се вложат толкова пари в нещо, което може да бъде заместено (вече 1000км.) и то доста успешно. Няма разлика във вибрациите...ОПА излъгах, разликата е огромна...колата е като нова. Нали се сещате, че причината италианците и германците да ги продават тия коли и те да стигат до нас винаги със разбити демпфери, се дължи на факта, че в момента в който усетят, че нещо не е наред в съединителя ги дават, защото и при тях ремонта е СКЪП. Сигурно е от беднотия...

Няма лошо, че когато Голф е произведен, са преценили , немците, да увеличат комфорта и да сложат демпферен маховик, ама тогава тая кола е струвала 30+ бона, аз моята си я купих за 8000лв.(нов внос+1000лв.) преди 2 години и тогава нямаше да ми се стори прекалено да ги дам тия пари. Ама за кола която в момента струва 5000лв. max. това си е пълен абсурд.

Още веднъж да кажа, КОЛАТА МИ Е КАТО НОВА СЛЕД СМЯНАТА, пружини има на феродовия диск, така че е пълна глупост това, че няма какво да обира вибрациите. Ако ви е разбит демпфера, но не го сменяте заради безумната цена, която ви е яд да платите(като мен), просто си сложете обикновен. Заслужава си на 100%.
:drunk


Пълна глупост е това което пишеш!!! Я си дай сметка колко ход ще направи с тия пружини и колко с DMF и колко време ще издържат (колко време ще са пружини)?Като започнеш да ги чуваш, пак пиши тук mhihi

http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ

П.П. ама за това сме на това дередже.................. всички сме инженери!
Като се знам какъв инЖенер съм ме е страх да инда на Доктор :063:


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Нед 06 мар 2011 22:15


treniora написа:
alimak написа:
morfei1 написа:
hooligan_sk написа:оригиналните на Голф 4 и трите струват около 650лв.....


:applause: :applause: :applause: Колега, ти завита май в облаците :applause: :applause: :applause: Няма проблем, говорим си все едно обсъждаме последния модел на Ламбурджини...ама темата е "СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI" , ако някой не е разбрал говоря за 1999 год.
Няма нормален човек, който да даде тия пари за тия тампони, особено щом има заместители и то доста успешни (като цяло подлагам на съмнение тая цена на 100%).
Това, че нечии бащи са си сложили съединители за по 1100лв. е похвално, няма лошо. Някой тука явно е останал с впечатление, че основния ми проблем е финансов, е ще ви изненадам, НЕ е. Просто намирам за безпредметно да се вложат толкова пари в нещо, което може да бъде заместено (вече 1000км.) и то доста успешно. Няма разлика във вибрациите...ОПА излъгах, разликата е огромна...колата е като нова. Нали се сещате, че причината италианците и германците да ги продават тия коли и те да стигат до нас винаги със разбити демпфери, се дължи на факта, че в момента в който усетят, че нещо не е наред в съединителя ги дават, защото и при тях ремонта е СКЪП. Сигурно е от беднотия...

Няма лошо, че когато Голф е произведен, са преценили , немците, да увеличат комфорта и да сложат демпферен маховик, ама тогава тая кола е струвала 30+ бона, аз моята си я купих за 8000лв.(нов внос+1000лв.) преди 2 години и тогава нямаше да ми се стори прекалено да ги дам тия пари. Ама за кола която в момента струва 5000лв. max. това си е пълен абсурд.

Още веднъж да кажа, КОЛАТА МИ Е КАТО НОВА СЛЕД СМЯНАТА, пружини има на феродовия диск, така че е пълна глупост това, че няма какво да обира вибрациите. Ако ви е разбит демпфера, но не го сменяте заради безумната цена, която ви е яд да платите(като мен), просто си сложете обикновен. Заслужава си на 100%.
:drunk


Пълна глупост е това което пишеш!!! Я си дай сметка колко ход ще направи с тия пружини и колко с DMF и колко време ще издържат (колко време ще са пружини)?Като започнеш да ги чуваш, пак пиши тук mhihi

http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ

П.П. ама за това сме на това дередже.................. всички сме инженери!
Като се знам какъв инЖенер съм ме е страх да инда на Доктор :063:


Много ми е интересни, това от личен опит ли го знеш, или просто те осени тая мисъл. От хората с които аз се консултирах (имаше такива дето катар с такъв съединител от 70-80 000км.), никой не ми каза такова нещо.

P.S. Колега ifidik, при мене няма тракане на празен ход, напротив, двигателя сега работи много по-тихо и равномерно, единствената разлика която забелязвам е по-плавното набиране, но това вероятно се дължи на по-тежкия маховик.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот achodemo » Нед 06 мар 2011 22:15


А за това какво ще кажете , дали няма значение ако е с обикновен маховик


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот Stivi » Нед 06 мар 2011 22:18


Не че нещо,но в клипа е кола на която се е прецакал демпферния маховик а не е с обикновен !


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Нед 06 мар 2011 22:20


achodemo написа:А за това какво ще кажете , дали няма значение ако е с обикновен маховик


Колега, това не е с обикновен, а с разбит маховик. Това се случваше при мен преди смяната. :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта